Διαχείριση Επιχειρησιακών Διαδικασιών: η οργανωτική πρόκληση της εποχής μας

Λεπτομέρειες βιβλιογραφικής εγγραφής
Κύριος συγγραφέας: Στεφοπούλου, Ελένη
Μορφή: Πτυχιακή εργασία
Γλώσσα:Greek
Έκδοση: Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ. 2017
Θέματα:
Διαθέσιμο Online:http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/3630
_version_ 1780524516629282816
abstract Στην σύγχρονή ανταγωνιστική εποχή η βιωσιμότητα μιας επιχείρησης εξαρτάται από την ευελιξία της, την ικανότητά της να προσαρμόζεται στις εκάστοτε συνθήκες, καθώς και την συμβατότητά της κατά τη συνεργασία με άλλες επιχειρήσεις. Η Διαχείριση Επιχειρησιακών Διαδικασιών (BPM) είναι η νέα τάση η οποία τυποποιεί και βελτιστοποιεί υπάρχουσες διαδικασίες και μπορεί να προσφέρει στις επιχειρήσεις ανταγωνιστικό πλεονέκτημα. Στην παρούσα εργασία γίνεται μία προσπάθεια κατανόησης της Διαχείρισης Επιχειρησιακών Διαδικασιών ως επιχειρηματική πρακτική, αρχικά μέσω του θεωρητικού υπόβαθρου και στη συνέχεια μέσω της εμπειρικής προσέγγισης εξετάζοντας δύο μελέτες περίπτωσης. Στο θεωρητικό υπόβαθρο αναλύονται βασικά ερευνητικά ερωτήματα που οδηγούν στην διαμόρφωση του θεωρικού πλαισίου της εργασίας. Ξεκινώντας από την ανάγκη που προέκυψε, ώστε οι επιχειρήσεις να αλλάξουν τον παραδοσιακό τρόπο λειτουργίας τους και να στραφούν στη διοίκηση με βάση τις διαδικασίες, συνεχίζοντας στην αναφορά και αποσαφήνιση βασικών εννοιών, την μεθοδολογία και καταλήγοντας στα οφέλη που προκύπτουν από την Διαχείριση Επιχειρησιακών Διαδικασιών. Στο πρακτικό κομμάτι, παρουσιάζεται μια ολοκληρωμένη εικόνα σχετικά με τις διαδικασίες και την διαχείριση αυτών, σε έναν μεγάλο Οργανισμό, την Τράπεζα Eurobank. Επίσης γίνεται μία καταγραφή και ανάλυση των διαδικασιών σε μία επιχείρηση που παράγει και εμπορεύεται ενδύματα.
abstracttranslated In our modern competitive time, a company's viability depends on its flexibility, its ability to adapt to the circumstances, and its compatibility for cooperation with other companies. Business Process Management (BPM) is the new trend that standardizes and optimizes existing processes and can provide businesses with a competitive edge. In this thesis an attempt is made to understand Business Process Management as a business practice, initially through the theoretical background and then through the empirical approach by looking at two case studies. The theoretical background analyzes basic research questions that lead to the theoretical framework of this paper. Starting with the need that has arisen so that businesses change their traditional mode of operation and turn to process view of business, continuing to reference and clarify key concepts, methodology and ending with the benefits of Business Process Management. In the practical part, is presented a comprehensive picture of the processes and their management, to a large Greek bank, Eurobank. Also, is carried out a listing and analysis of processes in a company that produces and markets clothing.
advisor
author Στεφοπούλου, Ελένη
author_facet Στεφοπούλου, Ελένη
author_sort Στεφοπούλου, Ελένη
collection Okeanis Institutional Repository
facultydepartment Τμήμα Κλωστοϋφαντουργών Μηχανικών Τ.Ε.
format Πτυχιακή εργασία
id okeanis-123456789-3630
institution University of West Attica Campus II
keyword Διαχείριση επιχειρησιακών διαδικασιών
Επιχειρησιακές διαδικασίες
Κύκλος ζωής διαδικασίας
Business process management
language Greek
physical 110
publishDate 2017
publisher Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ.
record_format dspace
spelling okeanis-123456789-36302018-12-14T11:43:09Z Διαχείριση Επιχειρησιακών Διαδικασιών: η οργανωτική πρόκληση της εποχής μας Business Process Management: the challenge of our time Στεφοπούλου, Ελένη Κόκλας, Νικόλαος Τμήμα Κλωστοϋφαντουργών Μηχανικών Τ.Ε. TPSH::Κλωστοϋφαντουργία TPSH::Διοίκηση και Οργάνωση::Διοίκηση και Οργάνωση Επιχειρήσεων Διαχείριση επιχειρησιακών διαδικασιών Επιχειρησιακές διαδικασίες Κύκλος ζωής διαδικασίας Business process management Στην σύγχρονή ανταγωνιστική εποχή η βιωσιμότητα μιας επιχείρησης εξαρτάται από την ευελιξία της, την ικανότητά της να προσαρμόζεται στις εκάστοτε συνθήκες, καθώς και την συμβατότητά της κατά τη συνεργασία με άλλες επιχειρήσεις. Η Διαχείριση Επιχειρησιακών Διαδικασιών (BPM) είναι η νέα τάση η οποία τυποποιεί και βελτιστοποιεί υπάρχουσες διαδικασίες και μπορεί να προσφέρει στις επιχειρήσεις ανταγωνιστικό πλεονέκτημα. Στην παρούσα εργασία γίνεται μία προσπάθεια κατανόησης της Διαχείρισης Επιχειρησιακών Διαδικασιών ως επιχειρηματική πρακτική, αρχικά μέσω του θεωρητικού υπόβαθρου και στη συνέχεια μέσω της εμπειρικής προσέγγισης εξετάζοντας δύο μελέτες περίπτωσης. Στο θεωρητικό υπόβαθρο αναλύονται βασικά ερευνητικά ερωτήματα που οδηγούν στην διαμόρφωση του θεωρικού πλαισίου της εργασίας. Ξεκινώντας από την ανάγκη που προέκυψε, ώστε οι επιχειρήσεις να αλλάξουν τον παραδοσιακό τρόπο λειτουργίας τους και να στραφούν στη διοίκηση με βάση τις διαδικασίες, συνεχίζοντας στην αναφορά και αποσαφήνιση βασικών εννοιών, την μεθοδολογία και καταλήγοντας στα οφέλη που προκύπτουν από την Διαχείριση Επιχειρησιακών Διαδικασιών. Στο πρακτικό κομμάτι, παρουσιάζεται μια ολοκληρωμένη εικόνα σχετικά με τις διαδικασίες και την διαχείριση αυτών, σε έναν μεγάλο Οργανισμό, την Τράπεζα Eurobank. Επίσης γίνεται μία καταγραφή και ανάλυση των διαδικασιών σε μία επιχείρηση που παράγει και εμπορεύεται ενδύματα. In our modern competitive time, a company's viability depends on its flexibility, its ability to adapt to the circumstances, and its compatibility for cooperation with other companies. Business Process Management (BPM) is the new trend that standardizes and optimizes existing processes and can provide businesses with a competitive edge. In this thesis an attempt is made to understand Business Process Management as a business practice, initially through the theoretical background and then through the empirical approach by looking at two case studies. The theoretical background analyzes basic research questions that lead to the theoretical framework of this paper. Starting with the need that has arisen so that businesses change their traditional mode of operation and turn to process view of business, continuing to reference and clarify key concepts, methodology and ending with the benefits of Business Process Management. In the practical part, is presented a comprehensive picture of the processes and their management, to a large Greek bank, Eurobank. Also, is carried out a listing and analysis of processes in a company that produces and markets clothing. 2017-06-21 Πτυχιακή εργασία http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/3630 el http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ. 110 http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/bitstream/123456789/3630/7/tex_10305.pdf.jpg
spellingShingle TPSH::Κλωστοϋφαντουργία
TPSH::Διοίκηση και Οργάνωση::Διοίκηση και Οργάνωση Επιχειρήσεων
Στεφοπούλου, Ελένη
Διαχείριση Επιχειρησιακών Διαδικασιών: η οργανωτική πρόκληση της εποχής μας
title Διαχείριση Επιχειρησιακών Διαδικασιών: η οργανωτική πρόκληση της εποχής μας
title_full Διαχείριση Επιχειρησιακών Διαδικασιών: η οργανωτική πρόκληση της εποχής μας
title_fullStr Διαχείριση Επιχειρησιακών Διαδικασιών: η οργανωτική πρόκληση της εποχής μας
title_full_unstemmed Διαχείριση Επιχειρησιακών Διαδικασιών: η οργανωτική πρόκληση της εποχής μας
title_short Διαχείριση Επιχειρησιακών Διαδικασιών: η οργανωτική πρόκληση της εποχής μας
title_sort διαχείριση επιχειρησιακών διαδικασιών: η οργανωτική πρόκληση της εποχής μας
title_translated Business Process Management: the challenge of our time
topic TPSH::Κλωστοϋφαντουργία
TPSH::Διοίκηση και Οργάνωση::Διοίκηση και Οργάνωση Επιχειρήσεων
url http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/3630