Διδακτική της πληροφορικής

Λεπτομέρειες βιβλιογραφικής εγγραφής
Κύριος συγγραφέας: Κοκκινάκη, Μαρία
Μορφή: Πτυχιακή εργασία
Γλώσσα:Greek
Έκδοση: Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ. 2017
Θέματα:
Διαθέσιμο Online:http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/3770
_version_ 1780524527564881920
abstract Στην παρούσα πτυχιακή έγινε μια προσπάθεια περιγραφής του εκπαιδευτικού συστήματος στην Ελλάδα, όσον αφορά στη διδασκαλία της πληροφορικής. Συγκεκριμένα, αυτή η πτυχιακή αποτελείται από τρείς θεματικές ενότητες. Στην πρώτη ενότητα γίνεται μια ιστορική αναδρομή του γνωστικού πεδίου του μαθήματος της πληροφορικής και περιγραφή του εκπαιδευτικού προγράμματος σπουδών στα ελληνικά σχολεία καθώς και οι εφαρμοζόμενες μέθοδοι διδασκαλίας σε σχολικό επίπεδο. Στη δεύτερη θεματική ενότητα, γίνεται μια παρουσίαση της υπάρχουσας εκπαιδευτικής τεχνολογίας και της αξιοποίησής της στην εκπαιδευτική διαδικασία καθώς επίσης και μια εκτενής αναφορά σε εφαρμογές υποστήριξης της τηλεκπαίδευσης σε σχολικό επίπεδο. Τέλος, στην τρίτη θεματική ενότητα παρουσιάζεται μικρή ποιοτική έρευνα, που βασίστηκε σε ερωτηματολόγιο στο οποίο απάντησαν ηλεκτρονικά μαθητές Γυμνασίου, με την οποία διερευνήσαμε τη σχέση των μαθητών και το επίπεδο εξοικείωσής τους με τους Ηλεκτρονικούς Υπολογιστές και την τηλεκπαίδευση.
abstracttranslated In this diploma thesis, an attempt was made to describe the educational system in Greece in terms of computer science teaching. Specifically, this diploma consists of three thematic units. In the first section there is a historical overview of the cognitive field of the computer lesson and a description of the curriculum in Greek schools as well as the applied teaching methods at the school level. In the second thematic section, there is a presentation of the existing educational technology and its use in the educational process, as well as an extensive reference to applications for supporting e-learning at school level. Finally, the third subject presents a qualitative research based on a questionnaire responded electronically by students of junior High school, with which we investigated the relationship of students and their level of familiarity with computers and tele-education.
advisor
author Κοκκινάκη, Μαρία
author_facet Κοκκινάκη, Μαρία
author_sort Κοκκινάκη, Μαρία
collection Okeanis Institutional Repository
facultydepartment Τμήμα Μηχανικών Ηλεκτρονικών Υπολογιστικών Συστημάτων Τ.Ε.
format Πτυχιακή εργασία
id okeanis-123456789-3770
institution University of West Attica Campus II
keyword Πληροφορική
Τηλεκπαίδευση
Διδακτική της πληροφορικής
Πλατφόρμες τηλεκπαίδευσης
Ηλεκτρονικό χαρτοφυλάκιο
Δίκτυο «Ευριδίκη»
Εκπαιδευτική τεχνολογία
language Greek
physical 90
publishDate 2017
publisher Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ.
record_format dspace
spelling okeanis-123456789-37702018-12-14T13:38:10Z Διδακτική της πληροφορικής Κοκκινάκη, Μαρία Ζάχαρης, Νικόλαος Τμήμα Μηχανικών Ηλεκτρονικών Υπολογιστικών Συστημάτων Τ.Ε. TPSH::Επιστήμη Υπολογιστών TPSH::Κοινωνικές Επιστήμες::Εκπαίδευση Πληροφορική Τηλεκπαίδευση Διδακτική της πληροφορικής Πλατφόρμες τηλεκπαίδευσης Ηλεκτρονικό χαρτοφυλάκιο Δίκτυο «Ευριδίκη» Εκπαιδευτική τεχνολογία Στην παρούσα πτυχιακή έγινε μια προσπάθεια περιγραφής του εκπαιδευτικού συστήματος στην Ελλάδα, όσον αφορά στη διδασκαλία της πληροφορικής. Συγκεκριμένα, αυτή η πτυχιακή αποτελείται από τρείς θεματικές ενότητες. Στην πρώτη ενότητα γίνεται μια ιστορική αναδρομή του γνωστικού πεδίου του μαθήματος της πληροφορικής και περιγραφή του εκπαιδευτικού προγράμματος σπουδών στα ελληνικά σχολεία καθώς και οι εφαρμοζόμενες μέθοδοι διδασκαλίας σε σχολικό επίπεδο. Στη δεύτερη θεματική ενότητα, γίνεται μια παρουσίαση της υπάρχουσας εκπαιδευτικής τεχνολογίας και της αξιοποίησής της στην εκπαιδευτική διαδικασία καθώς επίσης και μια εκτενής αναφορά σε εφαρμογές υποστήριξης της τηλεκπαίδευσης σε σχολικό επίπεδο. Τέλος, στην τρίτη θεματική ενότητα παρουσιάζεται μικρή ποιοτική έρευνα, που βασίστηκε σε ερωτηματολόγιο στο οποίο απάντησαν ηλεκτρονικά μαθητές Γυμνασίου, με την οποία διερευνήσαμε τη σχέση των μαθητών και το επίπεδο εξοικείωσής τους με τους Ηλεκτρονικούς Υπολογιστές και την τηλεκπαίδευση. In this diploma thesis, an attempt was made to describe the educational system in Greece in terms of computer science teaching. Specifically, this diploma consists of three thematic units. In the first section there is a historical overview of the cognitive field of the computer lesson and a description of the curriculum in Greek schools as well as the applied teaching methods at the school level. In the second thematic section, there is a presentation of the existing educational technology and its use in the educational process, as well as an extensive reference to applications for supporting e-learning at school level. Finally, the third subject presents a qualitative research based on a questionnaire responded electronically by students of junior High school, with which we investigated the relationship of students and their level of familiarity with computers and tele-education. 2017-09 Πτυχιακή εργασία http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/3770 el http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ. 90 http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/bitstream/123456789/3770/8/cse_41761.PDF.jpg
spellingShingle TPSH::Επιστήμη Υπολογιστών
TPSH::Κοινωνικές Επιστήμες::Εκπαίδευση
Κοκκινάκη, Μαρία
Διδακτική της πληροφορικής
title Διδακτική της πληροφορικής
title_full Διδακτική της πληροφορικής
title_fullStr Διδακτική της πληροφορικής
title_full_unstemmed Διδακτική της πληροφορικής
title_short Διδακτική της πληροφορικής
title_sort διδακτική της πληροφορικής
topic TPSH::Επιστήμη Υπολογιστών
TPSH::Κοινωνικές Επιστήμες::Εκπαίδευση
url http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/3770