Οργάνωση και διοίκηση ξενοδοχειακών μονάδων: η ικανοποίηση των πελατών από παρεχόμενες υπηρεσίες
Main Authors: | Πρέκα, Ευαγγελία, Λίτσι, Γιονίντα |
---|---|
Format: | Bachelor Thesis |
Language: | Greek |
Published: |
Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ.
2016
|
Subjects: | |
Online Access: | http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/3080 |
Similar Items
-
Ποιοτική εξυπηρέτηση πελατών στις ξενοδοχειακές επιχειρήσεις
by: Καταραχιάς Λάμπρος Ι.
Published: (2002) -
Οργάνωση και διοίκηση τουριστικού γραφείου και ικανοποίηση πελατών από τις παρεχόμενες υπηρεσίες. Μελέτη περίπτωσης γραφείου Paradise Vacation Club
by: Δήμα, Αριάννα, et al.
Published: (2013) -
Quality service what every hospitality manager needs to know
by: Martin William B.
Published: (2002) -
Front office procedures, social skills, yield and management
by: Abbott Peter, et al.
Published: (1999) -
Δημόσιες σχέσεις και διαχείριση πελατών και παραπόνων
by: Καράκουλα, Στυλιανή
Published: (2016)