APA (7th ed.) Citation

Νίνας, Α. (2017). Η επιρροή του μάρκετινγκ σκοπού, στις στάσεις και στις αντιλήψεις των καταναλωτών. Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ.

Chicago Style (17th ed.) Citation

Νίνας, Αινείας. Η επιρροή του μάρκετινγκ σκοπού, στις στάσεις και στις αντιλήψεις των καταναλωτών. Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ, 2017.

MLA (8th ed.) Citation

Νίνας, Αινείας. Η επιρροή του μάρκετινγκ σκοπού, στις στάσεις και στις αντιλήψεις των καταναλωτών. Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ, 2017.

Warning: These citations may not always be 100% accurate.