Γιακουμής, Ι., & Μήττας, Θ. (2016). Μάρκετινγκ και τεχνικές προώθησης: η περίπτωση του Ομίλου Donuts NANOU. Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ.
Παραπομπή σε μορφή Chicago (17η εκδ.)Γιακουμής, Ιωάννης, και Θεόδωρος Μήττας. Μάρκετινγκ και τεχνικές προώθησης: η περίπτωση του Ομίλου Donuts NANOU. Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ, 2016.
Παραπομπή σε μορφή MLA (8th εκδ.)Γιακουμής, Ιωάννης, και Θεόδωρος Μήττας. Μάρκετινγκ και τεχνικές προώθησης: η περίπτωση του Ομίλου Donuts NANOU. Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ, 2016.
Πρόσοχή: Οι παραπομπές μπορεί να μην είναι 100% ακριβείς.