Η θέση του θεσμού του Μέντορα στην επαγγελματική ανάπτυξη του νεοδιοριζόμενου εκπαιδευτικού: μία έρευνα στα σχολεία της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης
Κύριος συγγραφέας: | Νικολακοπούλου, Ανθούλα |
---|---|
Μορφή: | Μεταπτυχιακή εργασία |
Γλώσσα: | Greek |
Έκδοση: |
Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ.
2017
|
Θέματα: | |
Διαθέσιμο Online: | http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/3266 |
Παρόμοια τεκμήρια
Παρόμοια τεκμήρια
-
Νεοκλασικά σχολεία της Καλαμάτας. Σχολεία του Δημητρίου Καλλία
ανά: Παπαλάμπρου - Στεφάνου, Λάμπρος
Έκδοση: (2010) -
Τα σχολεία του μεσοπολέμου – συγκρίσεις με τα «Σχολεία του Κάλλια» περιόδου νεοκλασικισμού
ανά: Βαρελίδης, Γιώργιος Κ.
Έκδοση: (2003) -
Η εξέλιξη του θεσμού μεταφοράς συντελεστή δόμησης (Μ.Σ.Δ.)
ανά: Κλιμένκου, Χριστίνα
Έκδοση: (2007) -
Η επαγγελματική εξουθένωση μόνιμων και αναπληρωτών εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας δημόσιας εκπαίδευσης στην Ελλάδα.
ανά: Κυριακάκη, Γεωργία, κ.ά.
Έκδοση: (2017) -
Κοινωνία χωρίς σχολεία
ανά: Illich Ivan 1926-2002
Έκδοση: (1976)