Αξιολόγηση της ικανοποίησης πελατών μέσω των σχολών χορού καθώς και τον λόγο παρακίνησης τους σε περίοδο οικονομικής κρίσης

Λεπτομέρειες βιβλιογραφικής εγγραφής
Κύριος συγγραφέας: Λώλης, Αλέξανδρος
Μορφή: Μεταπτυχιακή εργασία
Γλώσσα:Greek
Έκδοση: Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ. 2017
Θέματα:
Διαθέσιμο Online:http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/3624
_version_ 1780278269009985536
abstract Ο πελάτης αποτελεί το βασικό παράγοντα σε κάθε επιχείρηση. Η διαχείριση της ικανοποίησης των πελατών μοιάζει να είναι το πιο δύσκολο κομμάτι σε κάθε εταιρεία ή επιχείρηση. Άλλωστε, οι στρατηγικές που ακολουθούνται από όλες τις επιχειρήσεις είναι πελατοκεντρικές. Συγκεκριμένα, υπάρχει επικέντρωση στις ανάγκες και τα «θέλω» των πελατών, παρέχοντας όσο το δυνατόν καλύτερες, βέλτιστες υπηρεσίες που να ικανοποιούν τους πελάτες, οπότε και να διασφαλίζεται η ανταπόκρισή τους στο προϊόν ή την υπηρεσία που τους παρέχεται. Στη συγκεκριμένη ερευνητική εργασία, λοιπόν, θα γίνει αρχικά βιβλιογραφική ανασκόπηση επί της σημασίας της ικανοποίησης των πελατών που δέχονται υπηρεσίες καθώς και στις αρχές ικανοποίησης, σε μοντέλα συμπεριφοράς των καταναλωτών, σε θεωρίες ικανοποίησης των καταναλωτών και στο θέμα της παρακίνησης των καταναλωτών να συμμετάσχουν σε σχολές χορού εν καιρώ οικονομικής κρίσης. Στη συνέχεια θα ακολουθήσει το ειδικό μέρος της προσωπικής ποιοτικής, πρωτογενούς έρευνας. Αξίζει να σημειωθεί ότι δεν διατίθενται πλούσια δεδομένα προγενέστερων ερευνών επί της ικανοποίησης των πελατών σε σχολές χορού . Έτσι, η εν λόγω μελέτη αποτελεί πρωτότυπο ερευνητικό πεδίο και δεδομένου αυτού του γεγονότος, θα γίνει προσπάθεια καταγραφής των ερευνητικών δεδομένων επί των βασικών αρχών και παραγόντων που συντελούν στην ικανοποίηση των πελατών που δέχονται υπηρεσίες και στο τέλος, έπειτα από τη καταγραφή και περιγραφή της προσωπικής πρωτογενούς έρευνας, θα ακολουθήσουν προτάσεις μελλοντικών ερευνών.
advisor
author Λώλης, Αλέξανδρος
author_facet Λώλης, Αλέξανδρος
author_sort Λώλης, Αλέξανδρος
collection Okeanis Institutional Repository
format Μεταπτυχιακή εργασία
id okeanis-123456789-3624
institution University of West Attica Campus II
keyword Ικανοποίηση πελατών
Παρακίνηση καταναλωτών
Σχολές χορού
Οικονομική κρίση
language Greek
physical 74
publishDate 2017
publisher Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ.
record_format dspace
spelling okeanis-123456789-36242018-12-14T10:04:50Z Αξιολόγηση της ικανοποίησης πελατών μέσω των σχολών χορού καθώς και τον λόγο παρακίνησης τους σε περίοδο οικονομικής κρίσης Assessment of customer satisfaction through dance schools as well as reasons for motivating them in times of economic crisis Λώλης, Αλέξανδρος Σαμαντά, Ειρήνη TPSH::Διοίκηση και Οργάνωση::Καταναλωτές Ικανοποίηση πελατών Παρακίνηση καταναλωτών Σχολές χορού Οικονομική κρίση Ο πελάτης αποτελεί το βασικό παράγοντα σε κάθε επιχείρηση. Η διαχείριση της ικανοποίησης των πελατών μοιάζει να είναι το πιο δύσκολο κομμάτι σε κάθε εταιρεία ή επιχείρηση. Άλλωστε, οι στρατηγικές που ακολουθούνται από όλες τις επιχειρήσεις είναι πελατοκεντρικές. Συγκεκριμένα, υπάρχει επικέντρωση στις ανάγκες και τα «θέλω» των πελατών, παρέχοντας όσο το δυνατόν καλύτερες, βέλτιστες υπηρεσίες που να ικανοποιούν τους πελάτες, οπότε και να διασφαλίζεται η ανταπόκρισή τους στο προϊόν ή την υπηρεσία που τους παρέχεται. Στη συγκεκριμένη ερευνητική εργασία, λοιπόν, θα γίνει αρχικά βιβλιογραφική ανασκόπηση επί της σημασίας της ικανοποίησης των πελατών που δέχονται υπηρεσίες καθώς και στις αρχές ικανοποίησης, σε μοντέλα συμπεριφοράς των καταναλωτών, σε θεωρίες ικανοποίησης των καταναλωτών και στο θέμα της παρακίνησης των καταναλωτών να συμμετάσχουν σε σχολές χορού εν καιρώ οικονομικής κρίσης. Στη συνέχεια θα ακολουθήσει το ειδικό μέρος της προσωπικής ποιοτικής, πρωτογενούς έρευνας. Αξίζει να σημειωθεί ότι δεν διατίθενται πλούσια δεδομένα προγενέστερων ερευνών επί της ικανοποίησης των πελατών σε σχολές χορού . Έτσι, η εν λόγω μελέτη αποτελεί πρωτότυπο ερευνητικό πεδίο και δεδομένου αυτού του γεγονότος, θα γίνει προσπάθεια καταγραφής των ερευνητικών δεδομένων επί των βασικών αρχών και παραγόντων που συντελούν στην ικανοποίηση των πελατών που δέχονται υπηρεσίες και στο τέλος, έπειτα από τη καταγραφή και περιγραφή της προσωπικής πρωτογενούς έρευνας, θα ακολουθήσουν προτάσεις μελλοντικών ερευνών. 2017-06-28 Μεταπτυχιακή εργασία http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/3624 el http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ. 74 http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/bitstream/123456789/3624/8/%ce%a0%cf%84%cf%85%cf%87%ce%b9%ce%b1%ce%ba%ce%ae%20%ce%9b%cf%8e%ce%bb%ce%b7%cf%82%20%ce%91%ce%bb%ce%ad%ce%be%ce%b1%ce%bd%ce%b4%cf%81%ce%bf%cf%82.pdf.jpg
spellingShingle TPSH::Διοίκηση και Οργάνωση::Καταναλωτές
Λώλης, Αλέξανδρος
Αξιολόγηση της ικανοποίησης πελατών μέσω των σχολών χορού καθώς και τον λόγο παρακίνησης τους σε περίοδο οικονομικής κρίσης
title Αξιολόγηση της ικανοποίησης πελατών μέσω των σχολών χορού καθώς και τον λόγο παρακίνησης τους σε περίοδο οικονομικής κρίσης
title_full Αξιολόγηση της ικανοποίησης πελατών μέσω των σχολών χορού καθώς και τον λόγο παρακίνησης τους σε περίοδο οικονομικής κρίσης
title_fullStr Αξιολόγηση της ικανοποίησης πελατών μέσω των σχολών χορού καθώς και τον λόγο παρακίνησης τους σε περίοδο οικονομικής κρίσης
title_full_unstemmed Αξιολόγηση της ικανοποίησης πελατών μέσω των σχολών χορού καθώς και τον λόγο παρακίνησης τους σε περίοδο οικονομικής κρίσης
title_short Αξιολόγηση της ικανοποίησης πελατών μέσω των σχολών χορού καθώς και τον λόγο παρακίνησης τους σε περίοδο οικονομικής κρίσης
title_sort αξιολόγηση της ικανοποίησης πελατών μέσω των σχολών χορού καθώς και τον λόγο παρακίνησης τους σε περίοδο οικονομικής κρίσης
title_translated Assessment of customer satisfaction through dance schools as well as reasons for motivating them in times of economic crisis
topic TPSH::Διοίκηση και Οργάνωση::Καταναλωτές
url http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/3624