Analyzing the SaaS of e-Commerce platforms market

Λεπτομέρειες βιβλιογραφικής εγγραφής
Κύριος συγγραφέας: Δωρής, Στυλιανός
Μορφή: Μεταπτυχιακή εργασία
Γλώσσα:Greek
Έκδοση: Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ. 2017
Θέματα:
Διαθέσιμο Online:http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/3300
_version_ 1780278251916099584
abstract Κατά τη διάρκεια των τελευταίων δεκαετιών πολλά έχουν αλλάξει γύρω μας. Επειδή το πολλά όμως είναι μια πολύ αφηρημένη έννοια, θα επικεντρωθώ στην τεχνολογία και κατά πόσο αυτή έχει επηρεάσει την καθημερινότητά μας. Μέχρι πριν λίγα χρόνια η αγορά ενός προϊόντος από το internet φάνταζε εικόνα από το μακρινό μέλλον. Κι όμως αυτό πλέον είναι γύρω μας, πλέον ο καθένας μπορεί να αγοράσει από το pc ή το smartphone του οποιαδήποτε στιγμή της ημέρας, εύκολα και με μόλις λίγα clicks. Όλη αυτή η διαδικασία είναι που ονομάζουμε e-Commerce, η συναλλαγή δηλαδή αγαθών ή υπηρεσιών που γίνεται με ηλεκτρονικά μέσα εξ’ αποστάσεως χωρίς να είναι απαραίτητη η φυσική παρουσία του πωλητή και του αγοραστή. Μέσα από αυτή την εργασία επιδιώκεται να καλυφθεί το θέμα σφαιρικά, συγκεντρώνοντας ορισμένες επιλογές για σύγχρονες πλατφόρμες e-Commerce, είτε δωρεάν, είτε με πληρωμή, για να ξεκινήσει κάποιος το ηλεκτρονικό του κατάστημα. Έτσι, γίνεται μια αξιολόγηση των επιλογών, η παράθεση κάποιων λεπτομερειών που πρέπει να προσέξουμε όταν αποφασίσουμε να κατασκευάσουμε το δικό μας ηλεκτρονικό κατάστημα και η ανάπτυξη μιας στρατηγικής που θα πρέπει να χρησιμοποιηθεί για να δημιουργηθεί ένα επιτυχημένο ηλεκτρονικό κατάστημα. Η παρούσα εργασία επιδιώκει/στοχεύει στο να προσφέρει γνώσεις σε νέους επιχειρηματίες, ώστε να μπορέσουν εύκολα και γρήγορα να στήσουν το δικό τους ηλεκτρονικό κατάστημα, παρουσιάζοντάς τους τα εργαλεία που μπορούν να χρησιμοποιήσουν.
abstracttranslated During the last few decades many things have changed, especially as far as technology is concerned. Matters of technology will be illustrated in this thesis and also a description will be given on how technology has affected many fields in everyday life. A few years ago, we could not even have imagined that in the near future we would have the ability to buy things on line. Nevertheless, today this is a reality. Everyone can purchase items through the internet whenever he would like during the day. The only things required is that the person who is likely to buy the product should have a computer or a smartphone and a personal account. This procedure is called e-Commerce. In other words, e- Commerce is the transaction of goods or services via electronic devices from distance without requiring the physical presence of the seller and the consumer. The following paper analyzes this issue and gives emphasis on covering it in multiple ways . In order to achieve this, there are some options about modern platforms of e-Commerce gathered and represented, which are either free or paid in order, to start an e-shop. So, my thesis contains the evaluation of our choices and the analysis of details should be looked through when someone decides to build an a e-shop. Additionally it aims to analyze the right strategy which must be applied to create a successful e-shop. Finally, the paper targets to offer young entrepreneurs the knowledge of building an e-shop easily and in a fast way, presenting them with the best tools which they can use.
advisor
author Δωρής, Στυλιανός
author_facet Δωρής, Στυλιανός
author_sort Δωρής, Στυλιανός
collection Okeanis Institutional Repository
format Μεταπτυχιακή εργασία
id okeanis-123456789-3300
institution University of West Attica Campus II
keyword Digital marketing
Ηλεκτρονικό εμπόριο
Ηλεκτρονικό επιχειρείν
E-Commerce
SaaS
Cloud computing
Software as a Services
Ψηφιακό μάρκετινγκ
language Greek
physical 108
publishDate 2017
publisher Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ.
record_format dspace
spelling okeanis-123456789-33002018-12-14T10:04:26Z Analyzing the SaaS of e-Commerce platforms market Δωρής, Στυλιανός Ψαρομήλιγκος, Ιωάννης TPSH::Επιστήμη Υπολογιστών Digital marketing Ηλεκτρονικό εμπόριο Ηλεκτρονικό επιχειρείν E-Commerce SaaS Cloud computing Software as a Services Ψηφιακό μάρκετινγκ Κατά τη διάρκεια των τελευταίων δεκαετιών πολλά έχουν αλλάξει γύρω μας. Επειδή το πολλά όμως είναι μια πολύ αφηρημένη έννοια, θα επικεντρωθώ στην τεχνολογία και κατά πόσο αυτή έχει επηρεάσει την καθημερινότητά μας. Μέχρι πριν λίγα χρόνια η αγορά ενός προϊόντος από το internet φάνταζε εικόνα από το μακρινό μέλλον. Κι όμως αυτό πλέον είναι γύρω μας, πλέον ο καθένας μπορεί να αγοράσει από το pc ή το smartphone του οποιαδήποτε στιγμή της ημέρας, εύκολα και με μόλις λίγα clicks. Όλη αυτή η διαδικασία είναι που ονομάζουμε e-Commerce, η συναλλαγή δηλαδή αγαθών ή υπηρεσιών που γίνεται με ηλεκτρονικά μέσα εξ’ αποστάσεως χωρίς να είναι απαραίτητη η φυσική παρουσία του πωλητή και του αγοραστή. Μέσα από αυτή την εργασία επιδιώκεται να καλυφθεί το θέμα σφαιρικά, συγκεντρώνοντας ορισμένες επιλογές για σύγχρονες πλατφόρμες e-Commerce, είτε δωρεάν, είτε με πληρωμή, για να ξεκινήσει κάποιος το ηλεκτρονικό του κατάστημα. Έτσι, γίνεται μια αξιολόγηση των επιλογών, η παράθεση κάποιων λεπτομερειών που πρέπει να προσέξουμε όταν αποφασίσουμε να κατασκευάσουμε το δικό μας ηλεκτρονικό κατάστημα και η ανάπτυξη μιας στρατηγικής που θα πρέπει να χρησιμοποιηθεί για να δημιουργηθεί ένα επιτυχημένο ηλεκτρονικό κατάστημα. Η παρούσα εργασία επιδιώκει/στοχεύει στο να προσφέρει γνώσεις σε νέους επιχειρηματίες, ώστε να μπορέσουν εύκολα και γρήγορα να στήσουν το δικό τους ηλεκτρονικό κατάστημα, παρουσιάζοντάς τους τα εργαλεία που μπορούν να χρησιμοποιήσουν. During the last few decades many things have changed, especially as far as technology is concerned. Matters of technology will be illustrated in this thesis and also a description will be given on how technology has affected many fields in everyday life. A few years ago, we could not even have imagined that in the near future we would have the ability to buy things on line. Nevertheless, today this is a reality. Everyone can purchase items through the internet whenever he would like during the day. The only things required is that the person who is likely to buy the product should have a computer or a smartphone and a personal account. This procedure is called e-Commerce. In other words, e- Commerce is the transaction of goods or services via electronic devices from distance without requiring the physical presence of the seller and the consumer. The following paper analyzes this issue and gives emphasis on covering it in multiple ways . In order to achieve this, there are some options about modern platforms of e-Commerce gathered and represented, which are either free or paid in order, to start an e-shop. So, my thesis contains the evaluation of our choices and the analysis of details should be looked through when someone decides to build an a e-shop. Additionally it aims to analyze the right strategy which must be applied to create a successful e-shop. Finally, the paper targets to offer young entrepreneurs the knowledge of building an e-shop easily and in a fast way, presenting them with the best tools which they can use. 2017-01 Μεταπτυχιακή εργασία http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/3300 el http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ. 108 http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/bitstream/123456789/3300/7/MBA20.pdf.jpg
spellingShingle TPSH::Επιστήμη Υπολογιστών
Δωρής, Στυλιανός
Analyzing the SaaS of e-Commerce platforms market
title Analyzing the SaaS of e-Commerce platforms market
title_full Analyzing the SaaS of e-Commerce platforms market
title_fullStr Analyzing the SaaS of e-Commerce platforms market
title_full_unstemmed Analyzing the SaaS of e-Commerce platforms market
title_short Analyzing the SaaS of e-Commerce platforms market
title_sort analyzing the saas of e-commerce platforms market
topic TPSH::Επιστήμη Υπολογιστών
url http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/3300