APA (7th ed.) Citation

Πρέκα, Ε., & Λίτσι, Γ. (2016). Οργάνωση και διοίκηση ξενοδοχειακών μονάδων: η ικανοποίηση των πελατών από παρεχόμενες υπηρεσίες. Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ.

Chicago Style (17th ed.) Citation

Πρέκα, Ευαγγελία, and Γιονίντα Λίτσι. Οργάνωση και διοίκηση ξενοδοχειακών μονάδων: η ικανοποίηση των πελατών από παρεχόμενες υπηρεσίες. Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ, 2016.

MLA (8th ed.) Citation

Πρέκα, Ευαγγελία, and Γιονίντα Λίτσι. Οργάνωση και διοίκηση ξενοδοχειακών μονάδων: η ικανοποίηση των πελατών από παρεχόμενες υπηρεσίες. Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ, 2016.

Warning: These citations may not always be 100% accurate.