Η επίδραση των social media και του internet στο digital marketing

Λεπτομέρειες βιβλιογραφικής εγγραφής
Κύριοι συγγραφείς: Κορωναίου, Σοφία, Τσικόπουλος, Κωνσταντίνος-Μάριος
Μορφή: Πτυχιακή εργασία
Γλώσσα:Greek
Έκδοση: Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ. 2016
Θέματα:
Διαθέσιμο Online:http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/3183
_version_ 1780524847993978880
abstract The continuous development of the Internet in recent years has brought about significant changes in many areas of society. The rapid evolution of Social Media and the continuous increase of users worldwide play an important role in the Greek and global market. One important area in which play lately important role of Social Media, is also a business and marketing. In particular, at a time like the present, where the economic crisis is evident in every market sector, alternative solutions to enhance business position is particularly important, and social networks are able to offer such solutions. A key reason why have turned all businesses in advertising over the internet. The goal of business is to collect consumer views regarding the products traded, increasing its popularity and profitability.
abstracttranslated Η διαρκής ανάπτυξη του διαδικτύου τα τελευταία χρόνια έχει επιφέρει σημαντικές αλλαγές σε πολλούς τομείς της κοινωνίας. Η ταχεία εξέλιξη των Social Media και η συνεχείς αύξηση των χρηστών σε παγκόσμιο επίπεδο, διαδραματίζουν σημαντικό ρόλο στην ελληνική και παγκόσμια αγορά. Ένας σημαντικός τομέας, στον οποίο διαδραματίζουν το τελευταίο διάστημα σημαντικό ρόλο τα Social Media, είναι και αυτός των επιχειρήσεων και του μάρκετινγκ. Ειδικότερα, σε μια περίοδο σαν την σημερινή, όπου η οικονομική κρίση είναι εμφανής σε κάθε τομέα της αγοράς, οι εναλλακτικές λύσεις για την ενίσχυση της θέσης των επιχειρήσεων είναι ιδιαίτερα σημαντικές και τα κοινωνικά δίκτυα είναι σε θέση να προσφέρουν τέτοιες λύσεις. Ένας βασικός λόγος για τον οποίον έχουν στραφεί όλες οι επιχειρήσεις στην διαφήμισή τους μέσω του διαδικτύου. Στόχος των επιχειρήσεων, είναι η συλλογή απόψεων των καταναλωτών, αναφορικά με τα προϊόντα που εμπορεύονται, αυξάνοντας τη δημοτικότητά και την κερδοφορία τους.
advisor
author Κορωναίου, Σοφία
Τσικόπουλος, Κωνσταντίνος-Μάριος
author_facet Κορωναίου, Σοφία
Τσικόπουλος, Κωνσταντίνος-Μάριος
author_sort Κορωναίου, Σοφία
collection Okeanis Institutional Repository
facultydepartment Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων
format Πτυχιακή εργασία
id okeanis-123456789-3183
institution University of West Attica Campus II
keyword Social media
Κοινωνικά δίκτυα
Digital marketing
Διαφήμιση και διαδίκτυο
Social media marketing
Ψηφιακό μάρκετινγκ
language Greek
physical 58 σελ.
publishDate 2016
publisher Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ.
record_format dspace
spelling okeanis-123456789-31832018-12-14T10:42:37Z Η επίδραση των social media και του internet στο digital marketing Κορωναίου, Σοφία Τσικόπουλος, Κωνσταντίνος-Μάριος Ψαρομήλιγκος, Ιωάννης Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων TPSH::Διοίκηση και Οργάνωση::Μάρκετινγκ Social media Κοινωνικά δίκτυα Digital marketing Διαφήμιση και διαδίκτυο Social media marketing Ψηφιακό μάρκετινγκ The continuous development of the Internet in recent years has brought about significant changes in many areas of society. The rapid evolution of Social Media and the continuous increase of users worldwide play an important role in the Greek and global market. One important area in which play lately important role of Social Media, is also a business and marketing. In particular, at a time like the present, where the economic crisis is evident in every market sector, alternative solutions to enhance business position is particularly important, and social networks are able to offer such solutions. A key reason why have turned all businesses in advertising over the internet. The goal of business is to collect consumer views regarding the products traded, increasing its popularity and profitability. Η διαρκής ανάπτυξη του διαδικτύου τα τελευταία χρόνια έχει επιφέρει σημαντικές αλλαγές σε πολλούς τομείς της κοινωνίας. Η ταχεία εξέλιξη των Social Media και η συνεχείς αύξηση των χρηστών σε παγκόσμιο επίπεδο, διαδραματίζουν σημαντικό ρόλο στην ελληνική και παγκόσμια αγορά. Ένας σημαντικός τομέας, στον οποίο διαδραματίζουν το τελευταίο διάστημα σημαντικό ρόλο τα Social Media, είναι και αυτός των επιχειρήσεων και του μάρκετινγκ. Ειδικότερα, σε μια περίοδο σαν την σημερινή, όπου η οικονομική κρίση είναι εμφανής σε κάθε τομέα της αγοράς, οι εναλλακτικές λύσεις για την ενίσχυση της θέσης των επιχειρήσεων είναι ιδιαίτερα σημαντικές και τα κοινωνικά δίκτυα είναι σε θέση να προσφέρουν τέτοιες λύσεις. Ένας βασικός λόγος για τον οποίον έχουν στραφεί όλες οι επιχειρήσεις στην διαφήμισή τους μέσω του διαδικτύου. Στόχος των επιχειρήσεων, είναι η συλλογή απόψεων των καταναλωτών, αναφορικά με τα προϊόντα που εμπορεύονται, αυξάνοντας τη δημοτικότητά και την κερδοφορία τους. 2016-10 Πτυχιακή εργασία http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/3183 el http://creativecommons.org/licenses/by-nd/3.0/gr/ Αναφορά Δημιουργού-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ. 58 σελ. http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/bitstream/123456789/3183/7/%ce%97%20%ce%95%cf%80%ce%af%ce%b4%cf%81%ce%b1%cf%83%ce%b7%20%cf%84%cf%89%ce%bd%20Social%20Media%20%ce%ba%ce%b1%ce%b9%20%cf%84%ce%bf%cf%85%20Internet%20%cf%83%cf%84%ce%bf%20Digital%20Marketing.pdf.jpg
spellingShingle TPSH::Διοίκηση και Οργάνωση::Μάρκετινγκ
Κορωναίου, Σοφία
Τσικόπουλος, Κωνσταντίνος-Μάριος
Η επίδραση των social media και του internet στο digital marketing
title Η επίδραση των social media και του internet στο digital marketing
title_full Η επίδραση των social media και του internet στο digital marketing
title_fullStr Η επίδραση των social media και του internet στο digital marketing
title_full_unstemmed Η επίδραση των social media και του internet στο digital marketing
title_short Η επίδραση των social media και του internet στο digital marketing
title_sort η επίδραση των social media και του internet στο digital marketing
topic TPSH::Διοίκηση και Οργάνωση::Μάρκετινγκ
url http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/3183