Εφαρμογή του μεθοδολογικού εργαλείου balanced scorecard στον ξενοδοχειακό όμιλο Costa Navarino

Λεπτομέρειες βιβλιογραφικής εγγραφής
Κύριος συγγραφέας: Σέρβος, Διονύσιος-Συμεών
Μορφή: Μεταπτυχιακή εργασία
Γλώσσα:Greek
Έκδοση: Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ. 2017
Θέματα:
Διαθέσιμο Online:http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/3749
_version_ 1780278273959264256
abstract Οι κοινωνικές επιστήμες αναμφίβολα είναι συνυφασμένες με την ανθρώπινη παρουσία στην γη όπως επίσης και το ταξίδι του ανθρώπου από τόπο σε τόπο. Η παρούσα εργασία κλήθηκε να διαφωτίσει πτυχές του ανθρώπου και των παραγόντων της συμπεριφοράς του όταν εκείνος ενεργεί ως τουρίστας και οι μεταβολές που επιφέρει η παρουσία του στον τόπο προορισμού σε διεπιστημονικό επίπεδο. Εν συνεχεία, το δεύτερο της μέρος ασχολείται με το τουριστικό μάρκετινγκ καθώς επίσης και με τα χαρακτηριστικά του ελληνικού τουριστικού προϊόντος. Ενώ ακολουθεί ανάλυση περί εσωτερικού μάρκετινγκ και υποκίνησης εργαζομένων με σκοπό να γίνει εισαγωγή στην διοικητική επιστήμη. Αφού εξεταστεί το περιβάλλον στο οποίο λειτουργούν σήμερα οι επιχειρήσεις στην Ελλάδα γίνεται εισαγωγή του αναγνώστη στην συστημική θεωρία. Η οπτική της θεωρίας του χάους στις κοινωνικές επιστήμες, την επιχειρηματικότητα και την διοίκηση ουσιαστικά επέρχεται με την εφαρμογή του μοντέλου στην κορωνίδα κατά πολλούς ειδήμονες του κλάδου, όπως και του συγγραφέα, εταιρία του ελληνικού τουρισμού την Τ. Ε. ΜΕΣ Α. Ε. καθώς επίσης παρουσιάζονται και άλλα μοντέλα συστημικής θεωρίας που συμβάλλουν στο να χαλιναγωγήσουν το χάος προς όφελος του επιχειρείν.
advisor
author Σέρβος, Διονύσιος-Συμεών
author_facet Σέρβος, Διονύσιος-Συμεών
author_sort Σέρβος, Διονύσιος-Συμεών
collection Okeanis Institutional Repository
format Μεταπτυχιακή εργασία
id okeanis-123456789-3749
institution University of West Attica Campus II
keyword Costa Navarino
Τουρισμός
Θεωρία του Χάους
Balanced scorecard
Κοινωνικές επιστήμες
Εσωτερικό μάρκετινγκ
Συστημική θεωρία
Pest analysis
Τουριστικό μάρκετινγκ
Συμπεριφορά καταναλωτή
language Greek
physical 127
publishDate 2017
publisher Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ.
record_format dspace
spelling okeanis-123456789-37492018-12-14T10:04:27Z Εφαρμογή του μεθοδολογικού εργαλείου balanced scorecard στον ξενοδοχειακό όμιλο Costa Navarino Σέρβος, Διονύσιος-Συμεών Βρυζίδης, Λάζαρος TPSH::Τουρισμός::Ξενοδοχεία TPSH::Διοίκηση και Οργάνωση::Διοίκηση και Οργάνωση Επιχειρήσεων TPSH::Διοίκηση και Οργάνωση::Μάρκετινγκ Costa Navarino Τουρισμός Θεωρία του Χάους Balanced scorecard Κοινωνικές επιστήμες Εσωτερικό μάρκετινγκ Συστημική θεωρία Pest analysis Τουριστικό μάρκετινγκ Συμπεριφορά καταναλωτή Οι κοινωνικές επιστήμες αναμφίβολα είναι συνυφασμένες με την ανθρώπινη παρουσία στην γη όπως επίσης και το ταξίδι του ανθρώπου από τόπο σε τόπο. Η παρούσα εργασία κλήθηκε να διαφωτίσει πτυχές του ανθρώπου και των παραγόντων της συμπεριφοράς του όταν εκείνος ενεργεί ως τουρίστας και οι μεταβολές που επιφέρει η παρουσία του στον τόπο προορισμού σε διεπιστημονικό επίπεδο. Εν συνεχεία, το δεύτερο της μέρος ασχολείται με το τουριστικό μάρκετινγκ καθώς επίσης και με τα χαρακτηριστικά του ελληνικού τουριστικού προϊόντος. Ενώ ακολουθεί ανάλυση περί εσωτερικού μάρκετινγκ και υποκίνησης εργαζομένων με σκοπό να γίνει εισαγωγή στην διοικητική επιστήμη. Αφού εξεταστεί το περιβάλλον στο οποίο λειτουργούν σήμερα οι επιχειρήσεις στην Ελλάδα γίνεται εισαγωγή του αναγνώστη στην συστημική θεωρία. Η οπτική της θεωρίας του χάους στις κοινωνικές επιστήμες, την επιχειρηματικότητα και την διοίκηση ουσιαστικά επέρχεται με την εφαρμογή του μοντέλου στην κορωνίδα κατά πολλούς ειδήμονες του κλάδου, όπως και του συγγραφέα, εταιρία του ελληνικού τουρισμού την Τ. Ε. ΜΕΣ Α. Ε. καθώς επίσης παρουσιάζονται και άλλα μοντέλα συστημικής θεωρίας που συμβάλλουν στο να χαλιναγωγήσουν το χάος προς όφελος του επιχειρείν. 2017-09 Μεταπτυχιακή εργασία http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/3749 el http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ. 127 http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/bitstream/123456789/3749/7/%ce%9c%ce%b5%cf%84%ce%b1%cf%80%cf%84%cf%85%cf%87%ce%b9%ce%b1%ce%ba%ce%ae%20%ce%94%ce%b9%ce%b1%cf%84%cf%81%ce%b9%ce%b2%ce%ae.pdf.jpg
spellingShingle TPSH::Τουρισμός::Ξενοδοχεία
TPSH::Διοίκηση και Οργάνωση::Διοίκηση και Οργάνωση Επιχειρήσεων
TPSH::Διοίκηση και Οργάνωση::Μάρκετινγκ
Σέρβος, Διονύσιος-Συμεών
Εφαρμογή του μεθοδολογικού εργαλείου balanced scorecard στον ξενοδοχειακό όμιλο Costa Navarino
title Εφαρμογή του μεθοδολογικού εργαλείου balanced scorecard στον ξενοδοχειακό όμιλο Costa Navarino
title_full Εφαρμογή του μεθοδολογικού εργαλείου balanced scorecard στον ξενοδοχειακό όμιλο Costa Navarino
title_fullStr Εφαρμογή του μεθοδολογικού εργαλείου balanced scorecard στον ξενοδοχειακό όμιλο Costa Navarino
title_full_unstemmed Εφαρμογή του μεθοδολογικού εργαλείου balanced scorecard στον ξενοδοχειακό όμιλο Costa Navarino
title_short Εφαρμογή του μεθοδολογικού εργαλείου balanced scorecard στον ξενοδοχειακό όμιλο Costa Navarino
title_sort εφαρμογή του μεθοδολογικού εργαλείου balanced scorecard στον ξενοδοχειακό όμιλο costa navarino
topic TPSH::Τουρισμός::Ξενοδοχεία
TPSH::Διοίκηση και Οργάνωση::Διοίκηση και Οργάνωση Επιχειρήσεων
TPSH::Διοίκηση και Οργάνωση::Μάρκετινγκ
url http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/3749