Σχεδίαση και εφαρμογή βασικών χαρακτηριστικών τεχνητής νοημοσύνης σε περιβάλλον παιχνιδιού
Κύριος συγγραφέας: | Ανδρέου, Φρίξος |
---|---|
Μορφή: | Πτυχιακή εργασία |
Γλώσσα: | Greek |
Έκδοση: |
Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ.
2016
|
Θέματα: | |
Διαθέσιμο Online: | http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/3179 |
Παρόμοια τεκμήρια
Τεχνητά νευρωνικά δίκτυα και μέθοδοι βαθείας μάθησης
ανά: Καραγιάννης, Αντώνιος, κ.ά.
Έκδοση: (2019)
ανά: Καραγιάννης, Αντώνιος, κ.ά.
Έκδοση: (2019)
Παρόμοια τεκμήρια
-
Εφαρμογές τεχνητής νοημοσύνης
ανά: Παπαθανάσης, θωμάς, κ.ά.
Έκδοση: (2019) -
Ιατρικές εφαρμογές της τεχνητής νοημοσύνης
ανά: Φαμελιάρη, Βασιλική, κ.ά.
Έκδοση: (2016) -
Νευρωνικά δίκτυα και εφαρμογή τους στην αναγνώριση χαρακτήρων
ανά: Μαλανδράκης, Γεώργιος
Έκδοση: (2018) -
Αναπαράσταση ασαφών συστημάτων Takagi-Sugeno-Kang υψηλής τάξης και αποσύνθεση σε συστήματα πρώτης τάξης. Εφαρμογή σε φίλτρο διαχωρισμού πνευμονικών ήχων
ανά: Κανδηλογιαννάκης, Γεώργιος
Έκδοση: (2018) -
Neural networks A comprehensive foundation
ανά: Haykin Simon S. 1931-
Έκδοση: (1994)