Γιακουμής, Ι., & Μήττας, Θ. (2016). Μάρκετινγκ και τεχνικές προώθησης: η περίπτωση του Ομίλου Donuts NANOU. Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ.
Chicago Style (17th ed.) CitationΓιακουμής, Ιωάννης, and Θεόδωρος Μήττας. Μάρκετινγκ και τεχνικές προώθησης: η περίπτωση του Ομίλου Donuts NANOU. Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ, 2016.
MLA (8th ed.) CitationΓιακουμής, Ιωάννης, and Θεόδωρος Μήττας. Μάρκετινγκ και τεχνικές προώθησης: η περίπτωση του Ομίλου Donuts NANOU. Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ, 2016.
Warning: These citations may not always be 100% accurate.