Αξιολόγηση της ικανοποίησης πελατών μέσω των σχολών χορού καθώς και τον λόγο παρακίνησης τους σε περίοδο οικονομικής κρίσης
Κύριος συγγραφέας: | Λώλης, Αλέξανδρος |
---|---|
Μορφή: | Μεταπτυχιακή εργασία |
Γλώσσα: | Greek |
Έκδοση: |
Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ.
2017
|
Θέματα: | |
Διαθέσιμο Online: | http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/3624 |
Παρόμοια τεκμήρια
-
Αξιολόγηση ικανοποίησης πελάτων σε ηλεκτρονικά καταστήματα: με την μέθοδο MUSA
ανά: Παπαρούπας, Κωνσταντίνος
Έκδοση: (2017) -
Η συμπεριφορά των καταναλωτών ως προς την αγορά του βιολογικού ελαιόλαδου κατά την περίοδο της οικονομικής κρίσης
ανά: Γιαννακόδημος, Δημήτριος, κ.ά.
Έκδοση: (2016) -
Οι αντιλήψεις των καταναλωτών σε ενέργειες ΕΚΕ εν όψει οικονομικής κρίσης
ανά: Γκιώνη, Στυλιανή, κ.ά.
Έκδοση: (2015) -
Η συνεισφορά των logistics στην ικανοποίηση των πελατών των e-shop
ανά: Σκηνιώτη, Κωνσταντίνα
Έκδοση: (2018) -
Ο ασφαλιστικός κλάδος στην Ελλάδα σε περίοδο οικονομικής κρίσης
ανά: Σιδέρης, Θανάσης
Έκδοση: (2014)