Οργάνωση και διοίκηση ξενοδοχειακών μονάδων: η ικανοποίηση των πελατών από παρεχόμενες υπηρεσίες
Κύριοι συγγραφείς: | Πρέκα, Ευαγγελία, Λίτσι, Γιονίντα |
---|---|
Μορφή: | Πτυχιακή εργασία |
Γλώσσα: | Greek |
Έκδοση: |
Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ.
2016
|
Θέματα: | |
Διαθέσιμο Online: | http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/3080 |
Παρόμοια τεκμήρια
Παρόμοια τεκμήρια
-
Ποιοτική εξυπηρέτηση πελατών στις ξενοδοχειακές επιχειρήσεις
ανά: Καταραχιάς Λάμπρος Ι.
Έκδοση: (2002) -
Οργάνωση και διοίκηση τουριστικού γραφείου και ικανοποίηση πελατών από τις παρεχόμενες υπηρεσίες. Μελέτη περίπτωσης γραφείου Paradise Vacation Club
ανά: Δήμα, Αριάννα, κ.ά.
Έκδοση: (2013) -
Quality service what every hospitality manager needs to know
ανά: Martin William B.
Έκδοση: (2002) -
Front office procedures, social skills, yield and management
ανά: Abbott Peter, κ.ά.
Έκδοση: (1999) -
Δημόσιες σχέσεις και διαχείριση πελατών και παραπόνων
ανά: Καράκουλα, Στυλιανή
Έκδοση: (2016)