Πρέκα, Ε., & Λίτσι, Γ. (2016). Οργάνωση και διοίκηση ξενοδοχειακών μονάδων: η ικανοποίηση των πελατών από παρεχόμενες υπηρεσίες. Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ.
Chicago Style (17th ed.) CitationΠρέκα, Ευαγγελία, and Γιονίντα Λίτσι. Οργάνωση και διοίκηση ξενοδοχειακών μονάδων: η ικανοποίηση των πελατών από παρεχόμενες υπηρεσίες. Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ, 2016.
MLA (8th ed.) CitationΠρέκα, Ευαγγελία, and Γιονίντα Λίτσι. Οργάνωση και διοίκηση ξενοδοχειακών μονάδων: η ικανοποίηση των πελατών από παρεχόμενες υπηρεσίες. Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ, 2016.
Warning: These citations may not always be 100% accurate.