Οργάνωση τουριστικού πρακτορείου- Μελέτη περίπτωσης- Επαγγελματικός τουρισμός

Λεπτομέρειες βιβλιογραφικής εγγραφής
Κύριος συγγραφέας: Παντοσίτη, Ιωάννα
Μορφή: Πτυχιακή εργασία
Γλώσσα:Greek
Έκδοση: Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ. 2016
Θέματα:
Διαθέσιμο Online:http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/3189
_version_ 1780524183448453120
abstract Ο τουρισμός αποτελεί κοινωνικό φαινόμενο αφού η φύση της κοινωνίας όλων των χωρών και τον αναπτυγμένων και τον πιο προηγμένων έχει μεταβληθεί από παραδοσιακή κοινωνία παραγωγής υλικών σε κοινωνία παραγωγής υπηρεσιών και εξυπηρέτησης των καταναλωτών. Ταυτόχρονα οι απαντήσεις των εργαζομένων για άδεια έτειναν να αυξάνονται και οι εργαζόμενοι τον ελεύθερό τους χρόνο τον περνούσαν με νέες μορφές κατανάλωσης όπως ο τουρισμός. Πλέον εμφανίστηκαν νέες μορφές απασχόλησης: * Αύξηση ελεύθερου χρόνου. * Νέες εργασιακές συνήθειες. Οι κοινωνιολόγοι, τη χαρακτήρισαν από εργασία και παραγωγή σε ελεύθερο χρόνο και κατανάλωση. Αυτό είχε σαν αποτέλεσμα αρκετές κοινωνικές μεταβολές όπως άνοδο της μεσαίας τάξης σε πολλές αναπτυγμένες και αναπτυσσόμενες χώρες. Επομένως, η άνοδος της μεσαίας τάξης αντανακλά αύξηση της κατανάλωσης σε είδη με άμεση σχέση του ελεύθερου χρόνου και τον τουρισμό. Η αύξηση του τουρισμού σε διεθνές επίπεδο είναι άμεσα συνδεδεμένη με τη νέα τάξη πραγμάτων. Στην παρούσα εργασία θα μελετηθεί ο τρόπος οργάνωσης ενός τουριστικού πρακτορείου και ειδικά στον επαγγελματικό τουρισμό. Η εργασία διαχωρίζεται σε πέντε κεφάλαια από τα οποία: Στο πρώτο κεφάλαιο δίνονται γενικές πληροφορίες για τον τουρισμό. Παρουσιάζεται μια σύντομη ιστορική εξέλιξη του κλάδου. Καθώς επίσης και το εσωτερικό ή εξωτερικό περιβάλλον τους. Στο τέλος του πρώτου κεφαλαίου δίνεται η περιγραφή των διαφόρων κατηγοριών του τουρισμού. Στο δεύτερο κεφάλαιο, γίνεται πιο ειδική αναφορά στην ίδρυση των τουριστικών πρακτορείων, των χαρακτηριστικών επιλογής του τόπου εγκατάστασης τους και η μέθοδος επιλογής του κατάλληλου προσωπικού. Στο τρίτο κεφάλαιο, αναφέρετε η οργάνωση ενός τουριστικού πρακτορείου, γίνεται αναλυτική περιγραφή των τμημάτων των τουριστικών πρακτορείων. Καθώς επίσης και των διαφόρων συνεργασιών του με άλλα τουριστικά πρακτορεία, με ξεναγούς, με εστιατόρια, με εταιρείες μίσθωσης και ενοικίασης. Στο τέταρτο κεφάλαιο, περιγράφεται το μάρκετινγκ των τουριστικών πρακτορείων. Του κύκλου ζωής των τουριστικών προϊόντων, τα κανάλια διανομής και οι παράγοντες που το επηρεάζουν. Τέλος, το πέμπτο κεφάλαιο αναφέρεται ειδικά στον επαγγελματικό τουρισμό, τα αίτια που οδηγούν στην υλοποίηση ενός επαγγελματικού ταξιδιού, τις διακρίσεις των επαγγελματικών ταξιδιών, τα χαρακτηριστικά και τα κίνητρα για να ακολουθήσει κάποιος και να συμμετέχει σε επαγγελματικό τουρισμό. Τα οφέλη του επαγγελματικού τουρισμού στην κοινωνία και την οικονομία.
abstracttranslated Tourism is a social phenomenon since the nature of society in all countries and developed the most advanced has changed from traditional materials production society to a service society production and customer service. At the same time the employee answers for permission tended to rise and workers in their free time spent with the new forms of consumption such as tourism. Now appeared new forms of employment: * Leisure increase. * New work habits. Sociologists, characterized by the work and production of leisure and consumption. This resulted in several social changes such as the rise of the middle class in many developed and developing countries. Therefore, the rise of the middle class reflects increased consumption in species directly related leisure and tourism. The growth of tourism at the international level is directly related to the new order. In this work we will study how to organize a tourist agency and especially to business tourism. The work is divided into five chapters, of which: The first chapter provides general information on tourism. A brief historical development of the industry. As well inside or outside the environment. At the end of the first chapter, the description of the different categories of tourism given. The second chapter is more specific reference to the establishment of tourist agencies, the selection characteristics of the location and the appropriate selection method. In the third chapter, mention the organization of a tourist agency, there is a detailed description of the parts of the tour operators. As well as various partnerships with other travel agencies with tour guides, restaurants, with leasing and rental companies. The fourth chapter describes the marketing of tourist agencies. Life cycle of tourism products, distribution channels and the factors that affect it. Finally, the fifth chapter refers specifically to business tourism, the causes that lead to the realization of a business trip, discrimination business travel, features and incentives to follow someone and engage in business tourism. The benefits of business tourism on society and the economy.
advisor
author Παντοσίτη, Ιωάννα
author_facet Παντοσίτη, Ιωάννα
author_sort Παντοσίτη, Ιωάννα
collection Okeanis Institutional Repository
facultydepartment Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων
format Πτυχιακή εργασία
id okeanis-123456789-3189
institution University of West Attica Campus II
keyword Τουρισμός
Τουριστικά γραφεία
Τουριστικό μάρκετινγκ
Τουριστικά πακέτα
Επαγγελματικός τουρισμός
language Greek
physical 78 σελ.
publishDate 2016
publisher Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ.
record_format dspace
spelling okeanis-123456789-31892018-12-14T10:41:49Z Οργάνωση τουριστικού πρακτορείου- Μελέτη περίπτωσης- Επαγγελματικός τουρισμός Παντοσίτη, Ιωάννα Παπαγρηγορίου, Αριστείδης Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων TPSH::Τουρισμός::Τουριστικό Εμπόριο Τουρισμός Τουριστικά γραφεία Τουριστικό μάρκετινγκ Τουριστικά πακέτα Επαγγελματικός τουρισμός Ο τουρισμός αποτελεί κοινωνικό φαινόμενο αφού η φύση της κοινωνίας όλων των χωρών και τον αναπτυγμένων και τον πιο προηγμένων έχει μεταβληθεί από παραδοσιακή κοινωνία παραγωγής υλικών σε κοινωνία παραγωγής υπηρεσιών και εξυπηρέτησης των καταναλωτών. Ταυτόχρονα οι απαντήσεις των εργαζομένων για άδεια έτειναν να αυξάνονται και οι εργαζόμενοι τον ελεύθερό τους χρόνο τον περνούσαν με νέες μορφές κατανάλωσης όπως ο τουρισμός. Πλέον εμφανίστηκαν νέες μορφές απασχόλησης: * Αύξηση ελεύθερου χρόνου. * Νέες εργασιακές συνήθειες. Οι κοινωνιολόγοι, τη χαρακτήρισαν από εργασία και παραγωγή σε ελεύθερο χρόνο και κατανάλωση. Αυτό είχε σαν αποτέλεσμα αρκετές κοινωνικές μεταβολές όπως άνοδο της μεσαίας τάξης σε πολλές αναπτυγμένες και αναπτυσσόμενες χώρες. Επομένως, η άνοδος της μεσαίας τάξης αντανακλά αύξηση της κατανάλωσης σε είδη με άμεση σχέση του ελεύθερου χρόνου και τον τουρισμό. Η αύξηση του τουρισμού σε διεθνές επίπεδο είναι άμεσα συνδεδεμένη με τη νέα τάξη πραγμάτων. Στην παρούσα εργασία θα μελετηθεί ο τρόπος οργάνωσης ενός τουριστικού πρακτορείου και ειδικά στον επαγγελματικό τουρισμό. Η εργασία διαχωρίζεται σε πέντε κεφάλαια από τα οποία: Στο πρώτο κεφάλαιο δίνονται γενικές πληροφορίες για τον τουρισμό. Παρουσιάζεται μια σύντομη ιστορική εξέλιξη του κλάδου. Καθώς επίσης και το εσωτερικό ή εξωτερικό περιβάλλον τους. Στο τέλος του πρώτου κεφαλαίου δίνεται η περιγραφή των διαφόρων κατηγοριών του τουρισμού. Στο δεύτερο κεφάλαιο, γίνεται πιο ειδική αναφορά στην ίδρυση των τουριστικών πρακτορείων, των χαρακτηριστικών επιλογής του τόπου εγκατάστασης τους και η μέθοδος επιλογής του κατάλληλου προσωπικού. Στο τρίτο κεφάλαιο, αναφέρετε η οργάνωση ενός τουριστικού πρακτορείου, γίνεται αναλυτική περιγραφή των τμημάτων των τουριστικών πρακτορείων. Καθώς επίσης και των διαφόρων συνεργασιών του με άλλα τουριστικά πρακτορεία, με ξεναγούς, με εστιατόρια, με εταιρείες μίσθωσης και ενοικίασης. Στο τέταρτο κεφάλαιο, περιγράφεται το μάρκετινγκ των τουριστικών πρακτορείων. Του κύκλου ζωής των τουριστικών προϊόντων, τα κανάλια διανομής και οι παράγοντες που το επηρεάζουν. Τέλος, το πέμπτο κεφάλαιο αναφέρεται ειδικά στον επαγγελματικό τουρισμό, τα αίτια που οδηγούν στην υλοποίηση ενός επαγγελματικού ταξιδιού, τις διακρίσεις των επαγγελματικών ταξιδιών, τα χαρακτηριστικά και τα κίνητρα για να ακολουθήσει κάποιος και να συμμετέχει σε επαγγελματικό τουρισμό. Τα οφέλη του επαγγελματικού τουρισμού στην κοινωνία και την οικονομία. Tourism is a social phenomenon since the nature of society in all countries and developed the most advanced has changed from traditional materials production society to a service society production and customer service. At the same time the employee answers for permission tended to rise and workers in their free time spent with the new forms of consumption such as tourism. Now appeared new forms of employment: * Leisure increase. * New work habits. Sociologists, characterized by the work and production of leisure and consumption. This resulted in several social changes such as the rise of the middle class in many developed and developing countries. Therefore, the rise of the middle class reflects increased consumption in species directly related leisure and tourism. The growth of tourism at the international level is directly related to the new order. In this work we will study how to organize a tourist agency and especially to business tourism. The work is divided into five chapters, of which: The first chapter provides general information on tourism. A brief historical development of the industry. As well inside or outside the environment. At the end of the first chapter, the description of the different categories of tourism given. The second chapter is more specific reference to the establishment of tourist agencies, the selection characteristics of the location and the appropriate selection method. In the third chapter, mention the organization of a tourist agency, there is a detailed description of the parts of the tour operators. As well as various partnerships with other travel agencies with tour guides, restaurants, with leasing and rental companies. The fourth chapter describes the marketing of tourist agencies. Life cycle of tourism products, distribution channels and the factors that affect it. Finally, the fifth chapter refers specifically to business tourism, the causes that lead to the realization of a business trip, discrimination business travel, features and incentives to follow someone and engage in business tourism. The benefits of business tourism on society and the economy. 2016-11-15 Πτυχιακή εργασία http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/3189 el http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ. 78 σελ. http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/bitstream/123456789/3189/9/%ce%a0%ce%a4%ce%a5%ce%a7%ce%99%ce%91%ce%9a%ce%97%20%ce%95%ce%a1%ce%93%ce%91%ce%a3%ce%99%ce%91-%ce%99%ce%a9%ce%91%ce%9d%ce%9d%ce%91%20%ce%a0%ce%91%ce%9d%ce%a4%ce%9f%ce%a3%ce%99%ce%a4%ce%97-%20401PDF.pdf.jpg
spellingShingle TPSH::Τουρισμός::Τουριστικό Εμπόριο
Παντοσίτη, Ιωάννα
Οργάνωση τουριστικού πρακτορείου- Μελέτη περίπτωσης- Επαγγελματικός τουρισμός
title Οργάνωση τουριστικού πρακτορείου- Μελέτη περίπτωσης- Επαγγελματικός τουρισμός
title_full Οργάνωση τουριστικού πρακτορείου- Μελέτη περίπτωσης- Επαγγελματικός τουρισμός
title_fullStr Οργάνωση τουριστικού πρακτορείου- Μελέτη περίπτωσης- Επαγγελματικός τουρισμός
title_full_unstemmed Οργάνωση τουριστικού πρακτορείου- Μελέτη περίπτωσης- Επαγγελματικός τουρισμός
title_short Οργάνωση τουριστικού πρακτορείου- Μελέτη περίπτωσης- Επαγγελματικός τουρισμός
title_sort οργάνωση τουριστικού πρακτορείου- μελέτη περίπτωσης- επαγγελματικός τουρισμός
topic TPSH::Τουρισμός::Τουριστικό Εμπόριο
url http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/3189