Μάρκετινγκ και τεχνικές προώθησης: η περίπτωση του Ομίλου Donuts NANOU

Λεπτομέρειες βιβλιογραφικής εγγραφής
Κύριοι συγγραφείς: Γιακουμής, Ιωάννης, Μήττας, Θεόδωρος
Μορφή: Πτυχιακή εργασία
Γλώσσα:Greek
Έκδοση: Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ. 2016
Θέματα:
Διαθέσιμο Online:http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/3038
_version_ 1780524175281094656
abstract Μάρκετινγκ είναι τα εργαλεία που χρησιμοποιεί κάθε επιχείρηση για την προώθηση των προϊόντων της. Προκειμένου να μπορέσει να ολοκληρώσει τις διαδικασίες προώθησης των προϊόντων της μια επιχείρηση έχει την δυνατότητα να διαλέξει την μέθοδο που θα ακολουθήσει. Κάθε μέθοδος είναι διαφορετική, παρά το γεγονός πως έχει τον ίδιο στόχο, αυτό αναδεικνύει την σημασία του μάρκετινγκ και των εργαλείων που αυτό έχει. Ο βασικός σκοπός αυτής της εργασίας είναι να αναδείξει την σημασία που έχει το μάρκετινγκ στις επιχείρησης και ειδικότερα την αξία που έχουν οι τεχνικές προώθησης των προϊόντων και τ' αποτελέσματα τους. Προκειμένου να φανεί η σημασία των τεχνικών αυτών μελετάται ο τρόπος που αυτές χρησιμοποιούνται από τον όμιλο Donuts NANOU.Επιπλέον γίνεται μια χρηματοοικονομική ανάλυση της εταιρείας κι επίσης μια έρευνα μέσω της οποίας προκύπτει το συμπέρασμα πως οι προωθητικές κινήσεις που έχει πραγματοποιήσει η επιχείρηση έχουν δημιουργήσει μια ευνοϊκή εικόνα στους καταναλωτές. Κάτι που αποδεικνύει την αποτελεσματικότητα των προωθητικών κινήσεων που εφάρμοσε η επιχείρηση.
advisor
author Γιακουμής, Ιωάννης
Μήττας, Θεόδωρος
author_facet Γιακουμής, Ιωάννης
Μήττας, Θεόδωρος
author_sort Γιακουμής, Ιωάννης
collection Okeanis Institutional Repository
facultydepartment Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής
format Πτυχιακή εργασία
id okeanis-123456789-3038
institution University of West Attica Campus II
keyword Μάρκετινγκ
Όμιλος Donuts NANOU
Διαφήμιση
Χορηγίες
Δημόσιες σχέσεις
Χρηματοοικονομική ανάλυση
Αριθμοδείκτες
Ισολογισμός
language Greek
physical 82 σελ.
publishDate 2016
publisher Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ.
record_format dspace
spelling okeanis-123456789-30382018-12-14T10:47:50Z Μάρκετινγκ και τεχνικές προώθησης: η περίπτωση του Ομίλου Donuts NANOU Γιακουμής, Ιωάννης Μήττας, Θεόδωρος Κουτσογιάννη, Ευαγγελία Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής TPSH::Διοίκηση και Οργάνωση::Μάρκετινγκ TPSH::Κοινωνικές Επιστήμες::Οικονομική::Χρηματοοικονομική Μάρκετινγκ Όμιλος Donuts NANOU Διαφήμιση Χορηγίες Δημόσιες σχέσεις Χρηματοοικονομική ανάλυση Αριθμοδείκτες Ισολογισμός Μάρκετινγκ είναι τα εργαλεία που χρησιμοποιεί κάθε επιχείρηση για την προώθηση των προϊόντων της. Προκειμένου να μπορέσει να ολοκληρώσει τις διαδικασίες προώθησης των προϊόντων της μια επιχείρηση έχει την δυνατότητα να διαλέξει την μέθοδο που θα ακολουθήσει. Κάθε μέθοδος είναι διαφορετική, παρά το γεγονός πως έχει τον ίδιο στόχο, αυτό αναδεικνύει την σημασία του μάρκετινγκ και των εργαλείων που αυτό έχει. Ο βασικός σκοπός αυτής της εργασίας είναι να αναδείξει την σημασία που έχει το μάρκετινγκ στις επιχείρησης και ειδικότερα την αξία που έχουν οι τεχνικές προώθησης των προϊόντων και τ' αποτελέσματα τους. Προκειμένου να φανεί η σημασία των τεχνικών αυτών μελετάται ο τρόπος που αυτές χρησιμοποιούνται από τον όμιλο Donuts NANOU.Επιπλέον γίνεται μια χρηματοοικονομική ανάλυση της εταιρείας κι επίσης μια έρευνα μέσω της οποίας προκύπτει το συμπέρασμα πως οι προωθητικές κινήσεις που έχει πραγματοποιήσει η επιχείρηση έχουν δημιουργήσει μια ευνοϊκή εικόνα στους καταναλωτές. Κάτι που αποδεικνύει την αποτελεσματικότητα των προωθητικών κινήσεων που εφάρμοσε η επιχείρηση. 2016-10 Πτυχιακή εργασία http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/3038 el http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ. 82 σελ. http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/bitstream/123456789/3038/9/NANOU%20%ce%9f%ce%9b%ce%9f%ce%9a%ce%9b%ce%97%ce%a1%ce%97%20ptyxio.pdf.jpg
spellingShingle TPSH::Διοίκηση και Οργάνωση::Μάρκετινγκ
TPSH::Κοινωνικές Επιστήμες::Οικονομική::Χρηματοοικονομική
Γιακουμής, Ιωάννης
Μήττας, Θεόδωρος
Μάρκετινγκ και τεχνικές προώθησης: η περίπτωση του Ομίλου Donuts NANOU
title Μάρκετινγκ και τεχνικές προώθησης: η περίπτωση του Ομίλου Donuts NANOU
title_full Μάρκετινγκ και τεχνικές προώθησης: η περίπτωση του Ομίλου Donuts NANOU
title_fullStr Μάρκετινγκ και τεχνικές προώθησης: η περίπτωση του Ομίλου Donuts NANOU
title_full_unstemmed Μάρκετινγκ και τεχνικές προώθησης: η περίπτωση του Ομίλου Donuts NANOU
title_short Μάρκετινγκ και τεχνικές προώθησης: η περίπτωση του Ομίλου Donuts NANOU
title_sort μάρκετινγκ και τεχνικές προώθησης: η περίπτωση του ομίλου donuts nanou
topic TPSH::Διοίκηση και Οργάνωση::Μάρκετινγκ
TPSH::Κοινωνικές Επιστήμες::Οικονομική::Χρηματοοικονομική
url http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/3038