Ο ρόλος της διαφήμισης στο marketing

Λεπτομέρειες βιβλιογραφικής εγγραφής
Κύριος συγγραφέας: Πανάγαινα, Ελένη-Άλκηστις
Μορφή: Πτυχιακή εργασία
Γλώσσα:Greek
Έκδοση: Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ. 2017
Θέματα:
Διαθέσιμο Online:http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/3265
_version_ 1780524188202696704
abstract Κατά τη διάρκεια της οικονομικής κρίσης, που αντιμετωπίζει η ελληνική οικονομία ο κλάδος της διαφήμισης παρουσιάζει μεταβολές. Η διαφήμιση είναι στενά συνδεδεμένη με το εμπόριο αγαθών. Ο διαφημιστικός κλάδος ενισχύει την ελληνική οικονομία με διάφορους τρόπους αφού δημιουργούνται νέες θέσεις εργασίας, καταβάλλονται άμεσοι και έμμεσοι φόροι, ενισχύεται η έννοια της επιχειρηματικότητας και θεωρείται ο κυριότερος χρηματοδότης των διαφόρων μέσων. Σήμερα, καθώς αυξάνονται οι ηλεκτρονικές αγορές οι επιχειρήσεις προσπαθούν να συγχρονιστούν με αυτή την τάση. Τα αποτελέσματα της παρούσας εργασίας καταλήγουν στο συμπέρασμα ότι ενώ οι διαφημιστικές δαπάνες στα παραδοσιακά μέσα μειώνονται με ραγδαίους ρυθμούς, έχουν αναπτυχθεί ιδιαίτερα η online διαφήμιση (ειδικότερα μέσω των ιστοσελίδων κοινωνικής δικτύωσης-social media advertising), καθώς και η διαφήμιση μέσω κινητών τηλεφώνων (mobile advertising).
advisor
author Πανάγαινα, Ελένη-Άλκηστις
author_facet Πανάγαινα, Ελένη-Άλκηστις
author_sort Πανάγαινα, Ελένη-Άλκηστις
collection Okeanis Institutional Repository
facultydepartment Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής
format Πτυχιακή εργασία
id okeanis-123456789-3265
institution University of West Attica Campus II
keyword Διαφήμιση
Μάρκετινγκ
Marketing
SWOT Analysis
Διαφήμιση και διαδίκτυο
language Greek
physical 50
publishDate 2017
publisher Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ.
record_format dspace
spelling okeanis-123456789-32652018-12-14T10:51:11Z Ο ρόλος της διαφήμισης στο marketing Πανάγαινα, Ελένη-Άλκηστις Κουτσογιάννη, Ευαγγελία Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής TPSH::Διοίκηση και Οργάνωση::Μάρκετινγκ TPSH::Διοίκηση και Οργάνωση::Διαφήμιση Διαφήμιση Μάρκετινγκ Marketing SWOT Analysis Διαφήμιση και διαδίκτυο Κατά τη διάρκεια της οικονομικής κρίσης, που αντιμετωπίζει η ελληνική οικονομία ο κλάδος της διαφήμισης παρουσιάζει μεταβολές. Η διαφήμιση είναι στενά συνδεδεμένη με το εμπόριο αγαθών. Ο διαφημιστικός κλάδος ενισχύει την ελληνική οικονομία με διάφορους τρόπους αφού δημιουργούνται νέες θέσεις εργασίας, καταβάλλονται άμεσοι και έμμεσοι φόροι, ενισχύεται η έννοια της επιχειρηματικότητας και θεωρείται ο κυριότερος χρηματοδότης των διαφόρων μέσων. Σήμερα, καθώς αυξάνονται οι ηλεκτρονικές αγορές οι επιχειρήσεις προσπαθούν να συγχρονιστούν με αυτή την τάση. Τα αποτελέσματα της παρούσας εργασίας καταλήγουν στο συμπέρασμα ότι ενώ οι διαφημιστικές δαπάνες στα παραδοσιακά μέσα μειώνονται με ραγδαίους ρυθμούς, έχουν αναπτυχθεί ιδιαίτερα η online διαφήμιση (ειδικότερα μέσω των ιστοσελίδων κοινωνικής δικτύωσης-social media advertising), καθώς και η διαφήμιση μέσω κινητών τηλεφώνων (mobile advertising). 2017-02-13 Πτυχιακή εργασία http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/3265 el http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ. 50 http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/bitstream/123456789/3265/7/log_15394.pdf.jpg
spellingShingle TPSH::Διοίκηση και Οργάνωση::Μάρκετινγκ
TPSH::Διοίκηση και Οργάνωση::Διαφήμιση
Πανάγαινα, Ελένη-Άλκηστις
Ο ρόλος της διαφήμισης στο marketing
title Ο ρόλος της διαφήμισης στο marketing
title_full Ο ρόλος της διαφήμισης στο marketing
title_fullStr Ο ρόλος της διαφήμισης στο marketing
title_full_unstemmed Ο ρόλος της διαφήμισης στο marketing
title_short Ο ρόλος της διαφήμισης στο marketing
title_sort ο ρόλος της διαφήμισης στο marketing
topic TPSH::Διοίκηση και Οργάνωση::Μάρκετινγκ
TPSH::Διοίκηση και Οργάνωση::Διαφήμιση
url http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/3265