Αθλητικό μάρκετινγκ και χορηγία στον αθλητισμό

Λεπτομέρειες βιβλιογραφικής εγγραφής
Κύριος συγγραφέας: Καραγεώργος, Βασίλειος
Μορφή: Πτυχιακή εργασία
Γλώσσα:Greek
Έκδοση: Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ. 2017
Θέματα:
Διαθέσιμο Online:http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/3718
_version_ 1780524881313529856
abstract Το περιεχόμενο της παρούσας πτυχιακής εργασίας διαρθρώνεται σε δύο κεφάλαια ως εξής: Στο πρώτο κεφάλαιο γίνεται μια συνοπτική αναφορά του όρου του αθλητικού μάρκετινγκ και των μορφών που παίρνει μέσα στο χρόνο. Γίνεται, ο διαχωρισμός ανάμεσα στον επαγγελματικό και ερασιτεχνικό αθλητισμό, ενώ παράλληλα εξετάζεται και η συμβολή του αθλητικού μάνατζμεντ στην αθλητική βιομηχανία μέσω του βασικού μείγματος μάρκετινγκ. Στο δεύτερο και τελευταίο κεφάλαιο γίνεται μια επισκόπηση της ελληνικής και διεθνούς βιβλιογραφίας σχετικής με τη χορηγία και το σπόνσορινγκ. Αναφέρονται τα οφέλη και οι στόχοι της χορηγίας από μέρους των επιχειρήσεων, σε τι αποβλέπουν και πως θεωρούν εκείνοι καλύτερα ότι μπορούν να το επιτύχουν. Η χορηγία μέσα από τον ελληνικό αθλητισμό σημαίνει πολλά και συμβάλει σημαντικά στην αναπτυξιακή κουλτούρα της χώρας μας. Στη συνέχεια γίνεται αναφορά στον αθλητισμό σε Παγκόσμια εμβέλεια με επίκεντρο τους Ολυμπιακούς αγώνες, αναλύεται εκτενέστερα ο όρος του Ambush μάρκετινγκ, ενώ ταυτόχρονα παρουσιάζονται οικονομικά αποτελέσματα γύρω από τη χορηγία δείχνοντας το μέγεθος που έχει πάρει η χρήση της σήμερα. Τέλος, θέλοντας να δοθεί και η αρνητική πλευρά του όρου, γίνεται μια επισκόπηση στην διεθνή βιβλιογραφία για αποτυχημένες προσπάθειες χορηγικών ενεργειών. Η αθλητική χορηγία εν τέλει είναι δωρεά ή σπόνσορινγκ; Η εργασία ολοκληρώνεται με τα τελικά συμπεράσματα που διεξήχθησαν καθώς επίσης και οι προτάσεις για μελλοντική έρευνα στο συγκεκριμένο αντικείμενο.
advisor
author Καραγεώργος, Βασίλειος
author_facet Καραγεώργος, Βασίλειος
author_sort Καραγεώργος, Βασίλειος
collection Okeanis Institutional Repository
facultydepartment Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής
format Πτυχιακή εργασία
id okeanis-123456789-3718
institution University of West Attica Campus II
keyword Αθλητικό μάρκετινγκ
Μάρκετινγκ
Χορηγίες
Διαφήμιση
Σπόνσορινγκ
Αθλητισμός
language Greek
physical 60
publishDate 2017
publisher Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ.
record_format dspace
spelling okeanis-123456789-37182018-12-14T10:51:38Z Αθλητικό μάρκετινγκ και χορηγία στον αθλητισμό Καραγεώργος, Βασίλειος Πατσίκας, Στυλιανός Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής TPSH::Διοίκηση και Οργάνωση::Διαφήμιση TPSH::Διοίκηση και Οργάνωση::Μάρκετινγκ Αθλητικό μάρκετινγκ Μάρκετινγκ Χορηγίες Διαφήμιση Σπόνσορινγκ Αθλητισμός Το περιεχόμενο της παρούσας πτυχιακής εργασίας διαρθρώνεται σε δύο κεφάλαια ως εξής: Στο πρώτο κεφάλαιο γίνεται μια συνοπτική αναφορά του όρου του αθλητικού μάρκετινγκ και των μορφών που παίρνει μέσα στο χρόνο. Γίνεται, ο διαχωρισμός ανάμεσα στον επαγγελματικό και ερασιτεχνικό αθλητισμό, ενώ παράλληλα εξετάζεται και η συμβολή του αθλητικού μάνατζμεντ στην αθλητική βιομηχανία μέσω του βασικού μείγματος μάρκετινγκ. Στο δεύτερο και τελευταίο κεφάλαιο γίνεται μια επισκόπηση της ελληνικής και διεθνούς βιβλιογραφίας σχετικής με τη χορηγία και το σπόνσορινγκ. Αναφέρονται τα οφέλη και οι στόχοι της χορηγίας από μέρους των επιχειρήσεων, σε τι αποβλέπουν και πως θεωρούν εκείνοι καλύτερα ότι μπορούν να το επιτύχουν. Η χορηγία μέσα από τον ελληνικό αθλητισμό σημαίνει πολλά και συμβάλει σημαντικά στην αναπτυξιακή κουλτούρα της χώρας μας. Στη συνέχεια γίνεται αναφορά στον αθλητισμό σε Παγκόσμια εμβέλεια με επίκεντρο τους Ολυμπιακούς αγώνες, αναλύεται εκτενέστερα ο όρος του Ambush μάρκετινγκ, ενώ ταυτόχρονα παρουσιάζονται οικονομικά αποτελέσματα γύρω από τη χορηγία δείχνοντας το μέγεθος που έχει πάρει η χρήση της σήμερα. Τέλος, θέλοντας να δοθεί και η αρνητική πλευρά του όρου, γίνεται μια επισκόπηση στην διεθνή βιβλιογραφία για αποτυχημένες προσπάθειες χορηγικών ενεργειών. Η αθλητική χορηγία εν τέλει είναι δωρεά ή σπόνσορινγκ; Η εργασία ολοκληρώνεται με τα τελικά συμπεράσματα που διεξήχθησαν καθώς επίσης και οι προτάσεις για μελλοντική έρευνα στο συγκεκριμένο αντικείμενο. 2017-07-14 Πτυχιακή εργασία http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/3718 el Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ. 60 http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/bitstream/123456789/3718/6/%ce%91%ce%b8%ce%bb%ce%b7%cf%84%ce%b9%ce%ba%cf%8c%20%ce%9c%ce%ac%cf%81%ce%ba%ce%b5%cf%84%ce%b9%ce%bd%ce%b3%ce%ba%20%ce%ba%ce%b1%ce%b9%20%cf%87%ce%bf%cf%81%ce%b7%ce%b3%ce%af%ce%b1%20%cf%83%cf%84%ce%bf%ce%bd%20%ce%b1%ce%b8%ce%bb%ce%b7%cf%84%ce%b9%cf%83%ce%bc%cf%8c%20%28%ce%a0%cf%84%cf%85%cf%87%ce%b9%ce%b1%ce%ba%ce%ae%20%ce%9b%ce%bf%ce%b3%ce%b9%cf%83%cf%84%ce%b9%ce%ba%ce%ae%cf%82%20%ce%9a%ce%b1%cf%81%ce%b1%ce%b3%ce%b5%cf%8e%cf%81%ce%b3%ce%bf%cf%82%20%ce%92%ce%b1%cf%83%ce%af%ce%bb%ce%b5%ce%b9%ce%bf%cf%82%2014077%29.pdf.jpg
spellingShingle TPSH::Διοίκηση και Οργάνωση::Διαφήμιση
TPSH::Διοίκηση και Οργάνωση::Μάρκετινγκ
Καραγεώργος, Βασίλειος
Αθλητικό μάρκετινγκ και χορηγία στον αθλητισμό
title Αθλητικό μάρκετινγκ και χορηγία στον αθλητισμό
title_full Αθλητικό μάρκετινγκ και χορηγία στον αθλητισμό
title_fullStr Αθλητικό μάρκετινγκ και χορηγία στον αθλητισμό
title_full_unstemmed Αθλητικό μάρκετινγκ και χορηγία στον αθλητισμό
title_short Αθλητικό μάρκετινγκ και χορηγία στον αθλητισμό
title_sort αθλητικό μάρκετινγκ και χορηγία στον αθλητισμό
topic TPSH::Διοίκηση και Οργάνωση::Διαφήμιση
TPSH::Διοίκηση και Οργάνωση::Μάρκετινγκ
url http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/3718