Στρατηγική της εταιρείας INTERAMERICAN

Λεπτομέρειες βιβλιογραφικής εγγραφής
Κύριος συγγραφέας: Φαφούτη, Αικατερίνη
Μορφή: Πτυχιακή εργασία
Γλώσσα:Greek
Έκδοση: Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ. 2017
Θέματα:
Διαθέσιμο Online:http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/3788
_version_ 1780524215631347712
abstract Η πορεία που έχει κι ακολουθεί μια επιχείρηση είναι κάτι το οποίο στηρίζεται σε μεγάλο βαθμό στα χαρακτηριστικά που έχουν οι υπηρεσίες και τα προϊόντα που προσφέρει. Για να μπορέσει όμως μια επιχείρηση να λειτουργήσει είναι απαραίτητο να έχει δημιουργήσει μια συγκεκριμένη στρατηγική που θα στηρίζεται σ’ ένα συγκεκριμένο σχέδιο. Το πιο γνωστό σχέδιο που μπορεί να χρησιμοποιήσει μια επιχείρηση είναι το σχέδιο μάρκετινγκ, το οποίο περιλαμβάνει τα γνωστά 4P’s στις επιχειρήσεις με προϊόντα και τα 7P’s όταν πρόκειται για υπηρεσίες. Στην συγκεκριμένη εργασία αυτό που μελετάται είναι ο τρόπος με τον οποίο η εταιρεία Interamerican χρησιμοποιεί το σχέδιο μάρκετινγκ και τα στοιχεία αυτού προκειμένου να μπορέσει να λειτουργήσει.
advisor
author Φαφούτη, Αικατερίνη
author_facet Φαφούτη, Αικατερίνη
author_sort Φαφούτη, Αικατερίνη
collection Okeanis Institutional Repository
facultydepartment Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής
format Πτυχιακή εργασία
id okeanis-123456789-3788
institution University of West Attica Campus II
keyword INTERAMERICAN
Στρατηγική
Ασφαλιστικές εταιρίες
SWOT Analysis
Μείγμα μάρκετινγκ
4 P's
language Greek
physical 45
publishDate 2017
publisher Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ.
record_format dspace
spelling okeanis-123456789-37882018-12-14T10:51:37Z Στρατηγική της εταιρείας INTERAMERICAN Φαφούτη, Αικατερίνη Σταυρουλάκης, Δημήτριος Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής TPSH::Διοίκηση και Οργάνωση::Στρατηγικός Σχεδιασμός TPSH::Διοίκηση και Οργάνωση::Μάρκετινγκ INTERAMERICAN Στρατηγική Ασφαλιστικές εταιρίες SWOT Analysis Μείγμα μάρκετινγκ 4 P's Η πορεία που έχει κι ακολουθεί μια επιχείρηση είναι κάτι το οποίο στηρίζεται σε μεγάλο βαθμό στα χαρακτηριστικά που έχουν οι υπηρεσίες και τα προϊόντα που προσφέρει. Για να μπορέσει όμως μια επιχείρηση να λειτουργήσει είναι απαραίτητο να έχει δημιουργήσει μια συγκεκριμένη στρατηγική που θα στηρίζεται σ’ ένα συγκεκριμένο σχέδιο. Το πιο γνωστό σχέδιο που μπορεί να χρησιμοποιήσει μια επιχείρηση είναι το σχέδιο μάρκετινγκ, το οποίο περιλαμβάνει τα γνωστά 4P’s στις επιχειρήσεις με προϊόντα και τα 7P’s όταν πρόκειται για υπηρεσίες. Στην συγκεκριμένη εργασία αυτό που μελετάται είναι ο τρόπος με τον οποίο η εταιρεία Interamerican χρησιμοποιεί το σχέδιο μάρκετινγκ και τα στοιχεία αυτού προκειμένου να μπορέσει να λειτουργήσει. 2017-10-02 Πτυχιακή εργασία http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/3788 el Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ. 45 http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/bitstream/123456789/3788/6/teliki%20ptuxiaki%20pdf.pdf.jpg
spellingShingle TPSH::Διοίκηση και Οργάνωση::Στρατηγικός Σχεδιασμός
TPSH::Διοίκηση και Οργάνωση::Μάρκετινγκ
Φαφούτη, Αικατερίνη
Στρατηγική της εταιρείας INTERAMERICAN
title Στρατηγική της εταιρείας INTERAMERICAN
title_full Στρατηγική της εταιρείας INTERAMERICAN
title_fullStr Στρατηγική της εταιρείας INTERAMERICAN
title_full_unstemmed Στρατηγική της εταιρείας INTERAMERICAN
title_short Στρατηγική της εταιρείας INTERAMERICAN
title_sort στρατηγική της εταιρείας interamerican
topic TPSH::Διοίκηση και Οργάνωση::Στρατηγικός Σχεδιασμός
TPSH::Διοίκηση και Οργάνωση::Μάρκετινγκ
url http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/3788