Ψηφιακό μάρκετινγκ και ηλεκτρονικό εμπόριο

Λεπτομέρειες βιβλιογραφικής εγγραφής
Κύριος συγγραφέας: Βατσέλα, Λυδία-Σοφία
Μορφή: Πτυχιακή εργασία
Γλώσσα:Greek
Έκδοση: Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ. 2017
Θέματα:
Διαθέσιμο Online:http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/3744
_version_ 1780524525525401600
abstract Στη σημερινή εποχή, λόγω των συνθηκών του ανταγωνισμού μεταξύ των επιχειρήσεων και της εδραίωσης της πληροφοριακής και επικοινωνιακής τεχνολογίας (ICT) στη ζωή μας, η χρήση του διαδικτύου αποτελεί απαραίτητο εργαλείο. Δεν υπάρχει αμφιβολία πως η «πληροφοριακή επανάσταση» έχει ήδη ξεκινήσει να παρουσιάζει τις σημαντικές της επιπτώσεις στην οικονομία, τα προϊόντα και τις υπηρεσίες που αγοράζουμε, την εργασία μας αλλά και την ίδια την κοινωνία στην οποία ζούμε. Η παρούσα εργασία, λοιπόν, αποσκοπεί στο να εξετάσει τις επιπτώσεις αυτές της ανάπτυξης της πληροφοριακής τεχνολογίας στα βασικότερα τμήματα των επιχειρήσεων, όπως αυτό του Marketing. Αρχικά, στο πρώτο κεφάλαιο γίνεται λόγος στα γενικότερα σημεία του όρου μάρκετινγκ, όπως η πορεία του και τα συστατικά του στοιχεία. Έπειτα, το δεύτερο κεφάλαιο ειδικεύεται στο ηλεκτρονικό μάρκετινγκ. Η εξάπλωση των υπολογιστών οδήγησε στην εμφάνιση και εξάπλωση νέων ειδών επικοινωνίας, και μαζί με αυτά τα είδη επικοινωνίας ήρθαν και νέοι κανόνες. Τέλος, στο τρίτο κεφάλαιο παρουσιάζονται αναλυτικά ορισμένες έρευνες, οι οποίες εξετάζουν τη στάση των καταναλωτών απέναντι στο ηλεκτρονικό εμπόριο, καθώς και την κατάσταση του ηλεκτρονικού εμπορίου στην Ελλάδα. Τέλος, παρουσιάζεται και μεταπτυχιακή έρευνα του Πανεπιστημίου Πειραιώς, η οποία αναφέρεται στον τρόπο και τις τεχνικές με τις οποίες διεξάγεται το Διαδικτυακό Μάρκετινγκ στις ελληνικές επιχειρήσεις.
advisor
author Βατσέλα, Λυδία-Σοφία
author_facet Βατσέλα, Λυδία-Σοφία
author_sort Βατσέλα, Λυδία-Σοφία
collection Okeanis Institutional Repository
facultydepartment Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων
format Πτυχιακή εργασία
id okeanis-123456789-3744
institution University of West Attica Campus II
keyword Διαδικτυακό μάρκετινγκ
Ηλεκτρονικό εμπόριο
Social media marketing
Social media
Ηλεκτρονικό μάρκετινγκ
Digital marketing
Διαφήμιση και διαδίκτυο
Διαφήμιση και διαδίκτυο
Στρατηγική marketing
Ψηφιακό μάρκετινγκ
language Greek
physical 70
publishDate 2017
publisher Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ.
record_format dspace
spelling okeanis-123456789-37442018-12-14T10:42:47Z Ψηφιακό μάρκετινγκ και ηλεκτρονικό εμπόριο Digital marketing and e-commerce Βατσέλα, Λυδία-Σοφία Ψαρομήλιγκος, Ιωάννης Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων TPSH::Διοίκηση και Οργάνωση::Μάρκετινγκ::Internet Marketing Διαδικτυακό μάρκετινγκ Ηλεκτρονικό εμπόριο Social media marketing Social media Ηλεκτρονικό μάρκετινγκ Digital marketing Διαφήμιση και διαδίκτυο Διαφήμιση και διαδίκτυο Στρατηγική marketing Ψηφιακό μάρκετινγκ Στη σημερινή εποχή, λόγω των συνθηκών του ανταγωνισμού μεταξύ των επιχειρήσεων και της εδραίωσης της πληροφοριακής και επικοινωνιακής τεχνολογίας (ICT) στη ζωή μας, η χρήση του διαδικτύου αποτελεί απαραίτητο εργαλείο. Δεν υπάρχει αμφιβολία πως η «πληροφοριακή επανάσταση» έχει ήδη ξεκινήσει να παρουσιάζει τις σημαντικές της επιπτώσεις στην οικονομία, τα προϊόντα και τις υπηρεσίες που αγοράζουμε, την εργασία μας αλλά και την ίδια την κοινωνία στην οποία ζούμε. Η παρούσα εργασία, λοιπόν, αποσκοπεί στο να εξετάσει τις επιπτώσεις αυτές της ανάπτυξης της πληροφοριακής τεχνολογίας στα βασικότερα τμήματα των επιχειρήσεων, όπως αυτό του Marketing. Αρχικά, στο πρώτο κεφάλαιο γίνεται λόγος στα γενικότερα σημεία του όρου μάρκετινγκ, όπως η πορεία του και τα συστατικά του στοιχεία. Έπειτα, το δεύτερο κεφάλαιο ειδικεύεται στο ηλεκτρονικό μάρκετινγκ. Η εξάπλωση των υπολογιστών οδήγησε στην εμφάνιση και εξάπλωση νέων ειδών επικοινωνίας, και μαζί με αυτά τα είδη επικοινωνίας ήρθαν και νέοι κανόνες. Τέλος, στο τρίτο κεφάλαιο παρουσιάζονται αναλυτικά ορισμένες έρευνες, οι οποίες εξετάζουν τη στάση των καταναλωτών απέναντι στο ηλεκτρονικό εμπόριο, καθώς και την κατάσταση του ηλεκτρονικού εμπορίου στην Ελλάδα. Τέλος, παρουσιάζεται και μεταπτυχιακή έρευνα του Πανεπιστημίου Πειραιώς, η οποία αναφέρεται στον τρόπο και τις τεχνικές με τις οποίες διεξάγεται το Διαδικτυακό Μάρκετινγκ στις ελληνικές επιχειρήσεις. 2017-07-25 Πτυχιακή εργασία http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/3744 el http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ. 70 http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/bitstream/123456789/3744/7/%ce%a8%ce%97%ce%a6%ce%99%ce%91%ce%9a%ce%9f%20MARKETING%20%26%ce%97%ce%9b%ce%95%ce%9a%ce%a4%ce%a1%ce%9f%ce%9d%ce%99%ce%9a%ce%9f%20%ce%95%ce%9c%ce%a0%ce%9f%ce%a1%ce%99%ce%9f-%ce%92%ce%91%ce%a4%ce%a3%ce%95%ce%9b%ce%91%20%ce%9b%ce%a5%ce%94%ce%99%ce%91-%ce%a3%ce%9f%ce%a6%ce%99%ce%91.pdf.jpg
spellingShingle TPSH::Διοίκηση και Οργάνωση::Μάρκετινγκ::Internet Marketing
Βατσέλα, Λυδία-Σοφία
Ψηφιακό μάρκετινγκ και ηλεκτρονικό εμπόριο
title Ψηφιακό μάρκετινγκ και ηλεκτρονικό εμπόριο
title_full Ψηφιακό μάρκετινγκ και ηλεκτρονικό εμπόριο
title_fullStr Ψηφιακό μάρκετινγκ και ηλεκτρονικό εμπόριο
title_full_unstemmed Ψηφιακό μάρκετινγκ και ηλεκτρονικό εμπόριο
title_short Ψηφιακό μάρκετινγκ και ηλεκτρονικό εμπόριο
title_sort ψηφιακό μάρκετινγκ και ηλεκτρονικό εμπόριο
title_translated Digital marketing and e-commerce
topic TPSH::Διοίκηση και Οργάνωση::Μάρκετινγκ::Internet Marketing
url http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/3744