Μάρκετινγκ και τεχνικές προώθησης: η περίπτωση του Ομίλου Donuts NANOU
Κύριοι συγγραφείς: | Γιακουμής, Ιωάννης, Μήττας, Θεόδωρος |
---|---|
Μορφή: | Πτυχιακή εργασία |
Γλώσσα: | Greek |
Έκδοση: |
Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ.
2016
|
Θέματα: | |
Διαθέσιμο Online: | http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/3038 |
Παρόμοια τεκμήρια
-
Ανάλυση χρηματοοικονομικών δεικτών του Ομίλου των Ελληνικών Πετρελαίων για τα έτη 2014, 2015, 2016
ανά: Αθαναηλίδης, Δημήτριος
Έκδοση: (2018) -
Χρηματοοικονομική ανάλυση του ομίλου "Μυτιληναίος Α.Ε."
ανά: Κοπαλιός, Ανδρέας
Έκδοση: (2019) -
Ανάλυση χρηματοοικονομικών καταστάσεων ομίλου Μυτιληναίος Α.Ε.
ανά: Ilia, Enisel
Έκδοση: (2018) -
Αθλητικό μάρκετινγκ και χρηματοοικονομική ανάλυση ΠΑΕ Παναθηναϊκός για τα έτη 2010-2011-2012
ανά: Σταύρακας, Αναστάσιος, κ.ά.
Έκδοση: (2013) -
Οι ενδοομιλικές συναλλαγές στον κλάδο της υγείας: η περίπτωση του Ομίλου ΥΓΕΙΑ
ανά: Γεωργικοπούλου, Αθανασία
Έκδοση: (2017)