Το πράσινο μάρκετινγκ στην προώθηση κλωστοϋφαντουργικών προϊόντων

Λεπτομέρειες βιβλιογραφικής εγγραφής
Κύριος συγγραφέας: Αθανασοπούλου, Ευθυμία
Μορφή: Πτυχιακή εργασία
Γλώσσα:Greek
Έκδοση: Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ. 2016
Θέματα:
Διαθέσιμο Online:http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/3095
_version_ 1780524840958033920
abstract Τις τελευταίες δεκαετίες, η ανάπτυξη της περιβαλλοντικής συνείδησης θεωρείται αναγκαία τόσο για την προστασία του περιβάλλοντος όσο και για τη βελτίωση της ποιότητας ζωής του ανθρώπου. Τα σοβαρά περιβαλλοντικά προβλήματα που απασχολούν τις μεγάλες βιομηχανικές χώρες οδηγούν από τη μία τις επιχειρήσεις να στραφούν σε φιλο-περιβαλλοντικές στρατηγικές και από την άλλη τους καταναλωτές να υιοθετούν ένα οικολογικό προφίλ. Στην παρούσα πτυχιακή εργασία γίνεται μία προσπάθεια παρουσίασης της σημασίας του Οικολογικού Μάρκετινγκ. Οι αρχικές ενότητες αναφέρονται στους ορισμούς που έχουν αποδοθεί στο οικολογικό μάρκετινγκ καθώς και στην ιστορική εξέλιξή του. Κατόπιν, γίνεται παρουσίαση των χαρακτηριστικών που διαθέτουν τα πράσινα προϊόντα καθώς και οι πράσινοι καταναλωτές και οι επιχειρήσεις. Τονίζεται η αναγκαιότητα της πράσινης επιχειρηματικότητας και οι στρατηγικές που θα πρέπει να χρησιμοποιηθούν με κυρίαρχο στόχο την προστασία του περιβάλλοντος. Τέλος, γίνεται αναφορά στις οικολογικές πρώτες ύλες, αναπτύσσεται ο ρόλος του Οικολογικού Μάρκετινγκ στον τομέα της ελληνικής ένδυσης και παρουσιάζονται χαρακτηριστικά παραδείγματα από ελληνικές εταιρείες οι οποίες υιοθετούν οικολογικές προσεγγίσεις.
abstracttranslated Over the last decades, the rise of environmental awareness and consciousness has become of essence for both the environmental protection and the improvement of the quality of human life. The serious environmental issues tha the major industrialised countries face have led companies to follow eco-friendly strategies and at the same time customers to adopt a more ecological profile. In the current study the importance of Ecological Marketing is presented. The initial sections refer to the definitions assigned to the Ecological Marketing and its historical evolution. Then, there is a presentation of the main characteristics of green products, green customers and associated companies. Emphasis has been given to the significance of green businesses strategies that should be followed and employed with environmental protection being the main objective. In the last part of the thesis, ecological raw materials are briefly discussed. Moreover, the role of eco-marketing in Greek clothing sector is presented and certain Greek companies that adopt green approaches are exhibited.
advisor
author Αθανασοπούλου, Ευθυμία
author_facet Αθανασοπούλου, Ευθυμία
author_sort Αθανασοπούλου, Ευθυμία
collection Okeanis Institutional Repository
facultydepartment Τμήμα Κλωστοϋφαντουργών Μηχανικών Τ.Ε.
format Πτυχιακή εργασία
id okeanis-123456789-3095
institution University of West Attica Campus II
keyword Πράσινο μάρκετινγκ
Πράσινα προϊόντα
Οικολογικά ενδύματα
Οικολογική σήμανση
Πράσινο branding
language Greek
physical 48 σελ.
publishDate 2016
publisher Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ.
record_format dspace
spelling okeanis-123456789-30952018-12-14T11:42:44Z Το πράσινο μάρκετινγκ στην προώθηση κλωστοϋφαντουργικών προϊόντων Green Marketing in the promotion of textiles products Αθανασοπούλου, Ευθυμία Πατσίκας, Στυλιανός Τμήμα Κλωστοϋφαντουργών Μηχανικών Τ.Ε. TPSH::Κλωστοϋφαντουργία TPSH::Διοίκηση και Οργάνωση::Μάρκετινγκ Πράσινο μάρκετινγκ Πράσινα προϊόντα Οικολογικά ενδύματα Οικολογική σήμανση Πράσινο branding Τις τελευταίες δεκαετίες, η ανάπτυξη της περιβαλλοντικής συνείδησης θεωρείται αναγκαία τόσο για την προστασία του περιβάλλοντος όσο και για τη βελτίωση της ποιότητας ζωής του ανθρώπου. Τα σοβαρά περιβαλλοντικά προβλήματα που απασχολούν τις μεγάλες βιομηχανικές χώρες οδηγούν από τη μία τις επιχειρήσεις να στραφούν σε φιλο-περιβαλλοντικές στρατηγικές και από την άλλη τους καταναλωτές να υιοθετούν ένα οικολογικό προφίλ. Στην παρούσα πτυχιακή εργασία γίνεται μία προσπάθεια παρουσίασης της σημασίας του Οικολογικού Μάρκετινγκ. Οι αρχικές ενότητες αναφέρονται στους ορισμούς που έχουν αποδοθεί στο οικολογικό μάρκετινγκ καθώς και στην ιστορική εξέλιξή του. Κατόπιν, γίνεται παρουσίαση των χαρακτηριστικών που διαθέτουν τα πράσινα προϊόντα καθώς και οι πράσινοι καταναλωτές και οι επιχειρήσεις. Τονίζεται η αναγκαιότητα της πράσινης επιχειρηματικότητας και οι στρατηγικές που θα πρέπει να χρησιμοποιηθούν με κυρίαρχο στόχο την προστασία του περιβάλλοντος. Τέλος, γίνεται αναφορά στις οικολογικές πρώτες ύλες, αναπτύσσεται ο ρόλος του Οικολογικού Μάρκετινγκ στον τομέα της ελληνικής ένδυσης και παρουσιάζονται χαρακτηριστικά παραδείγματα από ελληνικές εταιρείες οι οποίες υιοθετούν οικολογικές προσεγγίσεις. Over the last decades, the rise of environmental awareness and consciousness has become of essence for both the environmental protection and the improvement of the quality of human life. The serious environmental issues tha the major industrialised countries face have led companies to follow eco-friendly strategies and at the same time customers to adopt a more ecological profile. In the current study the importance of Ecological Marketing is presented. The initial sections refer to the definitions assigned to the Ecological Marketing and its historical evolution. Then, there is a presentation of the main characteristics of green products, green customers and associated companies. Emphasis has been given to the significance of green businesses strategies that should be followed and employed with environmental protection being the main objective. In the last part of the thesis, ecological raw materials are briefly discussed. Moreover, the role of eco-marketing in Greek clothing sector is presented and certain Greek companies that adopt green approaches are exhibited. 2016-11-21 Πτυχιακή εργασία http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/3095 el http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ. 48 σελ. http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/bitstream/123456789/3095/9/tex42729.pdf.jpg
spellingShingle TPSH::Κλωστοϋφαντουργία
TPSH::Διοίκηση και Οργάνωση::Μάρκετινγκ
Αθανασοπούλου, Ευθυμία
Το πράσινο μάρκετινγκ στην προώθηση κλωστοϋφαντουργικών προϊόντων
title Το πράσινο μάρκετινγκ στην προώθηση κλωστοϋφαντουργικών προϊόντων
title_full Το πράσινο μάρκετινγκ στην προώθηση κλωστοϋφαντουργικών προϊόντων
title_fullStr Το πράσινο μάρκετινγκ στην προώθηση κλωστοϋφαντουργικών προϊόντων
title_full_unstemmed Το πράσινο μάρκετινγκ στην προώθηση κλωστοϋφαντουργικών προϊόντων
title_short Το πράσινο μάρκετινγκ στην προώθηση κλωστοϋφαντουργικών προϊόντων
title_sort το πράσινο μάρκετινγκ στην προώθηση κλωστοϋφαντουργικών προϊόντων
title_translated Green Marketing in the promotion of textiles products
topic TPSH::Κλωστοϋφαντουργία
TPSH::Διοίκηση και Οργάνωση::Μάρκετινγκ
url http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/3095