Λογιστική και μάρκετινγκ επιχείρησης βιολογικών προϊόντων (Κορρές)

Λεπτομέρειες βιβλιογραφικής εγγραφής
Κύριος συγγραφέας: Αρκουμάνη, Μαρία
Μορφή: Πτυχιακή εργασία
Γλώσσα:Greek
Έκδοση: Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ. 2017
Θέματα:
Διαθέσιμο Online:http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/3597
_version_ 1780525061933891584
abstract Στην εργασία μου παραθέτω εξ΄ αρχής τι εννοούμε με τον όρο βιολογικά προϊόντα και τα οφέλη τους , την πορεία τους στην ελληνική και όχι μόνο αγορά καθώς και τα εμπόδια εξάπλωσης τους στο αγοραστικό κοινό.Στη συνέχεια παραθέτουμε τους τρόπους μάρκετινγκ που θα βοηθήσουν στην εξάπλωση τους.Θα ασχοληθούμε με την εταιρεία ΚΟΡΡΕΣ που ασχολείται με την παραγωγή βιολογικών καλλυντικών καθώς και με τις επενδύσεις της και τις ενέργειες που έκανε για να κατακτήσει τη θέση που κατέχει στην παγκόσμια αγορά των καλλυντικών.Στο επόμενο κεφάλαιο ασχολούμαστε με τη λογιστική κατάσταση τηw εταιρείας και τους αριθμοδείκτες που χρησιμοποιεί πρoκειμένου να εξελιχθεί και να επεκταθεί .Στο τρίτο κεφάλαιο αναλύουμε τα λογιστικά προγράμματα που χρησιμοποιεί η εταιρεία.
advisor
author Αρκουμάνη, Μαρία
author_facet Αρκουμάνη, Μαρία
author_sort Αρκουμάνη, Μαρία
collection Okeanis Institutional Repository
facultydepartment Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής
format Πτυχιακή εργασία
id okeanis-123456789-3597
institution University of West Attica Campus II
keyword Αριθμοδείκτες
Βιολογικά προϊόντα
Βιολογική γεωργία
Κορρές Α.Ε.
Μάρκετινγκ
language Greek
physical 77
publishDate 2017
publisher Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ.
record_format dspace
spelling okeanis-123456789-35972018-12-14T11:32:32Z Λογιστική και μάρκετινγκ επιχείρησης βιολογικών προϊόντων (Κορρές) Αρκουμάνη, Μαρία Καρακούση, Γεωργία Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής TPSH::Κοινωνικές Επιστήμες::Οικονομική::Αγροτική Παραγωγή TPSH::Διοίκηση και Οργάνωση::Μάρκετινγκ Αριθμοδείκτες Βιολογικά προϊόντα Βιολογική γεωργία Κορρές Α.Ε. Μάρκετινγκ Στην εργασία μου παραθέτω εξ΄ αρχής τι εννοούμε με τον όρο βιολογικά προϊόντα και τα οφέλη τους , την πορεία τους στην ελληνική και όχι μόνο αγορά καθώς και τα εμπόδια εξάπλωσης τους στο αγοραστικό κοινό.Στη συνέχεια παραθέτουμε τους τρόπους μάρκετινγκ που θα βοηθήσουν στην εξάπλωση τους.Θα ασχοληθούμε με την εταιρεία ΚΟΡΡΕΣ που ασχολείται με την παραγωγή βιολογικών καλλυντικών καθώς και με τις επενδύσεις της και τις ενέργειες που έκανε για να κατακτήσει τη θέση που κατέχει στην παγκόσμια αγορά των καλλυντικών.Στο επόμενο κεφάλαιο ασχολούμαστε με τη λογιστική κατάσταση τηw εταιρείας και τους αριθμοδείκτες που χρησιμοποιεί πρoκειμένου να εξελιχθεί και να επεκταθεί .Στο τρίτο κεφάλαιο αναλύουμε τα λογιστικά προγράμματα που χρησιμοποιεί η εταιρεία. 2017-06-14 Πτυχιακή εργασία http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/3597 el http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ Αναφορά Δημιουργού-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ. 77 http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/bitstream/123456789/3597/11/ERGASIA%281%29.pdf.jpg
spellingShingle TPSH::Κοινωνικές Επιστήμες::Οικονομική::Αγροτική Παραγωγή
TPSH::Διοίκηση και Οργάνωση::Μάρκετινγκ
Αρκουμάνη, Μαρία
Λογιστική και μάρκετινγκ επιχείρησης βιολογικών προϊόντων (Κορρές)
title Λογιστική και μάρκετινγκ επιχείρησης βιολογικών προϊόντων (Κορρές)
title_full Λογιστική και μάρκετινγκ επιχείρησης βιολογικών προϊόντων (Κορρές)
title_fullStr Λογιστική και μάρκετινγκ επιχείρησης βιολογικών προϊόντων (Κορρές)
title_full_unstemmed Λογιστική και μάρκετινγκ επιχείρησης βιολογικών προϊόντων (Κορρές)
title_short Λογιστική και μάρκετινγκ επιχείρησης βιολογικών προϊόντων (Κορρές)
title_sort λογιστική και μάρκετινγκ επιχείρησης βιολογικών προϊόντων (κορρές)
topic TPSH::Κοινωνικές Επιστήμες::Οικονομική::Αγροτική Παραγωγή
TPSH::Διοίκηση και Οργάνωση::Μάρκετινγκ
url http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/3597