Μελέτη αξιολόγησης συστημάτων με ABS
Κύριοι συγγραφείς: | , |
---|---|
Μορφή: | Πτυχιακή εργασία |
Γλώσσα: | Greek |
Έκδοση: |
Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ.
2016
|
Θέματα: | |
Διαθέσιμο Online: | http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/3169 |
_version_ | 1780524486608551936 |
---|---|
abstract | Η παρούσα πτυχιακή αποτελεί μια αξιολόγηση του συστήματος ABS με την
χρήση ηλεκτρομαγνητικού φρένου, αντί του κοινού μηχανικού φρένου,
ελεγχόμενο από μικροελεγκτή. Θεωρήθηκε απαραίτητο αρχικά να γίνει μια
εκτενής αναφορά από την πλευρά της φυσικής, παραθέτοντας τύπους και
βασικές αρχές λειτουργίας του συστήματος πέδησης. Στην συνέχεια γίνεται
μια ιστορική αναδρομή και επεξήγηση του όρου “πέδηση” και ακολουθεί η
ανάλυση του ηλεκτρομαγνητικού φρένου, του τρόπου λειτουργίας του και των
βασικών τμημάτων του. Συνεχίζοντας γίνεται ανάλυση του συστήματος ABS
και της εξέλιξης του από τα πρώτα στάδια εμφάνισης μέχρι και την σημερινή
του μορφή. Το δεύτερο και σημαντικότερο μέρος της εργασίας, αποτελεί το
πειραματικό στάδιο, όπου γίνεται περιγραφή και επεξήγηση της διαδικασίας
που ακολουθήσαμε για την κατασκευή του μοντέλου προσομοίωσης. Γίνεται
αναφορά στα βασικά τμήματα του μοντέλου προσομοίωσης που
χρησιμοποιήθηκαν, τόσο στο τομέα των εξαρτημάτων όσο και στο τομέα του
λογισμικού. |
abstracttranslated | This project is an evaluation of the ABS system using electromagnetic
brake, instead of the common mechanic brake. It was considered as
necessary to make a detailed representation of the braking system as a
physical phenomenon with the basic types and principles. After that we report
a historical overview and an explanation of the term “braking” and then an
analysis about the function of the electromagnetic brake and its basic
sections. To continue with, we analyze the ABS system and its evolution from
its first appearance until its current form. The second and the most important
part of our project is the experimental stage where we describe and explain
the procedure that we followed for the construction of the simulation model
car. We make a reference of the major parts and the software that we used to
construct the simulation model. |
advisor | |
author | Πατέλης, Ζαχαρίας Πριμηκύριος, Ελευθέριος |
author_facet | Πατέλης, Ζαχαρίας Πριμηκύριος, Ελευθέριος |
author_sort | Πατέλης, Ζαχαρίας |
collection | Okeanis Institutional Repository |
facultydepartment | Τμήμα Μηχανικών Ηλεκτρονικών Υπολογιστικών Συστημάτων Τ.Ε. |
format | Πτυχιακή εργασία |
id | okeanis-123456789-3169 |
institution | University of West Attica Campus II |
keyword | Ηλεκτρομαγνητικά φρένα Φρένα ABS Μικροελεγκτής 16f877A |
language | Greek |
physical | 60 |
publishDate | 2016 |
publisher | Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ. |
record_format | dspace |
spelling | okeanis-123456789-31692018-12-14T13:38:03Z Μελέτη αξιολόγησης συστημάτων με ABS Πατέλης, Ζαχαρίας Πριμηκύριος, Ελευθέριος Αλατσαθιανός, Σταμάτης Τμήμα Μηχανικών Ηλεκτρονικών Υπολογιστικών Συστημάτων Τ.Ε. TPSH::Τεχνολογία::Οχήματα - Αυτοκίνητα Ηλεκτρομαγνητικά φρένα Φρένα ABS Μικροελεγκτής 16f877A Η παρούσα πτυχιακή αποτελεί μια αξιολόγηση του συστήματος ABS με την χρήση ηλεκτρομαγνητικού φρένου, αντί του κοινού μηχανικού φρένου, ελεγχόμενο από μικροελεγκτή. Θεωρήθηκε απαραίτητο αρχικά να γίνει μια εκτενής αναφορά από την πλευρά της φυσικής, παραθέτοντας τύπους και βασικές αρχές λειτουργίας του συστήματος πέδησης. Στην συνέχεια γίνεται μια ιστορική αναδρομή και επεξήγηση του όρου “πέδηση” και ακολουθεί η ανάλυση του ηλεκτρομαγνητικού φρένου, του τρόπου λειτουργίας του και των βασικών τμημάτων του. Συνεχίζοντας γίνεται ανάλυση του συστήματος ABS και της εξέλιξης του από τα πρώτα στάδια εμφάνισης μέχρι και την σημερινή του μορφή. Το δεύτερο και σημαντικότερο μέρος της εργασίας, αποτελεί το πειραματικό στάδιο, όπου γίνεται περιγραφή και επεξήγηση της διαδικασίας που ακολουθήσαμε για την κατασκευή του μοντέλου προσομοίωσης. Γίνεται αναφορά στα βασικά τμήματα του μοντέλου προσομοίωσης που χρησιμοποιήθηκαν, τόσο στο τομέα των εξαρτημάτων όσο και στο τομέα του λογισμικού. This project is an evaluation of the ABS system using electromagnetic brake, instead of the common mechanic brake. It was considered as necessary to make a detailed representation of the braking system as a physical phenomenon with the basic types and principles. After that we report a historical overview and an explanation of the term “braking” and then an analysis about the function of the electromagnetic brake and its basic sections. To continue with, we analyze the ABS system and its evolution from its first appearance until its current form. The second and the most important part of our project is the experimental stage where we describe and explain the procedure that we followed for the construction of the simulation model car. We make a reference of the major parts and the software that we used to construct the simulation model. 2016-12 Πτυχιακή εργασία http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/3169 el http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ. 60 http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/bitstream/123456789/3169/7/cse_39690%20cse_39451.pdf.jpg |
spellingShingle | TPSH::Τεχνολογία::Οχήματα - Αυτοκίνητα Πατέλης, Ζαχαρίας Πριμηκύριος, Ελευθέριος Μελέτη αξιολόγησης συστημάτων με ABS |
title | Μελέτη αξιολόγησης συστημάτων με ABS |
title_full | Μελέτη αξιολόγησης συστημάτων με ABS |
title_fullStr | Μελέτη αξιολόγησης συστημάτων με ABS |
title_full_unstemmed | Μελέτη αξιολόγησης συστημάτων με ABS |
title_short | Μελέτη αξιολόγησης συστημάτων με ABS |
title_sort | μελέτη αξιολόγησης συστημάτων με abs |
topic | TPSH::Τεχνολογία::Οχήματα - Αυτοκίνητα |
url | http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/3169 |