Ανάπτυξη εφαρμογής ηλεκτρονικού πολεμικού παιχνιδιού

Λεπτομέρειες βιβλιογραφικής εγγραφής
Κύριοι συγγραφείς: Κατρακούλης, Μελέτιος, Μανίκας, Γεώργιος
Μορφή: Πτυχιακή εργασία
Γλώσσα:Greek
Έκδοση: Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ. 2016
Θέματα:
Διαθέσιμο Online:http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/3457
_version_ 1780524504597921792
abstract Η Πτυχιακή έχει ως θέμα την δημιουργία ενός FPS(First – Person Shooting) παιχνιδιού σε περιβάλλον Unity και σε γλώσσα C# με τη χρήση των σχεδιαστικών προγραμμάτων Unity (5.1.2f1 free) και Blender (2.75). Τα πρόγραμμα δεν είναι αγορασμένα με αποτέλεσμα να υπάρχουν κάποιοι περιορισμοί στις δυνατότητες ανάπτυξης. H C# ως αντικειμενοστραφής γλώσσα προγραμματισμού είναι κατάλληλη για τον σχεδιασμό τέτοιου είδους παιχνιδιών. Τα δύο σχεδιαστικά προγράμματα επιλέχθηκαν ως προσιτά προς τους χρήστες και εύκολα στην χρήση τους. Σκοπός του παιχνιδιού, μετά την επιλογή ομάδας ή τυχαίο ορισμό της ομάδας, είναι η εξόντωση της αντίπαλης ομάδας με την χρήση των οπλών των παικτών. Τα στάδια υλοποίησης της πτυχιακής περιλαμβάνουν: (α) Σχεδιασμό της πίστας στο Blender, (β) Σχεδιασμό γραφικού περιβάλλοντος στο Unity, (γ) Εγκατάσταση του Server (διακομιστής) για την συνδεσιμότητα των χρηστών, (δ) Συγχρονισμό των χρηστών με τον Server (διακομιστής), (ε) Εγκατάσταση γραφικών των παικτών και (στ) Προγραμματισμός χειρισμού του παίκτη.
abstracttranslated The subject for our thesis was the development of an FPS(First-Person Shooting) game, created in the environment of Unity and the programming language was C#. The programs that were used for this development were Unity(5.1.2f1) and Blender(2.75). Those programs were not purchased and that as a result was the limitation to the growth potential of the application. C# as an oriented programming language it's the best choice and best suited for the design of a development for a game like this. Unity and Blender were the two programs preferred for this development because of their good accessibility and easiness on use. The purpose of the game, after the selection or random definition of the teams, is the extermination of all the opponents with the use of each player’s weapons. The stages of developing the game are:(a) Design the map using Blender, (b) Design the GUI using Unity ,(c)Install a server (διακομιστής) for user connectivity, (d) Synchronizing the users with the server (διακομιστής), (e) Installing graphics of players, (f) Develop the player handling programming.
advisor
author Κατρακούλης, Μελέτιος
Μανίκας, Γεώργιος
author_facet Κατρακούλης, Μελέτιος
Μανίκας, Γεώργιος
author_sort Κατρακούλης, Μελέτιος
collection Okeanis Institutional Repository
facultydepartment Τμήμα Μηχανικών Ηλεκτρονικών Υπολογιστικών Συστημάτων Τ.Ε.
format Πτυχιακή εργασία
id okeanis-123456789-3457
institution University of West Attica Campus II
keyword Unity
Blender
FPS
Γλώσσα προγραμματισμού C#
Σχεδιαστικά προγράμματα
First – Person Shooting
Ηλεκτρονικά παιχνίδια
Διαδικτυακά παιχνίδια
language Greek
physical 98
publishDate 2016
publisher Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ.
record_format dspace
spelling okeanis-123456789-34572019-12-20T08:22:18Z Ανάπτυξη εφαρμογής ηλεκτρονικού πολεμικού παιχνιδιού Κατρακούλης, Μελέτιος Μανίκας, Γεώργιος Ματιάτος, Σπυρίδων Τμήμα Μηχανικών Ηλεκτρονικών Υπολογιστικών Συστημάτων Τ.Ε. TPSH::Επιστήμη Υπολογιστών::Γλώσσες Προγραμματισμού TPSH::Επιστήμη Υπολογιστών::Διαδίκτυο (Internet) TPSH::Επιστήμη Υπολογιστών::Client/Server Computing TPSH::Επιστήμη Υπολογιστών::Προγράμματα Υπολογιστή Unity Blender FPS Γλώσσα προγραμματισμού C# Σχεδιαστικά προγράμματα First – Person Shooting Ηλεκτρονικά παιχνίδια Διαδικτυακά παιχνίδια Η Πτυχιακή έχει ως θέμα την δημιουργία ενός FPS(First – Person Shooting) παιχνιδιού σε περιβάλλον Unity και σε γλώσσα C# με τη χρήση των σχεδιαστικών προγραμμάτων Unity (5.1.2f1 free) και Blender (2.75). Τα πρόγραμμα δεν είναι αγορασμένα με αποτέλεσμα να υπάρχουν κάποιοι περιορισμοί στις δυνατότητες ανάπτυξης. H C# ως αντικειμενοστραφής γλώσσα προγραμματισμού είναι κατάλληλη για τον σχεδιασμό τέτοιου είδους παιχνιδιών. Τα δύο σχεδιαστικά προγράμματα επιλέχθηκαν ως προσιτά προς τους χρήστες και εύκολα στην χρήση τους. Σκοπός του παιχνιδιού, μετά την επιλογή ομάδας ή τυχαίο ορισμό της ομάδας, είναι η εξόντωση της αντίπαλης ομάδας με την χρήση των οπλών των παικτών. Τα στάδια υλοποίησης της πτυχιακής περιλαμβάνουν: (α) Σχεδιασμό της πίστας στο Blender, (β) Σχεδιασμό γραφικού περιβάλλοντος στο Unity, (γ) Εγκατάσταση του Server (διακομιστής) για την συνδεσιμότητα των χρηστών, (δ) Συγχρονισμό των χρηστών με τον Server (διακομιστής), (ε) Εγκατάσταση γραφικών των παικτών και (στ) Προγραμματισμός χειρισμού του παίκτη. The subject for our thesis was the development of an FPS(First-Person Shooting) game, created in the environment of Unity and the programming language was C#. The programs that were used for this development were Unity(5.1.2f1) and Blender(2.75). Those programs were not purchased and that as a result was the limitation to the growth potential of the application. C# as an oriented programming language it's the best choice and best suited for the design of a development for a game like this. Unity and Blender were the two programs preferred for this development because of their good accessibility and easiness on use. The purpose of the game, after the selection or random definition of the teams, is the extermination of all the opponents with the use of each player’s weapons. The stages of developing the game are:(a) Design the map using Blender, (b) Design the GUI using Unity ,(c)Install a server (διακομιστής) for user connectivity, (d) Synchronizing the users with the server (διακομιστής), (e) Installing graphics of players, (f) Develop the player handling programming. 2016-09 Πτυχιακή εργασία http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/3457 el http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ. 98 http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/bitstream/123456789/3457/7/CSE_41788%2c%20CSE_42073.pdf.jpg
spellingShingle TPSH::Επιστήμη Υπολογιστών::Γλώσσες Προγραμματισμού
TPSH::Επιστήμη Υπολογιστών::Διαδίκτυο (Internet)
TPSH::Επιστήμη Υπολογιστών::Client/Server Computing
TPSH::Επιστήμη Υπολογιστών::Προγράμματα Υπολογιστή
Κατρακούλης, Μελέτιος
Μανίκας, Γεώργιος
Ανάπτυξη εφαρμογής ηλεκτρονικού πολεμικού παιχνιδιού
title Ανάπτυξη εφαρμογής ηλεκτρονικού πολεμικού παιχνιδιού
title_full Ανάπτυξη εφαρμογής ηλεκτρονικού πολεμικού παιχνιδιού
title_fullStr Ανάπτυξη εφαρμογής ηλεκτρονικού πολεμικού παιχνιδιού
title_full_unstemmed Ανάπτυξη εφαρμογής ηλεκτρονικού πολεμικού παιχνιδιού
title_short Ανάπτυξη εφαρμογής ηλεκτρονικού πολεμικού παιχνιδιού
title_sort ανάπτυξη εφαρμογής ηλεκτρονικού πολεμικού παιχνιδιού
topic TPSH::Επιστήμη Υπολογιστών::Γλώσσες Προγραμματισμού
TPSH::Επιστήμη Υπολογιστών::Διαδίκτυο (Internet)
TPSH::Επιστήμη Υπολογιστών::Client/Server Computing
TPSH::Επιστήμη Υπολογιστών::Προγράμματα Υπολογιστή
url http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/3457