Ανάπτυξη Game Engine σε C++
Κύριος συγγραφέας: | Παναγιωτόπουλος, Ιωάννης |
---|---|
Μορφή: | Πτυχιακή εργασία |
Γλώσσα: | Greek |
Έκδοση: |
Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ.
2017
|
Θέματα: | |
Διαθέσιμο Online: | http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/3522 |
Παρόμοια τεκμήρια
-
Ανάπτυξη διαδικτυακού παιχνιδιού πολλών χρηστών σε πλατφόρμα Game Engine
ανά: Ρηγόπουλος, Διονύσιος
Έκδοση: (2017) -
Ανάπτυξη βιντεοπαιχνιδιών με χρήση της game engine unity
ανά: Σπέντζας, Ιωάννης
Έκδοση: (2015) -
Ανάπτυξη παιχνιδιού με το Unity3D σε C#
ανά: Εξιλζές, Ιωάννης, κ.ά.
Έκδοση: (2015) -
Ανάπτυξη κατανεμημένου συστήματος σε υπολογιστικό νέφος
ανά: Ευθυμιάδης, Αλέξανδρος, κ.ά.
Έκδοση: (2018) -
Σχεδιασµός και ανάπτυξη top-down 3D video game, µε χρήση της unity game engine και της γλώσσας C#
ανά: Κάκαρης, Ιωάννης-Αλέξανδρος
Έκδοση: (2020)