Λογιστική και μάρκετινγκ επιχείρησης βιολογικών προϊόντων (Κορρές)
Κύριος συγγραφέας: | Αρκουμάνη, Μαρία |
---|---|
Μορφή: | Πτυχιακή εργασία |
Γλώσσα: | Greek |
Έκδοση: |
Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ.
2017
|
Θέματα: | |
Διαθέσιμο Online: | http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/3597 |
Παρόμοια τεκμήρια
-
Γεωργία και επιδοτούμενα προγράμματα. Ανάλυση και σύγκριση επιδοτούμενων γεωργικών προϊόντων. Πρόταση επένδυσης
ανά: Κατσαντώνης, Νικόλαος
Έκδοση: (2013) -
Ανάπτυξη επιχειρηματικού σχεδίου καινοτόμας αγροτικής επιχείρησης μέσα από την ανάλυση της νέας κοινής αγροτικής πολιτικής (2014 - 2020) και της εξωστρέφειας των ελληνικών προιόντων
ανά: Τριάντη, Άννα, κ.ά.
Έκδοση: (2017) -
Βιολογικά προϊόντα
ανά: Λασηθιωτάκη, Μπέλλα, κ.ά.
Έκδοση: (2013) -
Κοινωνική οικονομία και νεανική επιχειρηματικότητα. Ευκαιρίες και προοπτική στον Ελλαδικό χώρο
ανά: Αβράμης, Γεώργιος
Έκδοση: (2018) -
Η Ελλάδα και το ελαιόλαδό της
ανά: Τρίμμη, Αλεξάνδρα
Έκδοση: (2014)