Πρέκα, Ε., & Λίτσι, Γ. (2016). Οργάνωση και διοίκηση ξενοδοχειακών μονάδων: η ικανοποίηση των πελατών από παρεχόμενες υπηρεσίες. Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ.
Παραπομπή σε μορφή Chicago (17η εκδ.)Πρέκα, Ευαγγελία, και Γιονίντα Λίτσι. Οργάνωση και διοίκηση ξενοδοχειακών μονάδων: η ικανοποίηση των πελατών από παρεχόμενες υπηρεσίες. Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ, 2016.
Παραπομπή σε μορφή MLA (8th εκδ.)Πρέκα, Ευαγγελία, και Γιονίντα Λίτσι. Οργάνωση και διοίκηση ξενοδοχειακών μονάδων: η ικανοποίηση των πελατών από παρεχόμενες υπηρεσίες. Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ, 2016.
Πρόσοχή: Οι παραπομπές μπορεί να μην είναι 100% ακριβείς.