Παππά, Ό., & Γαλάνη, Α. (2016). Το ξενοδοχειακό μάρκετινγκ παράγοντας ανάπτυξης ξενοδοχειακών επιχειρήσεων. Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ.
Chicago Style (17th ed.) CitationΠαππά, Όλγα-Θεοδώρα, and Αθηνά Γαλάνη. Το ξενοδοχειακό μάρκετινγκ παράγοντας ανάπτυξης ξενοδοχειακών επιχειρήσεων. Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ, 2016.
MLA (8th ed.) CitationΠαππά, Όλγα-Θεοδώρα, and Αθηνά Γαλάνη. Το ξενοδοχειακό μάρκετινγκ παράγοντας ανάπτυξης ξενοδοχειακών επιχειρήσεων. Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ, 2016.
Warning: These citations may not always be 100% accurate.