Η χρήση της ιστοεξερεύνησης ως εργαλείο διεπιστημονικής προσέγγισης περιβαλλοντικών ζητημάτων στο πλαίσιο της πράσινης ναυτιλίας για τη ναυτική εκπαίδευση

Λεπτομέρειες βιβλιογραφικής εγγραφής
Κύριος συγγραφέας: Τσούμας, Νικόλαος
Μορφή: Μεταπτυχιακή εργασία
Γλώσσα:Greek
Έκδοση: Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ. 2017
Θέματα:
Διαθέσιμο Online:http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/3472
_version_ 1780278262078898176
abstract Η διδακτική τεχνική της Ιστοεξερεύνησης βασίζεται στην ανάλυση προεπιλεγμένων διαδικτυακών πληροφοριών με στόχο το μετασχηματισμό τους σε νέα γνώση. Στην παρούσα διατριβή παρουσιάζεται, αναλύεται και αξιολογείται ένα διδακτικό σενάριο πράσινης ναυτιλίας το οποίο αποτελεί εκπαιδευτικό αντικείμενο του μαθήματος «Διεθνείς κανονισμοί και Ασφάλεια ζωής και Περιβάλλοντος» των ΑΕΝ το οποίο απευθύνεται στους σπουδαστές της σχολής Μηχανικών της Ακαδημίας Εμπορικού Ναυτικού Ασπροπύργου, με χρήση ιστοεξερεύνησης (WebQuest). Στο πρώτο μέρος της διατριβής, παρουσιάζεται το θεωρητικό πλαίσιο, η παιδαγωγική αξία, ο σχεδιασμός και τα δομικά στοιχεία της ιστοεξερεύνησης. Στο δεύτερο μέρος αναπτύσσεται ένα ολοκληρωμένο σενάριο ιστοεξερεύνησης σχετικό με τη διαχείριση του μεγάλου κοραλλιογενούς φράγματος της Αυστραλίας που αποσκοπεί στην ολιστική κατανόηση των κανονισμών του παραρτήματος V της Διεθνούς Σύμβασης MARPOL (73/78), περί αποφυγής θαλάσσιας ρύπανσης από στερεά απορρίμματα. Επιπρόσθετα, μέσω της ενσωμάτωσης των τριών διαστάσεων της αειφορίας κατά το σχεδιασμό της (περιβάλλον, κοινωνία και οικονομία) στοχεύει στην παρώθηση των σπουδαστών, ώστε να δραστηριοποιηθούν ατομικά και συλλογικά για την πρόληψη, διαχείριση και αντιμετώπιση ενός σύνθετου περιβαλλοντικού ζητήματος, όπως είναι αυτό της θαλάσσιας ρύπανσης. Το τρίτο μέρος περιλαμβάνει την αξιολόγηση της ιστοεξερεύνησης από τους σπουδαστές που έλαβαν μέρος στο σενάριο.
abstracttranslated The teaching technique of WebQuest is based on the analysis of pre-selected Internet-based information aiming at the acquisition of new knowledge. The principal objective of this paper is to present, analyze and evaluate a teaching scenario of green shipping and which is the educational object of the course entitled: “International regulations of safeguarding human life and protecting the environment”. The above mentioned course is taught at the Merchant Marine Academy of Aspropyrgos, School of Engineers with the utilization of WebqQuest. The first part of the Dissertation focuses on the theoretical framework, pedagogical value, design and structural elements of WebQuest. The second part of the Dissertation is more practical in nature and considers the development of a complete WebQuest scenario, relevant to Australia’s Great Barrier Reef management. The main aim of this scenario is a holistic understanding of Annex V Regulations of Marpol 73/78 for the Prevention of Pollution by Garbage from Ships. In addition, through the integration of the three pillars of sustainability, namely the economic, the ecological and the sociocultural, the students are motivated to engage individually and/or collectively in the prevention, management and resolution of a complex environmental issue, such as the marine pollution. The third part of the Dissertation discusses the WebQuest evaluation by the students who have taken part in the scenario.
advisor
author Τσούμας, Νικόλαος
author_facet Τσούμας, Νικόλαος
author_sort Τσούμας, Νικόλαος
collection Okeanis Institutional Repository
format Μεταπτυχιακή εργασία
id okeanis-123456789-3472
institution University of West Attica Campus II
keyword Ιστοεξερεύνηση
Ναυτική εκπαίδευση
Συνεργατική μάθηση
Αειφορία
Σύμβαση MARPOL 73/78
Marpol Convention 73/78
Webquest
Sustainability
Πράσινη ναυτιλία
language Greek
physical 192
publishDate 2017
publisher Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ.
record_format dspace
spelling okeanis-123456789-34722018-12-14T10:05:04Z Η χρήση της ιστοεξερεύνησης ως εργαλείο διεπιστημονικής προσέγγισης περιβαλλοντικών ζητημάτων στο πλαίσιο της πράσινης ναυτιλίας για τη ναυτική εκπαίδευση The use of webquest as an interdisciplinary approach tool for marine education on environmental issues in green shipping Τσούμας, Νικόλαος Αλαφοδήμος, Κωνσταντίνος TPSH::Κοινωνικές Επιστήμες::Εκπαίδευση::Διαδίκτυο (Internet) στην Εκπαίδευση TPSH::Περιβάλλον Ιστοεξερεύνηση Ναυτική εκπαίδευση Συνεργατική μάθηση Αειφορία Σύμβαση MARPOL 73/78 Marpol Convention 73/78 Webquest Sustainability Πράσινη ναυτιλία Η διδακτική τεχνική της Ιστοεξερεύνησης βασίζεται στην ανάλυση προεπιλεγμένων διαδικτυακών πληροφοριών με στόχο το μετασχηματισμό τους σε νέα γνώση. Στην παρούσα διατριβή παρουσιάζεται, αναλύεται και αξιολογείται ένα διδακτικό σενάριο πράσινης ναυτιλίας το οποίο αποτελεί εκπαιδευτικό αντικείμενο του μαθήματος «Διεθνείς κανονισμοί και Ασφάλεια ζωής και Περιβάλλοντος» των ΑΕΝ το οποίο απευθύνεται στους σπουδαστές της σχολής Μηχανικών της Ακαδημίας Εμπορικού Ναυτικού Ασπροπύργου, με χρήση ιστοεξερεύνησης (WebQuest). Στο πρώτο μέρος της διατριβής, παρουσιάζεται το θεωρητικό πλαίσιο, η παιδαγωγική αξία, ο σχεδιασμός και τα δομικά στοιχεία της ιστοεξερεύνησης. Στο δεύτερο μέρος αναπτύσσεται ένα ολοκληρωμένο σενάριο ιστοεξερεύνησης σχετικό με τη διαχείριση του μεγάλου κοραλλιογενούς φράγματος της Αυστραλίας που αποσκοπεί στην ολιστική κατανόηση των κανονισμών του παραρτήματος V της Διεθνούς Σύμβασης MARPOL (73/78), περί αποφυγής θαλάσσιας ρύπανσης από στερεά απορρίμματα. Επιπρόσθετα, μέσω της ενσωμάτωσης των τριών διαστάσεων της αειφορίας κατά το σχεδιασμό της (περιβάλλον, κοινωνία και οικονομία) στοχεύει στην παρώθηση των σπουδαστών, ώστε να δραστηριοποιηθούν ατομικά και συλλογικά για την πρόληψη, διαχείριση και αντιμετώπιση ενός σύνθετου περιβαλλοντικού ζητήματος, όπως είναι αυτό της θαλάσσιας ρύπανσης. Το τρίτο μέρος περιλαμβάνει την αξιολόγηση της ιστοεξερεύνησης από τους σπουδαστές που έλαβαν μέρος στο σενάριο. The teaching technique of WebQuest is based on the analysis of pre-selected Internet-based information aiming at the acquisition of new knowledge. The principal objective of this paper is to present, analyze and evaluate a teaching scenario of green shipping and which is the educational object of the course entitled: “International regulations of safeguarding human life and protecting the environment”. The above mentioned course is taught at the Merchant Marine Academy of Aspropyrgos, School of Engineers with the utilization of WebqQuest. The first part of the Dissertation focuses on the theoretical framework, pedagogical value, design and structural elements of WebQuest. The second part of the Dissertation is more practical in nature and considers the development of a complete WebQuest scenario, relevant to Australia’s Great Barrier Reef management. The main aim of this scenario is a holistic understanding of Annex V Regulations of Marpol 73/78 for the Prevention of Pollution by Garbage from Ships. In addition, through the integration of the three pillars of sustainability, namely the economic, the ecological and the sociocultural, the students are motivated to engage individually and/or collectively in the prevention, management and resolution of a complex environmental issue, such as the marine pollution. The third part of the Dissertation discusses the WebQuest evaluation by the students who have taken part in the scenario. 2017-04 Μεταπτυχιακή εργασία http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/3472 el http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ. Πανεπιστήμιο Αιγαίου 192 http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/bitstream/123456789/3472/7/ntst%2019.pdf.jpg
spellingShingle TPSH::Κοινωνικές Επιστήμες::Εκπαίδευση::Διαδίκτυο (Internet) στην Εκπαίδευση
TPSH::Περιβάλλον
Τσούμας, Νικόλαος
Η χρήση της ιστοεξερεύνησης ως εργαλείο διεπιστημονικής προσέγγισης περιβαλλοντικών ζητημάτων στο πλαίσιο της πράσινης ναυτιλίας για τη ναυτική εκπαίδευση
title Η χρήση της ιστοεξερεύνησης ως εργαλείο διεπιστημονικής προσέγγισης περιβαλλοντικών ζητημάτων στο πλαίσιο της πράσινης ναυτιλίας για τη ναυτική εκπαίδευση
title_full Η χρήση της ιστοεξερεύνησης ως εργαλείο διεπιστημονικής προσέγγισης περιβαλλοντικών ζητημάτων στο πλαίσιο της πράσινης ναυτιλίας για τη ναυτική εκπαίδευση
title_fullStr Η χρήση της ιστοεξερεύνησης ως εργαλείο διεπιστημονικής προσέγγισης περιβαλλοντικών ζητημάτων στο πλαίσιο της πράσινης ναυτιλίας για τη ναυτική εκπαίδευση
title_full_unstemmed Η χρήση της ιστοεξερεύνησης ως εργαλείο διεπιστημονικής προσέγγισης περιβαλλοντικών ζητημάτων στο πλαίσιο της πράσινης ναυτιλίας για τη ναυτική εκπαίδευση
title_short Η χρήση της ιστοεξερεύνησης ως εργαλείο διεπιστημονικής προσέγγισης περιβαλλοντικών ζητημάτων στο πλαίσιο της πράσινης ναυτιλίας για τη ναυτική εκπαίδευση
title_sort η χρήση της ιστοεξερεύνησης ως εργαλείο διεπιστημονικής προσέγγισης περιβαλλοντικών ζητημάτων στο πλαίσιο της πράσινης ναυτιλίας για τη ναυτική εκπαίδευση
title_translated The use of webquest as an interdisciplinary approach tool for marine education on environmental issues in green shipping
topic TPSH::Κοινωνικές Επιστήμες::Εκπαίδευση::Διαδίκτυο (Internet) στην Εκπαίδευση
TPSH::Περιβάλλον
url http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/3472