Σχεδίαση και εφαρμογή βασικών χαρακτηριστικών τεχνητής νοημοσύνης σε περιβάλλον παιχνιδιού

Λεπτομέρειες βιβλιογραφικής εγγραφής
Κύριος συγγραφέας: Ανδρέου, Φρίξος
Μορφή: Πτυχιακή εργασία
Γλώσσα:Greek
Έκδοση: Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ. 2016
Θέματα:
Διαθέσιμο Online:http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/3179
_version_ 1780524182996516864
abstract Η παρούσα πτυχιακή εργασία ασχολείται με την σχεδίαση, ανάπτυξη και εφαρμογή των βασικών αισθήσεων του ανθρώπου όπως η όραση και η ακοή σε ένα περιβάλλον παιχνιδιού με στόχο μια όσο το πιο δυνατόν ρεαλιστική αντίδραση από την αντίθεση που θα βρει ο παίχτης σε ένα παιχνίδι. Τα παραπάνω δημιουργήθηκαν βάσει γνωστών ιστορικών πηγών και αλγορίθμων που έχουν παρουσιαστεί στον τομέα της τεχνητής νοημοσύνης. Το πρακτικό κομμάτι ολοκληρώθηκε εξ ολοκλήρου στην παιχνιδομηχανή Unreal Engine 4. Αξιοσημείωτο εργαλείο για την επιτυχή ολοκλήρωση της υπήρξε και το εργαλείο Blueprint (Visual Scripting Language) το οποίο αποτελεί μία σαφή καινοτομία της μηχανής.
abstracttranslated The present thesis concerns the designing, development and implementation of a human's basic senses such as vision and hearing in a game environment in order to accomplish a realistic behavior from the opposition which a player may encounter. All of the above were created through referencing widely known historic sources and algorithms. The practical part of this thesis was completed exclusively in the Unreal Engine 4 game engine. A key feature for the successful completion of this thesis was a tool name Blueprint (Visual Scripting Language) which constitutes a clear innovation of this particular engine.
advisor
author Ανδρέου, Φρίξος
author_facet Ανδρέου, Φρίξος
author_sort Ανδρέου, Φρίξος
collection Okeanis Institutional Repository
facultydepartment Τμήμα Μηχανικών Ηλεκτρονικών Υπολογιστικών Συστημάτων Τ.Ε.
format Πτυχιακή εργασία
id okeanis-123456789-3179
institution University of West Attica Campus II
keyword Τεχνητή νοημοσύνη
Ψηφιακά παιχνίδια
Blueprint
language Greek
physical 100 σελ.
publishDate 2016
publisher Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ.
record_format dspace
spelling okeanis-123456789-31792018-12-14T13:38:41Z Σχεδίαση και εφαρμογή βασικών χαρακτηριστικών τεχνητής νοημοσύνης σε περιβάλλον παιχνιδιού Design and implementation of basic features of artificial intelligence in a game environment Ανδρέου, Φρίξος Γιαννακόπουλος, Παναγιώτης Τμήμα Μηχανικών Ηλεκτρονικών Υπολογιστικών Συστημάτων Τ.Ε. TPSH::Επιστήμη Υπολογιστών::Νευρωνικά Δίκτυα (Επιστήμη των Υπολογιστών) Τεχνητή νοημοσύνη Ψηφιακά παιχνίδια Blueprint Η παρούσα πτυχιακή εργασία ασχολείται με την σχεδίαση, ανάπτυξη και εφαρμογή των βασικών αισθήσεων του ανθρώπου όπως η όραση και η ακοή σε ένα περιβάλλον παιχνιδιού με στόχο μια όσο το πιο δυνατόν ρεαλιστική αντίδραση από την αντίθεση που θα βρει ο παίχτης σε ένα παιχνίδι. Τα παραπάνω δημιουργήθηκαν βάσει γνωστών ιστορικών πηγών και αλγορίθμων που έχουν παρουσιαστεί στον τομέα της τεχνητής νοημοσύνης. Το πρακτικό κομμάτι ολοκληρώθηκε εξ ολοκλήρου στην παιχνιδομηχανή Unreal Engine 4. Αξιοσημείωτο εργαλείο για την επιτυχή ολοκλήρωση της υπήρξε και το εργαλείο Blueprint (Visual Scripting Language) το οποίο αποτελεί μία σαφή καινοτομία της μηχανής. The present thesis concerns the designing, development and implementation of a human's basic senses such as vision and hearing in a game environment in order to accomplish a realistic behavior from the opposition which a player may encounter. All of the above were created through referencing widely known historic sources and algorithms. The practical part of this thesis was completed exclusively in the Unreal Engine 4 game engine. A key feature for the successful completion of this thesis was a tool name Blueprint (Visual Scripting Language) which constitutes a clear innovation of this particular engine. 2016-09-02 Πτυχιακή εργασία http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/3179 el http://creativecommons.org/licenses/by-nc/3.0/gr/ Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση 3.0 Ελλάδα Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ. 100 σελ. http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/bitstream/123456789/3179/7/39441%20-%20%ce%91%ce%bd%ce%b4%cf%81%ce%ad%ce%bf%cf%85%20%ce%a6%cf%81%ce%b9%ce%be%ce%bf%cf%82%20-%20%ce%a0%cf%84%cf%85%cf%87%ce%b9%ce%b1%ce%ba%ce%ae%20%ce%95%cf%81%ce%b3%ce%b1%cf%83%ce%af%ce%b1.pdf.jpg
spellingShingle TPSH::Επιστήμη Υπολογιστών::Νευρωνικά Δίκτυα (Επιστήμη των Υπολογιστών)
Ανδρέου, Φρίξος
Σχεδίαση και εφαρμογή βασικών χαρακτηριστικών τεχνητής νοημοσύνης σε περιβάλλον παιχνιδιού
title Σχεδίαση και εφαρμογή βασικών χαρακτηριστικών τεχνητής νοημοσύνης σε περιβάλλον παιχνιδιού
title_full Σχεδίαση και εφαρμογή βασικών χαρακτηριστικών τεχνητής νοημοσύνης σε περιβάλλον παιχνιδιού
title_fullStr Σχεδίαση και εφαρμογή βασικών χαρακτηριστικών τεχνητής νοημοσύνης σε περιβάλλον παιχνιδιού
title_full_unstemmed Σχεδίαση και εφαρμογή βασικών χαρακτηριστικών τεχνητής νοημοσύνης σε περιβάλλον παιχνιδιού
title_short Σχεδίαση και εφαρμογή βασικών χαρακτηριστικών τεχνητής νοημοσύνης σε περιβάλλον παιχνιδιού
title_sort σχεδίαση και εφαρμογή βασικών χαρακτηριστικών τεχνητής νοημοσύνης σε περιβάλλον παιχνιδιού
title_translated Design and implementation of basic features of artificial intelligence in a game environment
topic TPSH::Επιστήμη Υπολογιστών::Νευρωνικά Δίκτυα (Επιστήμη των Υπολογιστών)
url http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/3179