Πράσινο μάρκετινγκ

Λεπτομέρειες βιβλιογραφικής εγγραφής
Κύριοι συγγραφείς: Γιαννοπούλου, Μαρία, Παπαδοπούλου, Αργυρώ
Μορφή: Πτυχιακή εργασία
Γλώσσα:Greek
Έκδοση: Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ. 2017
Θέματα:
Διαθέσιμο Online:http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/3789
_version_ 1780524528988848128
abstract Τα τελευταία χρόνια βλέπουμε μια σημαντική αύξηση ενδιαφέροντος των πολιτών για οτι έχει να κάνει με το περιβάλλον, όπως ποιότητα και βιωσιμότητα.Η εμφάνιση του πράσινου μάρκετινγκ στην επιχειρηματική δράση έχει αλλαχθεί σε μία νέα συλλογική ενέργεια που μεγαλώνει διεθνώς ολοένα και πιο πολύ.Ολοένα και πιο πολύ επιχειρηματίες αξιολογούν τη σχέση μεταξύ της ευθύνης του περιβάλλοντος και τις αποτελεσματικές κερδοφόρες επιχειρηματικές πρακτικές.
advisor
author Γιαννοπούλου, Μαρία
Παπαδοπούλου, Αργυρώ
author_facet Γιαννοπούλου, Μαρία
Παπαδοπούλου, Αργυρώ
author_sort Γιαννοπούλου, Μαρία
collection Okeanis Institutional Repository
facultydepartment Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής
format Πτυχιακή εργασία
id okeanis-123456789-3789
institution University of West Attica Campus II
keyword Βιώσιμη ανάπτυξη
Πράσινο μάρκετινγκ
Πράσινα προϊόντα
Προστασία περιβάλλοντος
Πράσινη επιχειρηματικότητα
Περιβαλλοντική οικονομική
language Greek
physical 79
publishDate 2017
publisher Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ.
record_format dspace
spelling okeanis-123456789-37892018-12-14T10:51:37Z Πράσινο μάρκετινγκ Green marketing Γιαννοπούλου, Μαρία Παπαδοπούλου, Αργυρώ Πατσίκας, Στυλιανός Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής TPSH::Περιβάλλον TPSH::Διοίκηση και Οργάνωση::Μάρκετινγκ Βιώσιμη ανάπτυξη Πράσινο μάρκετινγκ Πράσινα προϊόντα Προστασία περιβάλλοντος Πράσινη επιχειρηματικότητα Περιβαλλοντική οικονομική Τα τελευταία χρόνια βλέπουμε μια σημαντική αύξηση ενδιαφέροντος των πολιτών για οτι έχει να κάνει με το περιβάλλον, όπως ποιότητα και βιωσιμότητα.Η εμφάνιση του πράσινου μάρκετινγκ στην επιχειρηματική δράση έχει αλλαχθεί σε μία νέα συλλογική ενέργεια που μεγαλώνει διεθνώς ολοένα και πιο πολύ.Ολοένα και πιο πολύ επιχειρηματίες αξιολογούν τη σχέση μεταξύ της ευθύνης του περιβάλλοντος και τις αποτελεσματικές κερδοφόρες επιχειρηματικές πρακτικές. 2017-09-29 Πτυχιακή εργασία http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/3789 el http://creativecommons.org/licenses/by-nd/3.0/gr/ Αναφορά Δημιουργού-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ. 79 http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/bitstream/123456789/3789/9/%ce%a0%ce%a1%ce%91%ce%a3%ce%99%ce%9d%ce%9f%20MARKETING.pdf.jpg
spellingShingle TPSH::Περιβάλλον
TPSH::Διοίκηση και Οργάνωση::Μάρκετινγκ
Γιαννοπούλου, Μαρία
Παπαδοπούλου, Αργυρώ
Πράσινο μάρκετινγκ
title Πράσινο μάρκετινγκ
title_full Πράσινο μάρκετινγκ
title_fullStr Πράσινο μάρκετινγκ
title_full_unstemmed Πράσινο μάρκετινγκ
title_short Πράσινο μάρκετινγκ
title_sort πράσινο μάρκετινγκ
title_translated Green marketing
topic TPSH::Περιβάλλον
TPSH::Διοίκηση και Οργάνωση::Μάρκετινγκ
url http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/3789