Η διαφήμιση ως εργαλείο μάρκετινγκ

Λεπτομέρειες βιβλιογραφικής εγγραφής
Κύριος συγγραφέας: Παραμερίτης, Σπυρίδων-Αλέξανδρος
Μορφή: Πτυχιακή εργασία
Γλώσσα:Greek
Έκδοση: Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ. 2017
Θέματα:
Διαθέσιμο Online:http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/3405
_version_ 1780524862706548736
abstract Η διαφήμιση αποτελεί ένα μέσο επικοινωνίας,που βασικό χαρακτηριστικό της είναι ότι γίνεται επί πληρωμής. Σκοπός της διαφήμισης είναι όχι μόνο να διατηρήσει τους ήδη υπάρχοντες πελάτες,αλλά να προσελκύσει και νέους,με απώτερο στόχο την βελτίωση της οικονομικής κατάστασης της επιχείρησης. Ο προσδιορισμός του ύψους του προϋπολογισμού για μία διαφημιστική καμπάνια εξαρτάται από τη φύση της επιχείρησης,τη φύση του προϊόντος και το στάδιο του κύκλου ζωής που βρίσκεται το προϊόν καθώς και τη στρατηγική του μίγματος προβολής. Ιδιαίτερη προσοχή πρέπει να δίνεται όχι μόνο στο στάδιο δημιουργίας του διαφημιστικού μηνύματος,αλλά και στην επιλογή του μέσου διαφήμισης ώστε να είναι κατάλληλο για την εκάστοτε περίπτωση. Απαραίτητη κρίνεται η αξιολόγηση της διαφήμισης βάσει συγκεκριμένων κριτηρίων ως πρός την αποτελεσματικότητά της. Όλα τα παραπάνω πρέπει να συνάδουν με τον Κώδικα Διαφημιστικής Δεοντολογίας,ώστε να προστατεύεται τόσο το διαφημιζόμενο προϊόν όσο και ο καταναλωτής.
advisor
author Παραμερίτης, Σπυρίδων-Αλέξανδρος
author_facet Παραμερίτης, Σπυρίδων-Αλέξανδρος
author_sort Παραμερίτης, Σπυρίδων-Αλέξανδρος
collection Okeanis Institutional Repository
facultydepartment Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής
format Πτυχιακή εργασία
id okeanis-123456789-3405
institution University of West Attica Campus II
keyword Διαφήμιση
Ψηφιακή διαφήμιση
Μάρκετινγκ
Διαφημιστικά μέσα
Διαφήμιση και διαδίκτυο
language Greek
physical 48
publishDate 2017
publisher Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ.
record_format dspace
spelling okeanis-123456789-34052018-12-14T10:51:34Z Η διαφήμιση ως εργαλείο μάρκετινγκ Παραμερίτης, Σπυρίδων-Αλέξανδρος Κουτσογιάννη, Ευαγγελία Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής TPSH::Διοίκηση και Οργάνωση::Διαφήμιση TPSH::Διοίκηση και Οργάνωση::Μάρκετινγκ Διαφήμιση Ψηφιακή διαφήμιση Μάρκετινγκ Διαφημιστικά μέσα Διαφήμιση και διαδίκτυο Η διαφήμιση αποτελεί ένα μέσο επικοινωνίας,που βασικό χαρακτηριστικό της είναι ότι γίνεται επί πληρωμής. Σκοπός της διαφήμισης είναι όχι μόνο να διατηρήσει τους ήδη υπάρχοντες πελάτες,αλλά να προσελκύσει και νέους,με απώτερο στόχο την βελτίωση της οικονομικής κατάστασης της επιχείρησης. Ο προσδιορισμός του ύψους του προϋπολογισμού για μία διαφημιστική καμπάνια εξαρτάται από τη φύση της επιχείρησης,τη φύση του προϊόντος και το στάδιο του κύκλου ζωής που βρίσκεται το προϊόν καθώς και τη στρατηγική του μίγματος προβολής. Ιδιαίτερη προσοχή πρέπει να δίνεται όχι μόνο στο στάδιο δημιουργίας του διαφημιστικού μηνύματος,αλλά και στην επιλογή του μέσου διαφήμισης ώστε να είναι κατάλληλο για την εκάστοτε περίπτωση. Απαραίτητη κρίνεται η αξιολόγηση της διαφήμισης βάσει συγκεκριμένων κριτηρίων ως πρός την αποτελεσματικότητά της. Όλα τα παραπάνω πρέπει να συνάδουν με τον Κώδικα Διαφημιστικής Δεοντολογίας,ώστε να προστατεύεται τόσο το διαφημιζόμενο προϊόν όσο και ο καταναλωτής. 2017-04-05 Πτυχιακή εργασία http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/3405 el Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ. 48 http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/bitstream/123456789/3405/6/%ce%a0%ce%a4%ce%a5%ce%a7%ce%99%ce%91%ce%9a%ce%97%20%ce%95%ce%a1%ce%93%ce%91%ce%a3%ce%99%ce%91.pdf.jpg
spellingShingle TPSH::Διοίκηση και Οργάνωση::Διαφήμιση
TPSH::Διοίκηση και Οργάνωση::Μάρκετινγκ
Παραμερίτης, Σπυρίδων-Αλέξανδρος
Η διαφήμιση ως εργαλείο μάρκετινγκ
title Η διαφήμιση ως εργαλείο μάρκετινγκ
title_full Η διαφήμιση ως εργαλείο μάρκετινγκ
title_fullStr Η διαφήμιση ως εργαλείο μάρκετινγκ
title_full_unstemmed Η διαφήμιση ως εργαλείο μάρκετινγκ
title_short Η διαφήμιση ως εργαλείο μάρκετινγκ
title_sort η διαφήμιση ως εργαλείο μάρκετινγκ
topic TPSH::Διοίκηση και Οργάνωση::Διαφήμιση
TPSH::Διοίκηση και Οργάνωση::Μάρκετινγκ
url http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/3405