Τσιριντάνη, Π. (2017). Επιτυχημένες πρακτικές viral marketing: η περίπτωση της Ελλάδας. Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ.
Παραπομπή σε μορφή Chicago (17η εκδ.)Τσιριντάνη, Πηνελόπη. Επιτυχημένες πρακτικές Viral Marketing: η περίπτωση της Ελλάδας. Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ, 2017.
Παραπομπή σε μορφή MLA (8th εκδ.)Τσιριντάνη, Πηνελόπη. Επιτυχημένες πρακτικές Viral Marketing: η περίπτωση της Ελλάδας. Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ, 2017.
Πρόσοχή: Οι παραπομπές μπορεί να μην είναι 100% ακριβείς.