Ανάπτυξη βιντεοπαιχνιδιού στρατηγικής με χρήση της μηχανής Unity

Λεπτομέρειες βιβλιογραφικής εγγραφής
Κύριος συγγραφέας: Κρεζίας, Χρήστος
Μορφή: Πτυχιακή εργασία
Γλώσσα:Greek
Έκδοση: Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ. 2017
Θέματα:
Διαθέσιμο Online:http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/3373
_version_ 1780524860173189120
abstract Η παρούσα πτυχιακή εργασία ασχολείται με τον σχεδιασμό και την ανάπτυξη βιντεοπαιχνιδιού στρατηγικής με χρήση της μηχανής Unity. Χρησιμοποιείται η γλώσσα προγραμματισμού C#. Γίνεται μια σύντομη ιστορική αναδρομή στα βιντεοπαιχνίδια και πιο συγκεκριμένα στο είδος του παιχνιδιού που θα αναπτυχθεί. Θα αναλυθεί η μηχανή Unity και θα επιχειρηθεί να γίνει χρήση όσων περισσότερων εκ των εργαλείων που παρέχει γίνεται ώστε να καλυφθεί όσο πιο ολοκληρωμένα είναι δυνατό η χρησιμότητα του στην ανάπτυξη και οργάνωση παιχνιδιών. Το παιχνίδι είναι βασισμένο σε γύρους, με χωρισμένο σε κελιά χάρτη, του οποίου παρουσιάζονται οι μέθοδοι δημιουργίας, με τους παίχτες να έχουν προκαθορισμένο αριθμών κινήσεων ανά γύρο. Γίνεται χρήση αλγορίθμων για τη δημιουργία του συστήματος κίνησης και αναπτύσσεται τεχνητή νοημοσύνη για παιχνίδι εναντίων του υπολογιστή. Παρουσιάζεται ο τρόπος χρήσης περίπλοκων μοντέλων με animations και η προσθήκη ήχου και ρυθμίσεων. Μελετάται η ανάπτυξη μενού επιλογών και λειτουργίας παιχνιδιού πολλαπλών παιχτών σε τοπικό δίκτυο για ένα πιο ολοκληρωμένο έργο αλλά και για επίδειξη των συγκεκριμένων δυνατοτήτων. Γίνεται αναφορά στις νομικές διαφυλάξεις του δημιουργού που επιθυμεί την πώληση ή εκμετάλλευση του παιχνιδιού. Παρουσιάζονται προβλήματα που δημιουργήθηκαν στην ανάπτυξη και ο τρόπος που διορθώθηκαν ύστερα από δοκιμή. Σκοπός της πτυχιακής είναι η κατάδειξη των γνώσεων και εργαλείων που χρειάζονται για τη δημιουργία ενός βιντεοπαιχνιδιού.
abstracttranslated This thesis deals with the design and development of a strategy video game using the Unity game engine. The C# programming language is being used. There is a brief historical retrospective in video games and more specifically the type of the game to be developed. The Unity engine will be analyzed and the use of as many of the tools provided will be attempted in order to cover the most complete possible usefulness in the development and organization of games. The game is based in turns, with divided cells in the map, with the methods of creation showed, with the players able of a predetermined number of actions per turn. Algorithms for the generation of a path system are being used and artificial intelligence is developed for play against the computer. The use of complex models with animations is shown and the addition of sound and settings. The development of menus is studied as well as a multiplayer in local network game mode for a more integrated work and demonstration of these capabilities. The legal safeguards of the creator who wishes to sell or exploit the game are being referenced. Problems encountered in the development are presented and the way they were corrected after testing. The aim of the thesis is to demonstrate the knowledge and tools needed to create a video game.
advisor
author Κρεζίας, Χρήστος
author_facet Κρεζίας, Χρήστος
author_sort Κρεζίας, Χρήστος
collection Okeanis Institutional Repository
facultydepartment Τμήμα Μηχανικών Ηλεκτρονικών Υπολογιστικών Συστημάτων Τ.Ε.
format Πτυχιακή εργασία
id okeanis-123456789-3373
institution University of West Attica Campus II
keyword Βιντεοπαιχνίδια
Τεχνητή νοημοσύνη
Unity
Video games
Γλώσσα προγραμματισμού C#
Ανάπτυξη παιχνιδιού στρατηγικής
language Greek
physical 80
publishDate 2017
publisher Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ.
record_format dspace
spelling okeanis-123456789-33732018-12-14T13:38:37Z Ανάπτυξη βιντεοπαιχνιδιού στρατηγικής με χρήση της μηχανής Unity Development of a strategy video game using the Unity game engine Κρεζίας, Χρήστος Πρεζεράκος, Γεώργιος Τμήμα Μηχανικών Ηλεκτρονικών Υπολογιστικών Συστημάτων Τ.Ε. TPSH::Επιστήμη Υπολογιστών::Επιστήμη Υπολογιστή (Software) TPSH::Επιστήμη Υπολογιστών::Τεχνητή Νοημοσύνη Βιντεοπαιχνίδια Τεχνητή νοημοσύνη Unity Video games Γλώσσα προγραμματισμού C# Ανάπτυξη παιχνιδιού στρατηγικής Η παρούσα πτυχιακή εργασία ασχολείται με τον σχεδιασμό και την ανάπτυξη βιντεοπαιχνιδιού στρατηγικής με χρήση της μηχανής Unity. Χρησιμοποιείται η γλώσσα προγραμματισμού C#. Γίνεται μια σύντομη ιστορική αναδρομή στα βιντεοπαιχνίδια και πιο συγκεκριμένα στο είδος του παιχνιδιού που θα αναπτυχθεί. Θα αναλυθεί η μηχανή Unity και θα επιχειρηθεί να γίνει χρήση όσων περισσότερων εκ των εργαλείων που παρέχει γίνεται ώστε να καλυφθεί όσο πιο ολοκληρωμένα είναι δυνατό η χρησιμότητα του στην ανάπτυξη και οργάνωση παιχνιδιών. Το παιχνίδι είναι βασισμένο σε γύρους, με χωρισμένο σε κελιά χάρτη, του οποίου παρουσιάζονται οι μέθοδοι δημιουργίας, με τους παίχτες να έχουν προκαθορισμένο αριθμών κινήσεων ανά γύρο. Γίνεται χρήση αλγορίθμων για τη δημιουργία του συστήματος κίνησης και αναπτύσσεται τεχνητή νοημοσύνη για παιχνίδι εναντίων του υπολογιστή. Παρουσιάζεται ο τρόπος χρήσης περίπλοκων μοντέλων με animations και η προσθήκη ήχου και ρυθμίσεων. Μελετάται η ανάπτυξη μενού επιλογών και λειτουργίας παιχνιδιού πολλαπλών παιχτών σε τοπικό δίκτυο για ένα πιο ολοκληρωμένο έργο αλλά και για επίδειξη των συγκεκριμένων δυνατοτήτων. Γίνεται αναφορά στις νομικές διαφυλάξεις του δημιουργού που επιθυμεί την πώληση ή εκμετάλλευση του παιχνιδιού. Παρουσιάζονται προβλήματα που δημιουργήθηκαν στην ανάπτυξη και ο τρόπος που διορθώθηκαν ύστερα από δοκιμή. Σκοπός της πτυχιακής είναι η κατάδειξη των γνώσεων και εργαλείων που χρειάζονται για τη δημιουργία ενός βιντεοπαιχνιδιού. This thesis deals with the design and development of a strategy video game using the Unity game engine. The C# programming language is being used. There is a brief historical retrospective in video games and more specifically the type of the game to be developed. The Unity engine will be analyzed and the use of as many of the tools provided will be attempted in order to cover the most complete possible usefulness in the development and organization of games. The game is based in turns, with divided cells in the map, with the methods of creation showed, with the players able of a predetermined number of actions per turn. Algorithms for the generation of a path system are being used and artificial intelligence is developed for play against the computer. The use of complex models with animations is shown and the addition of sound and settings. The development of menus is studied as well as a multiplayer in local network game mode for a more integrated work and demonstration of these capabilities. The legal safeguards of the creator who wishes to sell or exploit the game are being referenced. Problems encountered in the development are presented and the way they were corrected after testing. The aim of the thesis is to demonstrate the knowledge and tools needed to create a video game. 2017-01-17 Πτυχιακή εργασία http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/3373 el http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ. 80 http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/bitstream/123456789/3373/7/%ce%a0T%ce%a5%ce%a7%ce%99%ce%91%ce%9a%ce%97.pdf.jpg
spellingShingle TPSH::Επιστήμη Υπολογιστών::Επιστήμη Υπολογιστή (Software)
TPSH::Επιστήμη Υπολογιστών::Τεχνητή Νοημοσύνη
Κρεζίας, Χρήστος
Ανάπτυξη βιντεοπαιχνιδιού στρατηγικής με χρήση της μηχανής Unity
title Ανάπτυξη βιντεοπαιχνιδιού στρατηγικής με χρήση της μηχανής Unity
title_full Ανάπτυξη βιντεοπαιχνιδιού στρατηγικής με χρήση της μηχανής Unity
title_fullStr Ανάπτυξη βιντεοπαιχνιδιού στρατηγικής με χρήση της μηχανής Unity
title_full_unstemmed Ανάπτυξη βιντεοπαιχνιδιού στρατηγικής με χρήση της μηχανής Unity
title_short Ανάπτυξη βιντεοπαιχνιδιού στρατηγικής με χρήση της μηχανής Unity
title_sort ανάπτυξη βιντεοπαιχνιδιού στρατηγικής με χρήση της μηχανής unity
title_translated Development of a strategy video game using the Unity game engine
topic TPSH::Επιστήμη Υπολογιστών::Επιστήμη Υπολογιστή (Software)
TPSH::Επιστήμη Υπολογιστών::Τεχνητή Νοημοσύνη
url http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/3373