Ανάπτυξη υπηρεσιών e-commerce στο διαδίκτυο: μια μελέτη περίπτωσης για το συνεδριακό κέντρο του ΑΕΙ Πειραιά ΤΤ

Λεπτομέρειες βιβλιογραφικής εγγραφής
Κύριος συγγραφέας: Διονυσόπουλος, Γεώργιος
Μορφή: Πτυχιακή εργασία
Γλώσσα:Greek
Έκδοση: Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ. 2017
Θέματα:
Διαθέσιμο Online:http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/3469
_version_ 1780524197700698112
abstract Ο συνεδριακός τουρισμός αποτελεί ένα εξειδικευμένο είδος παροχής τουριστικού προϊόντος. Αποτελεί μια υπηρεσία που μπορεί να προσφέρει τη μέγιστη αξιοποίηση κάθε συνεδριακού χώρου κατά τη διάρκεια ολόκληρης της ημερολογιακής χρονιάς, προσφέροντας, έτσι, ένα συγκριτικό πλεονέκτημα έναντι των παραδοσιακών μορφών παροχής υπηρεσιών στον τομέα του τουρισμού. Ο κλάδος, λοιπόν, της αγοράς συνεδρίων είναι συνυφασμένος με τον τομέα του συνεδριακού τουρισμού, ο οποίος αποτελεί ένα δυναμικά αναπτυσσόμενο τομέα της παγκόσμιας τουριστικής οικονομίας (Κλαδική Μελέτη ICAP, 2016). Η παρούσα εργασία, λοιπόν, έχει ως στόχο τη μελέτη του κλάδου παροχής υπηρεσιών διοργάνωσης συνεδρίων, εταιρικών εκδηλώσεων, συνεντεύξεων τύπου και κάθε είδους επαγγελματικών συναντήσεων (Υπηρεσίες και Υποδομές Συνεδριακών Κέντρων στην Ελλάδα) και την ανάπτυξη αυτού μέσα από τα εργαλεία του ηλεκτρονικού επιχειρείν. Στο πρώτο κεφάλαιο αναλύεται η έννοια του όρου «Ηλεκτρονικό Εμπόριο», τα κύρια είδη του ηλεκτρονικού εμπορίου, όπως επίσης και η υιοθέτηση των ψηφιακών τεχνολογιών για το ηλεκτρονικό εμπόριο και τις ηλεκτρονικές επιχειρήσεις. Έπειτα, στο δεύτερο κεφάλαιο παρουσιάζεται ο κλάδος της παροχής συνεδριακών υπηρεσιών, καθώς και κάποιες από τις πιο σημαντικές επιχειρήσεις διοργάνωσης συνεδρίων της Αττικής. Στο τρίτο κεφάλαιο, παρουσιάζονται ακόμα τα κυριότερα συνεδριακά κέντρα της Αττικής και αναφέρονται οι υπηρεσίες και ο εξοπλισμός του κάθε συνεδριακού χώρου. Κατόπιν, στο τέταρτο μέρος της εργασίας παρουσιάζεται το συνεδριακό αμφιθεατρικό κέντρο του Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., κάνοντας λόγο στις υπηρεσίες που προσφέρει αλλά και στον εξοπλισμό που το καλύπτει. Τέλος, στο πέμπτο κεφάλαιο παρουσιάζεται μία μελέτη περίπτωσης δημιουργίας ενός ιστοτόπου για την ενδυνάμωση της θέσης του συνεδριακού κέντρου του Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ. στην αγορά.
advisor
author Διονυσόπουλος, Γεώργιος
author_facet Διονυσόπουλος, Γεώργιος
author_sort Διονυσόπουλος, Γεώργιος
collection Okeanis Institutional Repository
facultydepartment Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων
format Πτυχιακή εργασία
id okeanis-123456789-3469
institution University of West Attica Campus II
keyword E-Commerce
Συνεδριακά κέντρα
ΑΕΙ Πειραιά ΤΤ
Συνεδριακός τουρισμός
Ηλεκτρονικό εμπόριο
Διαδίκτυο
Wordpress
language Greek
physical 121
publishDate 2017
publisher Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ.
record_format dspace
spelling okeanis-123456789-34692018-12-14T10:42:14Z Ανάπτυξη υπηρεσιών e-commerce στο διαδίκτυο: μια μελέτη περίπτωσης για το συνεδριακό κέντρο του ΑΕΙ Πειραιά ΤΤ Διονυσόπουλος, Γεώργιος Ψαρομήλιγκος, Ιωάννης Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων TPSH::Τουρισμός TPSH::Διοίκηση και Οργάνωση::Μάρκετινγκ::Ηλεκτρονικό Εμπόριο E-Commerce Συνεδριακά κέντρα ΑΕΙ Πειραιά ΤΤ Συνεδριακός τουρισμός Ηλεκτρονικό εμπόριο Διαδίκτυο Wordpress Ο συνεδριακός τουρισμός αποτελεί ένα εξειδικευμένο είδος παροχής τουριστικού προϊόντος. Αποτελεί μια υπηρεσία που μπορεί να προσφέρει τη μέγιστη αξιοποίηση κάθε συνεδριακού χώρου κατά τη διάρκεια ολόκληρης της ημερολογιακής χρονιάς, προσφέροντας, έτσι, ένα συγκριτικό πλεονέκτημα έναντι των παραδοσιακών μορφών παροχής υπηρεσιών στον τομέα του τουρισμού. Ο κλάδος, λοιπόν, της αγοράς συνεδρίων είναι συνυφασμένος με τον τομέα του συνεδριακού τουρισμού, ο οποίος αποτελεί ένα δυναμικά αναπτυσσόμενο τομέα της παγκόσμιας τουριστικής οικονομίας (Κλαδική Μελέτη ICAP, 2016). Η παρούσα εργασία, λοιπόν, έχει ως στόχο τη μελέτη του κλάδου παροχής υπηρεσιών διοργάνωσης συνεδρίων, εταιρικών εκδηλώσεων, συνεντεύξεων τύπου και κάθε είδους επαγγελματικών συναντήσεων (Υπηρεσίες και Υποδομές Συνεδριακών Κέντρων στην Ελλάδα) και την ανάπτυξη αυτού μέσα από τα εργαλεία του ηλεκτρονικού επιχειρείν. Στο πρώτο κεφάλαιο αναλύεται η έννοια του όρου «Ηλεκτρονικό Εμπόριο», τα κύρια είδη του ηλεκτρονικού εμπορίου, όπως επίσης και η υιοθέτηση των ψηφιακών τεχνολογιών για το ηλεκτρονικό εμπόριο και τις ηλεκτρονικές επιχειρήσεις. Έπειτα, στο δεύτερο κεφάλαιο παρουσιάζεται ο κλάδος της παροχής συνεδριακών υπηρεσιών, καθώς και κάποιες από τις πιο σημαντικές επιχειρήσεις διοργάνωσης συνεδρίων της Αττικής. Στο τρίτο κεφάλαιο, παρουσιάζονται ακόμα τα κυριότερα συνεδριακά κέντρα της Αττικής και αναφέρονται οι υπηρεσίες και ο εξοπλισμός του κάθε συνεδριακού χώρου. Κατόπιν, στο τέταρτο μέρος της εργασίας παρουσιάζεται το συνεδριακό αμφιθεατρικό κέντρο του Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., κάνοντας λόγο στις υπηρεσίες που προσφέρει αλλά και στον εξοπλισμό που το καλύπτει. Τέλος, στο πέμπτο κεφάλαιο παρουσιάζεται μία μελέτη περίπτωσης δημιουργίας ενός ιστοτόπου για την ενδυνάμωση της θέσης του συνεδριακού κέντρου του Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ. στην αγορά. 2017-05 Πτυχιακή εργασία http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/3469 el Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ. 121 http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/bitstream/123456789/3469/6/adm_7877.pdf.jpg
spellingShingle TPSH::Τουρισμός
TPSH::Διοίκηση και Οργάνωση::Μάρκετινγκ::Ηλεκτρονικό Εμπόριο
Διονυσόπουλος, Γεώργιος
Ανάπτυξη υπηρεσιών e-commerce στο διαδίκτυο: μια μελέτη περίπτωσης για το συνεδριακό κέντρο του ΑΕΙ Πειραιά ΤΤ
title Ανάπτυξη υπηρεσιών e-commerce στο διαδίκτυο: μια μελέτη περίπτωσης για το συνεδριακό κέντρο του ΑΕΙ Πειραιά ΤΤ
title_full Ανάπτυξη υπηρεσιών e-commerce στο διαδίκτυο: μια μελέτη περίπτωσης για το συνεδριακό κέντρο του ΑΕΙ Πειραιά ΤΤ
title_fullStr Ανάπτυξη υπηρεσιών e-commerce στο διαδίκτυο: μια μελέτη περίπτωσης για το συνεδριακό κέντρο του ΑΕΙ Πειραιά ΤΤ
title_full_unstemmed Ανάπτυξη υπηρεσιών e-commerce στο διαδίκτυο: μια μελέτη περίπτωσης για το συνεδριακό κέντρο του ΑΕΙ Πειραιά ΤΤ
title_short Ανάπτυξη υπηρεσιών e-commerce στο διαδίκτυο: μια μελέτη περίπτωσης για το συνεδριακό κέντρο του ΑΕΙ Πειραιά ΤΤ
title_sort ανάπτυξη υπηρεσιών e-commerce στο διαδίκτυο: μια μελέτη περίπτωσης για το συνεδριακό κέντρο του αει πειραιά ττ
topic TPSH::Τουρισμός
TPSH::Διοίκηση και Οργάνωση::Μάρκετινγκ::Ηλεκτρονικό Εμπόριο
url http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/3469