Διαχείριση και ανάπτυξη ανθρωπίνων πόρων στην εκπαίδευση: το μοντέλο Balanced Scorecard στη σχολική μονάδα
Κύριος συγγραφέας: | Ζαφειροπούλου, Ελένη |
---|---|
Μορφή: | Μεταπτυχιακή εργασία |
Γλώσσα: | Greek |
Έκδοση: |
Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ.
2017
|
Θέματα: | |
Διαθέσιμο Online: | http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/3249 |
Παρόμοια τεκμήρια
Παρόμοια τεκμήρια
-
«Διαχείριση και ανάπτυξη ανθρωπίνων πόρων σε επιχειρήσεις και οργανισμούς – Εφαρμογή της μεθόδου Balanced Scorecard στην Ακμων Α.Ε. και στην Ελληνική Αστυνομία».
ανά: Λαζόγκα, Γεωργία, κ.ά.
Έκδοση: (2017) -
Ηθική διάσταση στη διαχείριση ανθρωπίνων πόρων
ανά: Δρίτσουλα, Παναγιώτα
Έκδοση: (2017) -
Διαχείριση ανθρώπινων πόρων ένα ανταγωνιστικό πλεονέκτημα
ανά: Noe Raymond A.
Έκδοση: (2009) -
Εφαρμογή του μοντέλου Balanced Scorecard στο χώρο της ιδιωτικής προσχολικής εκπαίδευσης
ανά: Σταμέλου, Στέλλα
Έκδοση: (2017) -
Διαχείριση ανθρώπινων πόρων ένα ανταγωνιστικό πλεονέκτημα
ανά: Noe Raymond A.
Έκδοση: (2019)