Παραπομπή σε μορφή APA (7η εκδ.)

Τσιριντάνη, Π. (2017). Επιτυχημένες πρακτικές viral marketing: η περίπτωση της Ελλάδας. Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ.

Παραπομπή σε μορφή Chicago (17η εκδ.)

Τσιριντάνη, Πηνελόπη. Επιτυχημένες πρακτικές Viral Marketing: η περίπτωση της Ελλάδας. Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ, 2017.

Παραπομπή σε μορφή MLA (8th εκδ.)

Τσιριντάνη, Πηνελόπη. Επιτυχημένες πρακτικές Viral Marketing: η περίπτωση της Ελλάδας. Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ, 2017.

Πρόσοχή: Οι παραπομπές μπορεί να μην είναι 100% ακριβείς.