Στρατηγική ανάλυση της ADMIRAL

Λεπτομέρειες βιβλιογραφικής εγγραφής
Κύριοι συγγραφείς: Κοψιδά, Μαρία, Μήτσου, Λάζαρος
Μορφή: Πτυχιακή εργασία
Γλώσσα:Greek
Έκδοση: Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ. 2016
Θέματα:
Διαθέσιμο Online:http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/3045
_version_ 1780524837608882176
abstract Η Διεθνής Αθλητική ΕΠΕ (ADMIRAL) ιδρύθηκε το 1977 από τον Παναγάκο Π. και τον Μάρκογλου Κ. Η εταιρεία ξεκίνησε τα πρώτα της βήματα ιδρύοντας ένα κατάστημα στο κέντρο της Αθήνας. Σήμερα, έχει 144 καταστήματα σε Ελλάδα, Κύπρο και Βαλκάνια. Η εταιρεία είχε και έχει ως αντικείμενο πώλησης αθλητικά ενδύματα, υποδήματα και εξοπλισμό για κάθε ενδιαφερόμενο, αθλητή και μη. Η αγάπη του κόσμου για τον αθλητισμό τη βοήθησε να αναπτυχθεί και να αποκτήσει ισχυρή θέση στον κλάδο των αθλητικών επιχειρήσεων. Πλέον, παρά την οικονομική κρίση, η ADMIRAL είναι μια εταιρεία που εξελίσσεται διαρκώς, διατηρώντας χαμηλές τιμές πώλησης. Τα έσοδα της επιχείρησης είναι πολλά και αυξάνονται χρόνο με τον χρόνο. Απασχολεί εκατοντάδες εργαζόμενους τους οποίους θεωρεί σημαντικό πόρο της επιχείρησης που βοηθάει στην άνθησή της. Τέλος, μελετώντας λεπτομερώς το εξωτερικό και εσωτερικό περιβάλλον της, αντικρούει τις πιέσεις των ανταγωνιστών και πετυχαίνει τους επιθυμητούς στόχους μέσω εφαρμογής ενεργειών στρατηγικής.
abstracttranslated International Sports LTD (ADMIRAL) was founded in 1977 by Panagakos P. and Markoglou K. The company took its first steps by establishing a store in the center of Athens. Today, it has 144 sores in Greece, Cyprus and the Balkans. The company has been selling sportswear, sport shoes and equipment for everyone concerned, athletes or not. The love of the people for sports helped the company to develop and acquire a strong position in the sports business industry. Now, despite the economic crisis, ADMIRAL is a company that is constantly evolving, maintaining low selling prices. The company has had many revenues that are increasing year by year. It employs hundreds of employees who are considered an important asset of the company that can contribute to its development. Finally, by studying thoroughly both the external and internal environment, ADMIRAL refutes the pressures coming from competitors and achieves its desired goals through implementing succesful marketing strategies.
advisor
author Κοψιδά, Μαρία
Μήτσου, Λάζαρος
author_facet Κοψιδά, Μαρία
Μήτσου, Λάζαρος
author_sort Κοψιδά, Μαρία
collection Okeanis Institutional Repository
facultydepartment Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής
format Πτυχιακή εργασία
id okeanis-123456789-3045
institution University of West Attica Campus II
keyword ADMIRAL
Στρατηγικός σχεδιασμός
Επιχειρησιακό περιβάλλον
Αθλητική βιομηχανία
SWOT Analysis
Franchising
language Greek
physical 81 σελ.
publishDate 2016
publisher Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ.
record_format dspace
spelling okeanis-123456789-30452018-12-14T11:32:42Z Στρατηγική ανάλυση της ADMIRAL Κοψιδά, Μαρία Μήτσου, Λάζαρος Σταυρουλάκης, Δημήτριος Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής TPSH::Διοίκηση και Οργάνωση::Στρατηγικός Σχεδιασμός ADMIRAL Στρατηγικός σχεδιασμός Επιχειρησιακό περιβάλλον Αθλητική βιομηχανία SWOT Analysis Franchising Η Διεθνής Αθλητική ΕΠΕ (ADMIRAL) ιδρύθηκε το 1977 από τον Παναγάκο Π. και τον Μάρκογλου Κ. Η εταιρεία ξεκίνησε τα πρώτα της βήματα ιδρύοντας ένα κατάστημα στο κέντρο της Αθήνας. Σήμερα, έχει 144 καταστήματα σε Ελλάδα, Κύπρο και Βαλκάνια. Η εταιρεία είχε και έχει ως αντικείμενο πώλησης αθλητικά ενδύματα, υποδήματα και εξοπλισμό για κάθε ενδιαφερόμενο, αθλητή και μη. Η αγάπη του κόσμου για τον αθλητισμό τη βοήθησε να αναπτυχθεί και να αποκτήσει ισχυρή θέση στον κλάδο των αθλητικών επιχειρήσεων. Πλέον, παρά την οικονομική κρίση, η ADMIRAL είναι μια εταιρεία που εξελίσσεται διαρκώς, διατηρώντας χαμηλές τιμές πώλησης. Τα έσοδα της επιχείρησης είναι πολλά και αυξάνονται χρόνο με τον χρόνο. Απασχολεί εκατοντάδες εργαζόμενους τους οποίους θεωρεί σημαντικό πόρο της επιχείρησης που βοηθάει στην άνθησή της. Τέλος, μελετώντας λεπτομερώς το εξωτερικό και εσωτερικό περιβάλλον της, αντικρούει τις πιέσεις των ανταγωνιστών και πετυχαίνει τους επιθυμητούς στόχους μέσω εφαρμογής ενεργειών στρατηγικής. International Sports LTD (ADMIRAL) was founded in 1977 by Panagakos P. and Markoglou K. The company took its first steps by establishing a store in the center of Athens. Today, it has 144 sores in Greece, Cyprus and the Balkans. The company has been selling sportswear, sport shoes and equipment for everyone concerned, athletes or not. The love of the people for sports helped the company to develop and acquire a strong position in the sports business industry. Now, despite the economic crisis, ADMIRAL is a company that is constantly evolving, maintaining low selling prices. The company has had many revenues that are increasing year by year. It employs hundreds of employees who are considered an important asset of the company that can contribute to its development. Finally, by studying thoroughly both the external and internal environment, ADMIRAL refutes the pressures coming from competitors and achieves its desired goals through implementing succesful marketing strategies. 2016-10-11 Πτυχιακή εργασία http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/3045 el http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ. 81 σελ. http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/bitstream/123456789/3045/9/29-09-16.pdf.jpg
spellingShingle TPSH::Διοίκηση και Οργάνωση::Στρατηγικός Σχεδιασμός
Κοψιδά, Μαρία
Μήτσου, Λάζαρος
Στρατηγική ανάλυση της ADMIRAL
title Στρατηγική ανάλυση της ADMIRAL
title_full Στρατηγική ανάλυση της ADMIRAL
title_fullStr Στρατηγική ανάλυση της ADMIRAL
title_full_unstemmed Στρατηγική ανάλυση της ADMIRAL
title_short Στρατηγική ανάλυση της ADMIRAL
title_sort στρατηγική ανάλυση της admiral
topic TPSH::Διοίκηση και Οργάνωση::Στρατηγικός Σχεδιασμός
url http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/3045