Οργάνωση και διοίκηση ξενοδοχειακών μονάδων: η ικανοποίηση των πελατών από παρεχόμενες υπηρεσίες

Λεπτομέρειες βιβλιογραφικής εγγραφής
Κύριοι συγγραφείς: Πρέκα, Ευαγγελία, Λίτσι, Γιονίντα
Μορφή: Πτυχιακή εργασία
Γλώσσα:Greek
Έκδοση: Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ. 2016
Θέματα:
Διαθέσιμο Online:http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/3080
_version_ 1780524840347762688
abstract Στη παρούσα εργασία βλέπουμε το πώς η ανάπτυξη και η οργάνωση του Τουρισμού στον ξενοδοχειακό κλάδο βοήθησε στη ικανοποίηση της ποιότητας ζωής του ανθρώπου, από τη πρώτη δημιουργία φιλοξενούμενων δωματίων μέχρι σήμερα, και τις υπάρχουσες και ανερχόμενες μορφές Τουρισμού με στόχο την πλήρη κάλυψη αναγκών του ανθρώπου. Ο στόχος της εργασίας είναι να αποδείξει πως όσο οι ανάγκες του κόσμου θα πληθαίνουν προς την καλύτερη και άμεση ικανοποίηση ποιότητας ζωής του, τόσο ο άνθρωπος θα αναπτύσσεται ώστε να τις προλαβαίνει και να τις καλύπτει.
abstracttranslated The aim of this study was to assess how tourism development and organization within the hotel sector, has improved the quality of human life, from the establishment of the first hospitality rooms until today. Furthermore, both existing and developing forms of tourism were examined, in relation to the increasing need for customer satisfaction. The purpose of this study was to prove that this field would continue to grow, in order to anticipate and cover the increasing customer needs that have derived from our improved life quality.
advisor
author Πρέκα, Ευαγγελία
Λίτσι, Γιονίντα
author_facet Πρέκα, Ευαγγελία
Λίτσι, Γιονίντα
author_sort Πρέκα, Ευαγγελία
collection Okeanis Institutional Repository
facultydepartment Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων
format Πτυχιακή εργασία
id okeanis-123456789-3080
institution University of West Attica Campus II
keyword Ξενοδοχειακή διοίκηση
Ξενοδοχειακή μονάδα
Ικανοποίηση πελατών
SWOT Analysis
Διοίκηση ανθρωπίνων πόρων
language Greek
physical 105 σελ.
publishDate 2016
publisher Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ.
record_format dspace
spelling okeanis-123456789-30802018-12-14T10:40:09Z Οργάνωση και διοίκηση ξενοδοχειακών μονάδων: η ικανοποίηση των πελατών από παρεχόμενες υπηρεσίες Organisation and management of hotel business: satisfaction of customers from services Πρέκα, Ευαγγελία Λίτσι, Γιονίντα Παπαγρηγορίου, Αριστείδης Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων TPSH::Τουρισμός::Ξενοδοχειακή Διοίκηση TPSH::Διοίκηση και Οργάνωση::Εξυπηρέτηση Πελατών - Ποιοτικός Έλεγχος Ξενοδοχειακή διοίκηση Ξενοδοχειακή μονάδα Ικανοποίηση πελατών SWOT Analysis Διοίκηση ανθρωπίνων πόρων Στη παρούσα εργασία βλέπουμε το πώς η ανάπτυξη και η οργάνωση του Τουρισμού στον ξενοδοχειακό κλάδο βοήθησε στη ικανοποίηση της ποιότητας ζωής του ανθρώπου, από τη πρώτη δημιουργία φιλοξενούμενων δωματίων μέχρι σήμερα, και τις υπάρχουσες και ανερχόμενες μορφές Τουρισμού με στόχο την πλήρη κάλυψη αναγκών του ανθρώπου. Ο στόχος της εργασίας είναι να αποδείξει πως όσο οι ανάγκες του κόσμου θα πληθαίνουν προς την καλύτερη και άμεση ικανοποίηση ποιότητας ζωής του, τόσο ο άνθρωπος θα αναπτύσσεται ώστε να τις προλαβαίνει και να τις καλύπτει. The aim of this study was to assess how tourism development and organization within the hotel sector, has improved the quality of human life, from the establishment of the first hospitality rooms until today. Furthermore, both existing and developing forms of tourism were examined, in relation to the increasing need for customer satisfaction. The purpose of this study was to prove that this field would continue to grow, in order to anticipate and cover the increasing customer needs that have derived from our improved life quality. 2016-11 Πτυχιακή εργασία http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/3080 el Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ. 105 σελ. http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/bitstream/123456789/3080/6/%ce%9f%ce%a1%ce%93%ce%91%ce%9d%ce%a9%ce%a3%ce%97-%ce%9a%ce%91%ce%99-%ce%94%ce%99%ce%9f%ce%99%ce%9a%ce%97%ce%a3%ce%97-%ce%9e%ce%95%ce%9d%ce%9f%ce%94%ce%9f%ce%a7%ce%95%ce%99%ce%91%ce%9a%ce%a9%ce%9d-%ce%9c%ce%9f%ce%9d%ce%91%ce%94%ce%a9%ce%9d-%ce%97-%ce%99%ce%9a%ce%91%ce%9d%ce%9f%ce%a0%ce%9f%ce%99%ce%97%ce%a3%ce%97-%ce%a4%ce%a9%ce%9d-%ce%a0%ce%95%ce%9b%ce%91%ce%a4%ce%a9%ce%9d-%ce%91%ce%a0%ce%9f-%ce%a4%ce%99%ce%a3-%ce%a0%ce%91%ce%a1%ce%95%ce%a7%ce%9f%ce%9c%ce%95%ce%9d%ce%95%ce%a3-%ce%a5%ce%a0%ce%97%ce%a1%ce%95%ce%a3%ce%99%ce%95%ce%a3%20PDF.pdf.jpg
spellingShingle TPSH::Τουρισμός::Ξενοδοχειακή Διοίκηση
TPSH::Διοίκηση και Οργάνωση::Εξυπηρέτηση Πελατών - Ποιοτικός Έλεγχος
Πρέκα, Ευαγγελία
Λίτσι, Γιονίντα
Οργάνωση και διοίκηση ξενοδοχειακών μονάδων: η ικανοποίηση των πελατών από παρεχόμενες υπηρεσίες
title Οργάνωση και διοίκηση ξενοδοχειακών μονάδων: η ικανοποίηση των πελατών από παρεχόμενες υπηρεσίες
title_full Οργάνωση και διοίκηση ξενοδοχειακών μονάδων: η ικανοποίηση των πελατών από παρεχόμενες υπηρεσίες
title_fullStr Οργάνωση και διοίκηση ξενοδοχειακών μονάδων: η ικανοποίηση των πελατών από παρεχόμενες υπηρεσίες
title_full_unstemmed Οργάνωση και διοίκηση ξενοδοχειακών μονάδων: η ικανοποίηση των πελατών από παρεχόμενες υπηρεσίες
title_short Οργάνωση και διοίκηση ξενοδοχειακών μονάδων: η ικανοποίηση των πελατών από παρεχόμενες υπηρεσίες
title_sort οργάνωση και διοίκηση ξενοδοχειακών μονάδων: η ικανοποίηση των πελατών από παρεχόμενες υπηρεσίες
title_translated Organisation and management of hotel business: satisfaction of customers from services
topic TPSH::Τουρισμός::Ξενοδοχειακή Διοίκηση
TPSH::Διοίκηση και Οργάνωση::Εξυπηρέτηση Πελατών - Ποιοτικός Έλεγχος
url http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/3080