_version_ 1780524866468839424
abstract Η παρούσα πτυχιακή εργασία ασχολείται με την ανάπτυξη παιχνιδιού με την βοήθεια της μηχανής Unity3D. Η βιομηχανία των παιχνιδιών με τα Game Engine έχει δώσει την δυνατότητα στους νέους προγραμματιστές να τις χρησιμοποιούν και να εργάζονται εύκολα ένα μεγάλο μέρος από αυτούς. Η παρακάτω πτυχιακή κάνει μια αναφορά στην Ιστορία των Game Engines αλλά και ειδικότερα στο Unity3D ,με σκοπό την δημιουργία ενός παιχνιδιού 3D από το μηδέν.
abstracttranslated The present thesis concerns the game development procedure based on Unity 3D game engine. The game industry, nowadays, gives the opportunity to upcoming game developers to design and develop games with free tools that even high tech companies use. The following thesis refers to the history of games and in particular to Unity 3D, in order to develop our own video game from scratch.
advisor
author Εξιλζές, Ιωάννης
Ανδρεαδάκης, Κωνσταντίνος
author_facet Εξιλζές, Ιωάννης
Ανδρεαδάκης, Κωνσταντίνος
author_sort Εξιλζές, Ιωάννης
collection Okeanis Institutional Repository
facultydepartment Τμήμα Μηχανικών Ηλεκτρονικών Υπολογιστικών Συστημάτων Τ.Ε.
format Πτυχιακή εργασία
id okeanis-123456789-3479
institution University of West Attica Campus II
keyword Γλώσσα προγραμματισμού C#
Unity3d
Blender
Game engine
Gaming
Unity
Διαδικτυακά παιχνίδια
First – Person Shooting
FPS
language Greek
physical 46
publishDate 2015
publisher Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ.
record_format dspace
spelling okeanis-123456789-34792018-12-14T13:38:38Z Ανάπτυξη παιχνιδιού με το Unity3D σε C# Εξιλζές, Ιωάννης Ανδρεαδάκης, Κωνσταντίνος Πρεζεράκος, Γεώργιος Τμήμα Μηχανικών Ηλεκτρονικών Υπολογιστικών Συστημάτων Τ.Ε. TPSH::Επιστήμη Υπολογιστών::Γλώσσες Προγραμματισμού TPSH::Επιστήμη Υπολογιστών::Προγράμματα Υπολογιστή TPSH::Επιστήμη Υπολογιστών::Αρχιτεκτονική Ηλεκτρονικών Υπολογιστών Γλώσσα προγραμματισμού C# Unity3d Blender Game engine Gaming Unity Διαδικτυακά παιχνίδια First – Person Shooting FPS Η παρούσα πτυχιακή εργασία ασχολείται με την ανάπτυξη παιχνιδιού με την βοήθεια της μηχανής Unity3D. Η βιομηχανία των παιχνιδιών με τα Game Engine έχει δώσει την δυνατότητα στους νέους προγραμματιστές να τις χρησιμοποιούν και να εργάζονται εύκολα ένα μεγάλο μέρος από αυτούς. Η παρακάτω πτυχιακή κάνει μια αναφορά στην Ιστορία των Game Engines αλλά και ειδικότερα στο Unity3D ,με σκοπό την δημιουργία ενός παιχνιδιού 3D από το μηδέν. The present thesis concerns the game development procedure based on Unity 3D game engine. The game industry, nowadays, gives the opportunity to upcoming game developers to design and develop games with free tools that even high tech companies use. The following thesis refers to the history of games and in particular to Unity 3D, in order to develop our own video game from scratch. 2015-07 Πτυχιακή εργασία http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/3479 el http://creativecommons.org/licenses/by/3.0/gr/ Αναφορά Δημιουργού 3.0 Ελλάδα Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ. 46 http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/bitstream/123456789/3479/7/%ce%a0%cf%84%cf%85%cf%87%ce%b9%ce%b1%ce%ba%ce%ae.pdf.jpg
spellingShingle TPSH::Επιστήμη Υπολογιστών::Γλώσσες Προγραμματισμού
TPSH::Επιστήμη Υπολογιστών::Προγράμματα Υπολογιστή
TPSH::Επιστήμη Υπολογιστών::Αρχιτεκτονική Ηλεκτρονικών Υπολογιστών
Εξιλζές, Ιωάννης
Ανδρεαδάκης, Κωνσταντίνος
Ανάπτυξη παιχνιδιού με το Unity3D σε C#
title Ανάπτυξη παιχνιδιού με το Unity3D σε C#
title_full Ανάπτυξη παιχνιδιού με το Unity3D σε C#
title_fullStr Ανάπτυξη παιχνιδιού με το Unity3D σε C#
title_full_unstemmed Ανάπτυξη παιχνιδιού με το Unity3D σε C#
title_short Ανάπτυξη παιχνιδιού με το Unity3D σε C#
title_sort ανάπτυξη παιχνιδιού με το unity3d σε c#
topic TPSH::Επιστήμη Υπολογιστών::Γλώσσες Προγραμματισμού
TPSH::Επιστήμη Υπολογιστών::Προγράμματα Υπολογιστή
TPSH::Επιστήμη Υπολογιστών::Αρχιτεκτονική Ηλεκτρονικών Υπολογιστών
url http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/3479