Το επαγγελματικό δημόσιο σχολείο σαν κοινωνικό επιχειρηματικό κέντρο στην ελληνική κοινωνική ευημερία

Λεπτομέρειες βιβλιογραφικής εγγραφής
Κύριος συγγραφέας: Γκόνης, Χρήστος
Μορφή: Μεταπτυχιακή εργασία
Γλώσσα:Greek
Έκδοση: Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ. 2017
Θέματα:
Διαθέσιμο Online:http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/3622
_version_ 1780278268518203392
abstract Σκοπός της παρούσης μελέτης ήταν η συσχέτιση της επαγγελματικής εκπαίδευσης και των επαγγελματικών μεταρρυθμίσεων με την ευρύτερη προσωπική και κοινωνική ευημερία. Η μεθοδολογία της έρευνας στη συλλογή ποιοτικών και ποσοτικών δεδομένων, με τη χρήση δομημένων συνεντεύξεων και δομημένων ερωτηματολογίων αντίστοιχα. Το δείγμα της έρευνας αποτέλεσαν 100 εκπαιδευτικοί. Τα βασικά συμπεράσματα της εργασίας είναι ότι ο αριθμός των Επαγγελματικών Λυκείων στη γεωγραφική περιφέρεια που ανήκει το σχολείο τους εξυπηρετεί τις ανάγκες όλων των μαθητών της γεωγραφικής περιοχής για επαγγελματική κατάρτιση, οι ειδικότητες που παρέχονται στο σχολείο τους ανταποκρίνονται στη ζήτηση της τοπικής αγοράς εργασίας και ότι υπάρχουν στο σχολείο τους μαθητές που αδυνατούν να ασκήσουν μελλοντικά το επάγγελμα της ειδικότητας τους, εξαιτίας των προβλημάτων που αντιμετωπίζουν, και επομένως θα έπρεπε να φοιτούν σε άλλη εκπαιδευτική δομή, οι συνθήκες στέγασης του σχολείου τους εξυπηρετούν τις εκπαιδευτικές και κοινωνικές ανάγκες των μαθητών που φοιτούν σε αυτό και η τεχνική επαγγελματική εκπαίδευση που παρέχεται στο σχολείο τους προετοιμάζει πλήρως (υποστηρίζοντας την τεχνική εξειδίκευση στην ειδικότητα, την κοινωνική προσαρμογή, την επίλυση προβλημάτων στο χώρο εργασίας κλπ.) τους μελλοντικούς αποφοίτους.
abstracttranslated The purpose of this study was the correlation of training and professional reforms in the broader personal and social well-being. The survey methodology collects qualitative and quantitative data, using structured interviews and structured questionnaires respectively. The sample consisted of 100 teachers. The main conclusions of the study is that the number of occupational high schools their geographical region that the school belongs serve the needs of all students of the geographical area for training, ratings provided in their school meet the demand of the local labor market and that there are students who are unable to future practice as their specialty school, due to the problems they face, and therefore had to attend another educational structure, housing conditions of their school serving the educational and social needs of students attending this and technical training provided in the school fully prepares (supporting technical expertise in specialty, social adaptation, problem solving in the workplace, etc.) the future graduates.
advisor
author Γκόνης, Χρήστος
author_facet Γκόνης, Χρήστος
author_sort Γκόνης, Χρήστος
collection Okeanis Institutional Repository
format Μεταπτυχιακή εργασία
id okeanis-123456789-3622
institution University of West Attica Campus II
keyword Επαγγελματική εκπαίδευση
Επαγγελματικές μεταρρυθμίσεις
Επαγγελματικά Λύκεια
Προσωπική ευημερία
Κοινωνική ευημερία
language Greek
physical 213
publishDate 2017
publisher Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ.
record_format dspace
spelling okeanis-123456789-36222018-12-14T10:04:50Z Το επαγγελματικό δημόσιο σχολείο σαν κοινωνικό επιχειρηματικό κέντρο στην ελληνική κοινωνική ευημερία The vocational public school as a social business unit in Greece welfare Γκόνης, Χρήστος Σαμαντά, Ειρήνη TPSH::Κοινωνικές Επιστήμες::Εκπαίδευση Επαγγελματική εκπαίδευση Επαγγελματικές μεταρρυθμίσεις Επαγγελματικά Λύκεια Προσωπική ευημερία Κοινωνική ευημερία Σκοπός της παρούσης μελέτης ήταν η συσχέτιση της επαγγελματικής εκπαίδευσης και των επαγγελματικών μεταρρυθμίσεων με την ευρύτερη προσωπική και κοινωνική ευημερία. Η μεθοδολογία της έρευνας στη συλλογή ποιοτικών και ποσοτικών δεδομένων, με τη χρήση δομημένων συνεντεύξεων και δομημένων ερωτηματολογίων αντίστοιχα. Το δείγμα της έρευνας αποτέλεσαν 100 εκπαιδευτικοί. Τα βασικά συμπεράσματα της εργασίας είναι ότι ο αριθμός των Επαγγελματικών Λυκείων στη γεωγραφική περιφέρεια που ανήκει το σχολείο τους εξυπηρετεί τις ανάγκες όλων των μαθητών της γεωγραφικής περιοχής για επαγγελματική κατάρτιση, οι ειδικότητες που παρέχονται στο σχολείο τους ανταποκρίνονται στη ζήτηση της τοπικής αγοράς εργασίας και ότι υπάρχουν στο σχολείο τους μαθητές που αδυνατούν να ασκήσουν μελλοντικά το επάγγελμα της ειδικότητας τους, εξαιτίας των προβλημάτων που αντιμετωπίζουν, και επομένως θα έπρεπε να φοιτούν σε άλλη εκπαιδευτική δομή, οι συνθήκες στέγασης του σχολείου τους εξυπηρετούν τις εκπαιδευτικές και κοινωνικές ανάγκες των μαθητών που φοιτούν σε αυτό και η τεχνική επαγγελματική εκπαίδευση που παρέχεται στο σχολείο τους προετοιμάζει πλήρως (υποστηρίζοντας την τεχνική εξειδίκευση στην ειδικότητα, την κοινωνική προσαρμογή, την επίλυση προβλημάτων στο χώρο εργασίας κλπ.) τους μελλοντικούς αποφοίτους. The purpose of this study was the correlation of training and professional reforms in the broader personal and social well-being. The survey methodology collects qualitative and quantitative data, using structured interviews and structured questionnaires respectively. The sample consisted of 100 teachers. The main conclusions of the study is that the number of occupational high schools their geographical region that the school belongs serve the needs of all students of the geographical area for training, ratings provided in their school meet the demand of the local labor market and that there are students who are unable to future practice as their specialty school, due to the problems they face, and therefore had to attend another educational structure, housing conditions of their school serving the educational and social needs of students attending this and technical training provided in the school fully prepares (supporting technical expertise in specialty, social adaptation, problem solving in the workplace, etc.) the future graduates. 2017-06-29 Μεταπτυχιακή εργασία http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/3622 el Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ. 213 http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/bitstream/123456789/3622/6/%ce%a4%ce%bf%20%ce%b5%cf%80%ce%b1%ce%b3%ce%b3%ce%b5%ce%bb%ce%bc%ce%b1%cf%84%ce%b9%ce%ba%cf%8c%20%ce%b4%ce%b7%ce%bc%cf%8c%cf%83%ce%b9%ce%bf%20%cf%83%cf%87%ce%bf%ce%bb%ce%b5%ce%af%ce%bf%20%cf%83%ce%b1%ce%bd%20%ce%ba%ce%bf%ce%b9%ce%bd%cf%89%ce%bd%ce%b9%ce%ba%cf%8c%20%ce%b5%cf%80%ce%b9%cf%87%ce%b5%ce%b9%cf%81%ce%b7%ce%bc%ce%b1%cf%84%ce%b9%ce%ba%cf%8c%20%ce%ba%ce%ad%ce%bd%cf%84%cf%81%ce%bf%20%cf%83%cf%84%ce%b7%ce%bd%20%ce%95%ce%bb%ce%bb%ce%b7%ce%bd%ce%b9%ce%ba%ce%ae%20%ce%ba%ce%bf%ce%b9%ce%bd%cf%89%ce%bd%ce%b9%ce%ba%ce%ae%20%ce%b5%cf%85%ce%b7%ce%bc%ce%b5%cf%81%ce%af%ce%b1.pdf.jpg
spellingShingle TPSH::Κοινωνικές Επιστήμες::Εκπαίδευση
Γκόνης, Χρήστος
Το επαγγελματικό δημόσιο σχολείο σαν κοινωνικό επιχειρηματικό κέντρο στην ελληνική κοινωνική ευημερία
title Το επαγγελματικό δημόσιο σχολείο σαν κοινωνικό επιχειρηματικό κέντρο στην ελληνική κοινωνική ευημερία
title_full Το επαγγελματικό δημόσιο σχολείο σαν κοινωνικό επιχειρηματικό κέντρο στην ελληνική κοινωνική ευημερία
title_fullStr Το επαγγελματικό δημόσιο σχολείο σαν κοινωνικό επιχειρηματικό κέντρο στην ελληνική κοινωνική ευημερία
title_full_unstemmed Το επαγγελματικό δημόσιο σχολείο σαν κοινωνικό επιχειρηματικό κέντρο στην ελληνική κοινωνική ευημερία
title_short Το επαγγελματικό δημόσιο σχολείο σαν κοινωνικό επιχειρηματικό κέντρο στην ελληνική κοινωνική ευημερία
title_sort το επαγγελματικό δημόσιο σχολείο σαν κοινωνικό επιχειρηματικό κέντρο στην ελληνική κοινωνική ευημερία
title_translated The vocational public school as a social business unit in Greece welfare
topic TPSH::Κοινωνικές Επιστήμες::Εκπαίδευση
url http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/3622