Ανάπτυξη διαδικτυακού παιχνιδιού πολλών χρηστών σε πλατφόρμα Game Engine
Κύριος συγγραφέας: | Ρηγόπουλος, Διονύσιος |
---|---|
Μορφή: | Πτυχιακή εργασία |
Γλώσσα: | Greek |
Έκδοση: |
Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ.
2017
|
Θέματα: | |
Διαθέσιμο Online: | http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/3394 |
Παρόμοια τεκμήρια
-
Ανάπτυξη Game Engine σε C++
ανά: Παναγιωτόπουλος, Ιωάννης
Έκδοση: (2017) -
Ανάπτυξη παιχνιδιού με μηχανή Unreal Engine 4
ανά: Μπαμπούρης, Μαριος
Έκδοση: (2020) -
Ανάπτυξη εφαρμογής ηλεκτρονικού πολεμικού παιχνιδιού
ανά: Κατρακούλης, Μελέτιος, κ.ά.
Έκδοση: (2016) -
Ανάπτυξη παιχνιδιού με το Unity3D σε C#
ανά: Εξιλζές, Ιωάννης, κ.ά.
Έκδοση: (2015) -
Ανάπτυξη βιντεοπαιχνιδιών με χρήση της game engine unity
ανά: Σπέντζας, Ιωάννης
Έκδοση: (2015)