Η θέση του θεσμού του Μέντορα στην επαγγελματική ανάπτυξη του νεοδιοριζόμενου εκπαιδευτικού: μία έρευνα στα σχολεία της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης
Main Author: | Νικολακοπούλου, Ανθούλα |
---|---|
Format: | Postgraduate Thesis |
Language: | Greek |
Published: |
Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ.
2017
|
Subjects: | |
Online Access: | http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/3266 |
Similar Items
-
Νεοκλασικά σχολεία της Καλαμάτας. Σχολεία του Δημητρίου Καλλία
by: Παπαλάμπρου - Στεφάνου, Λάμπρος
Published: (2010) -
Τα σχολεία του μεσοπολέμου – συγκρίσεις με τα «Σχολεία του Κάλλια» περιόδου νεοκλασικισμού
by: Βαρελίδης, Γιώργιος Κ.
Published: (2003) -
Η εξέλιξη του θεσμού μεταφοράς συντελεστή δόμησης (Μ.Σ.Δ.)
by: Κλιμένκου, Χριστίνα
Published: (2007) -
Η επαγγελματική εξουθένωση μόνιμων και αναπληρωτών εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας δημόσιας εκπαίδευσης στην Ελλάδα.
by: Κυριακάκη, Γεωργία, et al.
Published: (2017) -
Κοινωνία χωρίς σχολεία
by: Illich Ivan 1926-2002
Published: (1976)