Τα social media και η χρήση τους στην προώθηση των ξενοδοχειακών υπηρεσιών

Λεπτομέρειες βιβλιογραφικής εγγραφής
Κύριοι συγγραφείς: Παφίλη, Στυλιανή, Παφίλη, Ουρανία
Μορφή: Πτυχιακή εργασία
Γλώσσα:Greek
Έκδοση: Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ. 2017
Θέματα:
Διαθέσιμο Online:http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/3514
_version_ 1780524199548289024
abstract Ο τουριστικός τομέας ασκεί καταλυτική επίδραση στην οικονομική ζωή μιας χώρας, δεδομένο το οποίο αποτελεί αντικείμενο μελέτης των σύγχρονων μελετητών. Ως κομμάτι της οικονομίας, ο τουρισμός επηρεάζει την ανάπτυξη, την απασχόληση, τη σταθεροποίηση στις τιμές των προϊόντων και υπηρεσιών καθώς και την εξισορρόπηση στο ισοζύγιο πληρωμών. Τα αποτελέσματα γίνονται αντιληπτά μέσα από τρεις βασικούς άξονες του οικονομικού τομέα που είναι η αγορά, η ανάπτυξη και η παραγωγή. Όσον αφορά τον τουρισμό, η αγορά καθορίζεται από τη ζήτηση των καταναλωτών-ταξιδευτών ενώ η παραγωγή σχετίζεται με τα προϊόντα, δηλαδή στην προκειμένη τα τουριστικά καταλύματα, το ταξίδι, την κατανάλωση διαφόρων αγαθών κ.λπ. Η χώρα μας εντάσσεται στους πιο δημοφιλείς τουριστικούς προορισμούς σε παγκόσμιο επίπεδο ενώ οι αριθμοί αποδεικνύουν τη συνεχόμενη αύξηση της επιλογής των ξένων τουριστών. Στην παρούσα εργασία θα μελετηθεί ο ρόλος των social media για την προώθηση των ξενοδοχειακών υπηρεσιών της Ελλάδας. Ειδικότερα, στο πρώτο κεφάλαιο θα επικεντρωθούμε στη διαφήμιση και στον τρόπο που αυτή ενισχύει τον τουρισμό. Στη συνέχεια, το δεύτερο κεφάλαιο θα γίνει αναφορά στα social media με σκοπό να γίνει κατανοητή η ουσία και ο τρόπος που λειτουργούν. Η σύνδεση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης με τον τουρισμό θα αποτελέσει το επίκεντρο του τρίτου κεφαλαίου. Τέλος, στο τέταρτο κεφάλαιο της παρούσας εργασίας θα μελετηθεί μια περίπτωση ξενοδοχειακής μονάδας στη χώρα μας με σκοπό να γίνει κατανοητός ο τρόπος που τα social media μπορούν να προωθήσουν τον τουρισμό.
advisor
author Παφίλη, Στυλιανή
Παφίλη, Ουρανία
author_facet Παφίλη, Στυλιανή
Παφίλη, Ουρανία
author_sort Παφίλη, Στυλιανή
collection Okeanis Institutional Repository
facultydepartment Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής
format Πτυχιακή εργασία
id okeanis-123456789-3514
institution University of West Attica Campus II
keyword Social media
Διαφήμιση
Μέσα κοινωνικής δικτύωσης
Τουριστικές επιχειρήσεις
Ξενοδοχειακός τομέας
Τουρισμός
Ξενοδοχειακές επιχειρήσεις
language Greek
physical 70
publishDate 2017
publisher Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ.
record_format dspace
spelling okeanis-123456789-35142018-12-14T10:50:35Z Τα social media και η χρήση τους στην προώθηση των ξενοδοχειακών υπηρεσιών Παφίλη, Στυλιανή Παφίλη, Ουρανία Πατσίκας, Στυλιανός Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής TPSH::Τουρισμός::Ξενοδοχεία Social media Διαφήμιση Μέσα κοινωνικής δικτύωσης Τουριστικές επιχειρήσεις Ξενοδοχειακός τομέας Τουρισμός Ξενοδοχειακές επιχειρήσεις Ο τουριστικός τομέας ασκεί καταλυτική επίδραση στην οικονομική ζωή μιας χώρας, δεδομένο το οποίο αποτελεί αντικείμενο μελέτης των σύγχρονων μελετητών. Ως κομμάτι της οικονομίας, ο τουρισμός επηρεάζει την ανάπτυξη, την απασχόληση, τη σταθεροποίηση στις τιμές των προϊόντων και υπηρεσιών καθώς και την εξισορρόπηση στο ισοζύγιο πληρωμών. Τα αποτελέσματα γίνονται αντιληπτά μέσα από τρεις βασικούς άξονες του οικονομικού τομέα που είναι η αγορά, η ανάπτυξη και η παραγωγή. Όσον αφορά τον τουρισμό, η αγορά καθορίζεται από τη ζήτηση των καταναλωτών-ταξιδευτών ενώ η παραγωγή σχετίζεται με τα προϊόντα, δηλαδή στην προκειμένη τα τουριστικά καταλύματα, το ταξίδι, την κατανάλωση διαφόρων αγαθών κ.λπ. Η χώρα μας εντάσσεται στους πιο δημοφιλείς τουριστικούς προορισμούς σε παγκόσμιο επίπεδο ενώ οι αριθμοί αποδεικνύουν τη συνεχόμενη αύξηση της επιλογής των ξένων τουριστών. Στην παρούσα εργασία θα μελετηθεί ο ρόλος των social media για την προώθηση των ξενοδοχειακών υπηρεσιών της Ελλάδας. Ειδικότερα, στο πρώτο κεφάλαιο θα επικεντρωθούμε στη διαφήμιση και στον τρόπο που αυτή ενισχύει τον τουρισμό. Στη συνέχεια, το δεύτερο κεφάλαιο θα γίνει αναφορά στα social media με σκοπό να γίνει κατανοητή η ουσία και ο τρόπος που λειτουργούν. Η σύνδεση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης με τον τουρισμό θα αποτελέσει το επίκεντρο του τρίτου κεφαλαίου. Τέλος, στο τέταρτο κεφάλαιο της παρούσας εργασίας θα μελετηθεί μια περίπτωση ξενοδοχειακής μονάδας στη χώρα μας με σκοπό να γίνει κατανοητός ο τρόπος που τα social media μπορούν να προωθήσουν τον τουρισμό. 2017-05-18 Πτυχιακή εργασία http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/3514 el http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ Αναφορά Δημιουργού-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ. 70 http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/bitstream/123456789/3514/8/%ce%a4%ce%b1%20social%20media%20%ce%ba%ce%b1%ce%b9%20%ce%b7%20%cf%87%cf%81%ce%ae%cf%83%ce%b7%20%cf%84%ce%bf%cf%85%cf%82%20%cf%83%cf%84%ce%b7%ce%bd%20%cf%80%cf%81%ce%bf%cf%8e%ce%b8%ce%b7%cf%83%ce%b7%20%cf%84%cf%89%ce%bd%20%ce%be%ce%b5%ce%bd%ce%bf%ce%b4%ce%bf%cf%87%ce%b5%ce%b9%ce%b1%ce%ba%cf%8e%ce%bd%20%cf%85%cf%80%ce%b7%cf%81%ce%b5%cf%83%ce%b9%cf%8e%ce%bd.pdf.jpg
spellingShingle TPSH::Τουρισμός::Ξενοδοχεία
Παφίλη, Στυλιανή
Παφίλη, Ουρανία
Τα social media και η χρήση τους στην προώθηση των ξενοδοχειακών υπηρεσιών
title Τα social media και η χρήση τους στην προώθηση των ξενοδοχειακών υπηρεσιών
title_full Τα social media και η χρήση τους στην προώθηση των ξενοδοχειακών υπηρεσιών
title_fullStr Τα social media και η χρήση τους στην προώθηση των ξενοδοχειακών υπηρεσιών
title_full_unstemmed Τα social media και η χρήση τους στην προώθηση των ξενοδοχειακών υπηρεσιών
title_short Τα social media και η χρήση τους στην προώθηση των ξενοδοχειακών υπηρεσιών
title_sort τα social media και η χρήση τους στην προώθηση των ξενοδοχειακών υπηρεσιών
topic TPSH::Τουρισμός::Ξενοδοχεία
url http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/3514