Το ξενοδοχειακό μάρκετινγκ παράγοντας ανάπτυξης ξενοδοχειακών επιχειρήσεων

Λεπτομέρειες βιβλιογραφικής εγγραφής
Κύριοι συγγραφείς: Παππά, Όλγα-Θεοδώρα, Γαλάνη, Αθηνά
Μορφή: Πτυχιακή εργασία
Γλώσσα:Greek
Έκδοση: Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ. 2016
Θέματα:
Διαθέσιμο Online:http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/3333
_version_ 1780524498192171008
abstract Στόχος της παρούσας πτυχιακής είναι να μελετήσει και να τονίσει τη σημαντικότητα καινοτόμων τεχνικών μάρκετινγκ αλλά και στρατηγικού σχεδιασμού και ανάλυσης στον ελληνικό τουρισμό και κυρίως στο ξενοδοχειακό τομέα της Ελλάδος.
abstracttranslated The essential purpose of this thesis is to study and point out the importance of the advanced marketing techniques as well as the strategic planning and analysis in Greek tourism, especially the Greek hotel sector.
advisor
author Παππά, Όλγα-Θεοδώρα
Γαλάνη, Αθηνά
author_facet Παππά, Όλγα-Θεοδώρα
Γαλάνη, Αθηνά
author_sort Παππά, Όλγα-Θεοδώρα
collection Okeanis Institutional Repository
facultydepartment Κατεύθυνση Διοίκησης Τουριστικών Επιχειρήσεων και Επιχειρήσεων Φιλοξενίας
format Πτυχιακή εργασία
id okeanis-123456789-3333
institution University of West Attica Campus II
keyword Τουριστική ανάπτυξη
Τουριστική βιομηχανία
Τουριστικό μάρκετινγκ
Ξενοδοχειακό marketing
Ξενοδοχειακές επιχειρήσεις
language Greek
physical 101
publishDate 2016
publisher Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ.
record_format dspace
spelling okeanis-123456789-33332018-12-14T10:45:31Z Το ξενοδοχειακό μάρκετινγκ παράγοντας ανάπτυξης ξενοδοχειακών επιχειρήσεων Παππά, Όλγα-Θεοδώρα Γαλάνη, Αθηνά Παπαγρηγορίου, Αριστείδης Κατεύθυνση Διοίκησης Τουριστικών Επιχειρήσεων και Επιχειρήσεων Φιλοξενίας TPSH::Τουρισμός::Ξενοδοχειακή Διοίκηση Τουριστική ανάπτυξη Τουριστική βιομηχανία Τουριστικό μάρκετινγκ Ξενοδοχειακό marketing Ξενοδοχειακές επιχειρήσεις Στόχος της παρούσας πτυχιακής είναι να μελετήσει και να τονίσει τη σημαντικότητα καινοτόμων τεχνικών μάρκετινγκ αλλά και στρατηγικού σχεδιασμού και ανάλυσης στον ελληνικό τουρισμό και κυρίως στο ξενοδοχειακό τομέα της Ελλάδος. The essential purpose of this thesis is to study and point out the importance of the advanced marketing techniques as well as the strategic planning and analysis in Greek tourism, especially the Greek hotel sector. 2016-11-30 Πτυχιακή εργασία http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/3333 el http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ. 101 http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/bitstream/123456789/3333/7/%ce%a0%ce%a4%ce%a5%ce%a7%ce%99%ce%91%ce%9a%ce%97%20%ce%95%ce%a1%ce%93%ce%91%ce%a3%ce%99%ce%91%20%ce%a0%ce%91%ce%a0%ce%a0%ce%91-%ce%93%ce%91%ce%9b%ce%91%ce%9d%ce%97.PDF.jpg
spellingShingle TPSH::Τουρισμός::Ξενοδοχειακή Διοίκηση
Παππά, Όλγα-Θεοδώρα
Γαλάνη, Αθηνά
Το ξενοδοχειακό μάρκετινγκ παράγοντας ανάπτυξης ξενοδοχειακών επιχειρήσεων
title Το ξενοδοχειακό μάρκετινγκ παράγοντας ανάπτυξης ξενοδοχειακών επιχειρήσεων
title_full Το ξενοδοχειακό μάρκετινγκ παράγοντας ανάπτυξης ξενοδοχειακών επιχειρήσεων
title_fullStr Το ξενοδοχειακό μάρκετινγκ παράγοντας ανάπτυξης ξενοδοχειακών επιχειρήσεων
title_full_unstemmed Το ξενοδοχειακό μάρκετινγκ παράγοντας ανάπτυξης ξενοδοχειακών επιχειρήσεων
title_short Το ξενοδοχειακό μάρκετινγκ παράγοντας ανάπτυξης ξενοδοχειακών επιχειρήσεων
title_sort το ξενοδοχειακό μάρκετινγκ παράγοντας ανάπτυξης ξενοδοχειακών επιχειρήσεων
topic TPSH::Τουρισμός::Ξενοδοχειακή Διοίκηση
url http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/3333