Διδακτική της πληροφορικής
Κύριος συγγραφέας: | |
---|---|
Μορφή: | Πτυχιακή εργασία |
Γλώσσα: | Greek |
Έκδοση: |
Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ.
2017
|
Θέματα: | |
Διαθέσιμο Online: | http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/3770 |
_version_ | 1780524527564881920 |
---|---|
abstract | Στην παρούσα πτυχιακή έγινε μια προσπάθεια περιγραφής του εκπαιδευτικού συστήματος στην Ελλάδα, όσον αφορά στη διδασκαλία της πληροφορικής. Συγκεκριμένα, αυτή η πτυχιακή αποτελείται από τρείς θεματικές ενότητες. Στην πρώτη ενότητα γίνεται μια ιστορική αναδρομή του γνωστικού πεδίου του μαθήματος της πληροφορικής και περιγραφή του εκπαιδευτικού προγράμματος σπουδών στα ελληνικά σχολεία καθώς και οι εφαρμοζόμενες μέθοδοι διδασκαλίας σε σχολικό επίπεδο. Στη δεύτερη θεματική ενότητα, γίνεται μια παρουσίαση της υπάρχουσας εκπαιδευτικής τεχνολογίας και της αξιοποίησής της στην εκπαιδευτική διαδικασία καθώς επίσης και μια εκτενής αναφορά σε εφαρμογές υποστήριξης της τηλεκπαίδευσης σε σχολικό επίπεδο. Τέλος, στην τρίτη θεματική ενότητα παρουσιάζεται μικρή ποιοτική έρευνα, που βασίστηκε σε ερωτηματολόγιο στο οποίο απάντησαν ηλεκτρονικά μαθητές Γυμνασίου, με την οποία διερευνήσαμε τη σχέση των μαθητών και το επίπεδο εξοικείωσής τους με τους Ηλεκτρονικούς Υπολογιστές και την τηλεκπαίδευση. |
abstracttranslated | In this diploma thesis, an attempt was made to describe the educational system in Greece in terms of computer science teaching. Specifically, this diploma consists of three thematic units. In the first section there is a historical overview of the cognitive field of the computer lesson and a description of the curriculum in Greek schools as well as the applied teaching methods at the school level. In the second thematic section, there is a presentation of the existing educational technology and its use in the educational process, as well as an extensive reference to applications for supporting e-learning at school level. Finally, the third subject presents a qualitative research based on a questionnaire responded electronically by students of junior High school, with which we investigated the relationship of students and their level of familiarity with computers and tele-education. |
advisor | |
author | Κοκκινάκη, Μαρία |
author_facet | Κοκκινάκη, Μαρία |
author_sort | Κοκκινάκη, Μαρία |
collection | Okeanis Institutional Repository |
facultydepartment | Τμήμα Μηχανικών Ηλεκτρονικών Υπολογιστικών Συστημάτων Τ.Ε. |
format | Πτυχιακή εργασία |
id | okeanis-123456789-3770 |
institution | University of West Attica Campus II |
keyword | Πληροφορική Τηλεκπαίδευση Διδακτική της πληροφορικής Πλατφόρμες τηλεκπαίδευσης Ηλεκτρονικό χαρτοφυλάκιο Δίκτυο «Ευριδίκη» Εκπαιδευτική τεχνολογία |
language | Greek |
physical | 90 |
publishDate | 2017 |
publisher | Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ. |
record_format | dspace |
spelling | okeanis-123456789-37702018-12-14T13:38:10Z Διδακτική της πληροφορικής Κοκκινάκη, Μαρία Ζάχαρης, Νικόλαος Τμήμα Μηχανικών Ηλεκτρονικών Υπολογιστικών Συστημάτων Τ.Ε. TPSH::Επιστήμη Υπολογιστών TPSH::Κοινωνικές Επιστήμες::Εκπαίδευση Πληροφορική Τηλεκπαίδευση Διδακτική της πληροφορικής Πλατφόρμες τηλεκπαίδευσης Ηλεκτρονικό χαρτοφυλάκιο Δίκτυο «Ευριδίκη» Εκπαιδευτική τεχνολογία Στην παρούσα πτυχιακή έγινε μια προσπάθεια περιγραφής του εκπαιδευτικού συστήματος στην Ελλάδα, όσον αφορά στη διδασκαλία της πληροφορικής. Συγκεκριμένα, αυτή η πτυχιακή αποτελείται από τρείς θεματικές ενότητες. Στην πρώτη ενότητα γίνεται μια ιστορική αναδρομή του γνωστικού πεδίου του μαθήματος της πληροφορικής και περιγραφή του εκπαιδευτικού προγράμματος σπουδών στα ελληνικά σχολεία καθώς και οι εφαρμοζόμενες μέθοδοι διδασκαλίας σε σχολικό επίπεδο. Στη δεύτερη θεματική ενότητα, γίνεται μια παρουσίαση της υπάρχουσας εκπαιδευτικής τεχνολογίας και της αξιοποίησής της στην εκπαιδευτική διαδικασία καθώς επίσης και μια εκτενής αναφορά σε εφαρμογές υποστήριξης της τηλεκπαίδευσης σε σχολικό επίπεδο. Τέλος, στην τρίτη θεματική ενότητα παρουσιάζεται μικρή ποιοτική έρευνα, που βασίστηκε σε ερωτηματολόγιο στο οποίο απάντησαν ηλεκτρονικά μαθητές Γυμνασίου, με την οποία διερευνήσαμε τη σχέση των μαθητών και το επίπεδο εξοικείωσής τους με τους Ηλεκτρονικούς Υπολογιστές και την τηλεκπαίδευση. In this diploma thesis, an attempt was made to describe the educational system in Greece in terms of computer science teaching. Specifically, this diploma consists of three thematic units. In the first section there is a historical overview of the cognitive field of the computer lesson and a description of the curriculum in Greek schools as well as the applied teaching methods at the school level. In the second thematic section, there is a presentation of the existing educational technology and its use in the educational process, as well as an extensive reference to applications for supporting e-learning at school level. Finally, the third subject presents a qualitative research based on a questionnaire responded electronically by students of junior High school, with which we investigated the relationship of students and their level of familiarity with computers and tele-education. 2017-09 Πτυχιακή εργασία http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/3770 el http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ. 90 http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/bitstream/123456789/3770/8/cse_41761.PDF.jpg |
spellingShingle | TPSH::Επιστήμη Υπολογιστών TPSH::Κοινωνικές Επιστήμες::Εκπαίδευση Κοκκινάκη, Μαρία Διδακτική της πληροφορικής |
title | Διδακτική της πληροφορικής |
title_full | Διδακτική της πληροφορικής |
title_fullStr | Διδακτική της πληροφορικής |
title_full_unstemmed | Διδακτική της πληροφορικής |
title_short | Διδακτική της πληροφορικής |
title_sort | διδακτική της πληροφορικής |
topic | TPSH::Επιστήμη Υπολογιστών TPSH::Κοινωνικές Επιστήμες::Εκπαίδευση |
url | http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/3770 |