Καταναλωτικές και αγοραστικές συνήθειες των τουριστών στην Αθήνα

Λεπτομέρειες βιβλιογραφικής εγγραφής
Κύριος συγγραφέας: Κορναράκης, Γεώργιος-Άγγελος
Μορφή: Πτυχιακή εργασία
Γλώσσα:Greek
Έκδοση: Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ. 2017
Θέματα:
Διαθέσιμο Online:http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/3470
_version_ 1780524197927190528
abstract Δίχως αμφιβολία η μελέτη της καταναλωτικής συμπεριφοράς των τουριστών είναι μια πολύπλοκη διαδικασία καθώς εκτός από την ανάλυση των οικονομικών όρων του εξωτερικού περιβάλλοντος βασίζεται και σε άλλους περισσότερο υποκειμενικούς παράγοντες όπως είναι: οι προτιμήσεις των καταναλωτών, το διαθέσιμο εισόδημα, παράγοντες της προσφοράς και της ζήτησης κτλ. Στην εργασία αυτή θα επιχειρηθεί να μελετηθεί η συμπεριφορά των τουριστών όχι γενικά και αόριστα αλλά πολύ συγκεκριμένα και όσο αφορά το πώς παρουσιάζονται σε αυτούς οι μειώσεις των τιμών, οι εκπτώσεις αλλά και οι διάφορες προωθητικές ενέργειες. Ειδικότερα, σήμερα στην εποχή της κρίσης είναι πολύ πιο σημαντικό από πότε για τις τουριστικές επιχειρήσεις να εφαρμόζουν το κατάλληλο μίγμα μάρκετινγκ ώστε να μπορέσουν να προσελκύσουν τους καταναλωτές και να μπορέσουν να πουλήσουν τα προϊόντα τους. Στην εποχή μας το σωστό μίγμα μάρκετινγκ θα πρέπει να ανταποκρίνεται στις ανάγκες των καταναλωτών και έτσι η άριστη ποιότητα του προϊόντος θα πρέπει απαραίτητα να συνδυάζεται και με χαμηλή, ανταγωνιστική τιμή ώστε το προϊόν να είναι ελκυστικό προς το καταναλωτή.
abstracttranslated Undoubtedly, the study of the consumer behavior of tourists is a complex process, as apart from the analysis of the economic conditions of the external environment, it is based on other more subjective factors such as: consumer preferences, disposable income, supply and demand factors etc. This work will attempt to study the behavior of tourists not generally and vaguely, but very specifically as to how the price reductions, discounts and various promotions are presented. In particular, today in times of crisis it is much more important than when for tourism businesses to apply the right mix of marketing so they can attract consumers and to sell their products. In our time, the right mix of marketing should meet the needs of consumers and therefore the excellent quality of the product should necessarily be combined with a low, competitive price so that the product is attractive to the consumer
advisor
author Κορναράκης, Γεώργιος-Άγγελος
author_facet Κορναράκης, Γεώργιος-Άγγελος
author_sort Κορναράκης, Γεώργιος-Άγγελος
collection Okeanis Institutional Repository
facultydepartment Κατεύθυνση Διοίκησης Τουριστικών Επιχειρήσεων και Επιχειρήσεων Φιλοξενίας
format Πτυχιακή εργασία
id okeanis-123456789-3470
institution University of West Attica Campus II
keyword Τουρισμός
Αθήνα
Marketing
Τουριστικά προϊόντα
Συμπεριφορά καταναλωτή
Μάρκετινγκ
Καταναλωτές
Ξενοδοχεία
Τουρίστες
Τουριστικό μάρκετινγκ
language Greek
physical 98
publishDate 2017
publisher Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ.
record_format dspace
spelling okeanis-123456789-34702018-12-14T10:45:48Z Καταναλωτικές και αγοραστικές συνήθειες των τουριστών στην Αθήνα Κορναράκης, Γεώργιος-Άγγελος Κονιόρδος, Μιχαήλ Κατεύθυνση Διοίκησης Τουριστικών Επιχειρήσεων και Επιχειρήσεων Φιλοξενίας TPSH::Τουρισμός Τουρισμός Αθήνα Marketing Τουριστικά προϊόντα Συμπεριφορά καταναλωτή Μάρκετινγκ Καταναλωτές Ξενοδοχεία Τουρίστες Τουριστικό μάρκετινγκ Δίχως αμφιβολία η μελέτη της καταναλωτικής συμπεριφοράς των τουριστών είναι μια πολύπλοκη διαδικασία καθώς εκτός από την ανάλυση των οικονομικών όρων του εξωτερικού περιβάλλοντος βασίζεται και σε άλλους περισσότερο υποκειμενικούς παράγοντες όπως είναι: οι προτιμήσεις των καταναλωτών, το διαθέσιμο εισόδημα, παράγοντες της προσφοράς και της ζήτησης κτλ. Στην εργασία αυτή θα επιχειρηθεί να μελετηθεί η συμπεριφορά των τουριστών όχι γενικά και αόριστα αλλά πολύ συγκεκριμένα και όσο αφορά το πώς παρουσιάζονται σε αυτούς οι μειώσεις των τιμών, οι εκπτώσεις αλλά και οι διάφορες προωθητικές ενέργειες. Ειδικότερα, σήμερα στην εποχή της κρίσης είναι πολύ πιο σημαντικό από πότε για τις τουριστικές επιχειρήσεις να εφαρμόζουν το κατάλληλο μίγμα μάρκετινγκ ώστε να μπορέσουν να προσελκύσουν τους καταναλωτές και να μπορέσουν να πουλήσουν τα προϊόντα τους. Στην εποχή μας το σωστό μίγμα μάρκετινγκ θα πρέπει να ανταποκρίνεται στις ανάγκες των καταναλωτών και έτσι η άριστη ποιότητα του προϊόντος θα πρέπει απαραίτητα να συνδυάζεται και με χαμηλή, ανταγωνιστική τιμή ώστε το προϊόν να είναι ελκυστικό προς το καταναλωτή. Undoubtedly, the study of the consumer behavior of tourists is a complex process, as apart from the analysis of the economic conditions of the external environment, it is based on other more subjective factors such as: consumer preferences, disposable income, supply and demand factors etc. This work will attempt to study the behavior of tourists not generally and vaguely, but very specifically as to how the price reductions, discounts and various promotions are presented. In particular, today in times of crisis it is much more important than when for tourism businesses to apply the right mix of marketing so they can attract consumers and to sell their products. In our time, the right mix of marketing should meet the needs of consumers and therefore the excellent quality of the product should necessarily be combined with a low, competitive price so that the product is attractive to the consumer 2017-05 Πτυχιακή εργασία http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/3470 el http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ. 98 http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/bitstream/123456789/3470/7/TE%ce%9b%ce%99%ce%9a%ce%9f%20%ce%a0%ce%a4%ce%a5%ce%a7%ce%99%ce%91%ce%9a%ce%97%20-%20Copy.pdf.jpg
spellingShingle TPSH::Τουρισμός
Κορναράκης, Γεώργιος-Άγγελος
Καταναλωτικές και αγοραστικές συνήθειες των τουριστών στην Αθήνα
title Καταναλωτικές και αγοραστικές συνήθειες των τουριστών στην Αθήνα
title_full Καταναλωτικές και αγοραστικές συνήθειες των τουριστών στην Αθήνα
title_fullStr Καταναλωτικές και αγοραστικές συνήθειες των τουριστών στην Αθήνα
title_full_unstemmed Καταναλωτικές και αγοραστικές συνήθειες των τουριστών στην Αθήνα
title_short Καταναλωτικές και αγοραστικές συνήθειες των τουριστών στην Αθήνα
title_sort καταναλωτικές και αγοραστικές συνήθειες των τουριστών στην αθήνα
topic TPSH::Τουρισμός
url http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/3470