Επιτυχημένες πρακτικές viral marketing: η περίπτωση της Ελλάδας
Main Author: | Τσιριντάνη, Πηνελόπη |
---|---|
Format: | Postgraduate Thesis |
Language: | Greek |
Published: |
Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ.
2017
|
Subjects: | |
Online Access: | http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/3432 |
Similar Items
-
Digital marketing & branding - Inbound vs outbound marketing
by: Μπίρνταχας, Σωσίπατρος
Published: (2017) -
Social media marketing
by: Τριανταφυλλίδης, Γεώργιος, et al.
Published: (2017) -
Χρήση Social Media από επιχειρήσεις: περίπτωση ελληνικών ΜΜΕ
by: Μαχαιριώτη, Αικατερίνη
Published: (2016) -
Κοινωνικά δίκτυα. Ο ρόλος τους στην προώθηση των επιχειρήσεων. Η περίπτωση του facebook
by: Δημοπούλου, Ελένη
Published: (2018) -
Διαδικτυακό marketing και η επιρροή του, στην εμπλοκή του έλληνα καταναλωτή: μελέτη περίπτωσης της εταιρίας ΠΛΑΙΣΙΟ
by: Γεωργίου, Σπυρίδων
Published: (2018)