Διαχείριση αλλαγής σε επιχειρήσεις και οργανισμούς: η ελληνική πραγματικότητα

Λεπτομέρειες βιβλιογραφικής εγγραφής
Κύριοι συγγραφείς: Μπατσιάκος, Γεώργιος, Πιστόγια, Αθανασία
Μορφή: Πτυχιακή εργασία
Γλώσσα:Greek
Έκδοση: Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ. 2016
Θέματα:
Διαθέσιμο Online:http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/3036
_version_ 1780525053335568384
abstract Η πτυχιακή μας εργασία με τίτλο « Διαχείριση αλλαγής σε επιχειρήσεις και οργανισμούς (Η ελληνική πραγματικότητα)» έχει ως σκοπό να μεταδώσει στα στελέχη που απασχολούνται σε μικρές ή μεγάλες επιχειρήσεις, καθώς και στις ίδιες τις οικονομικές μονάδες το πώς να διαχειρίζονται τους διάφορους μετασχηματισμούς που μπορούν να προκύψουν κατά τη διάρκεια της λειτουργίας τους. Το φαινόμενο αυτό του μετασχηματισμού, στις μέρες μας είναι όλο και πιο σύνηθες φαινόμενο , με αποτέλεσμα οι περισσότερες επιχειρήσεις να έρχονται σε καθημερινή βάση με διάφορες δυσχερείς καταστάσεις ως προς τον τρόπο οργάνωσής αλλά και παραγωγής των προϊόντων τους. Έτσι, προβαίνουν σε διαφορετικού είδους ενέργειες κάθε φορά που αποσκοπούν τόσο στην αύξηση των κερδών τους όσο και στην αύξηση μεριδίου αγοράς. Στη συνέχεια, επιλέξαμε μια από τις πιο ευρύτερες παγκοσμίως επιχειρήσεις στο κλάδο των ρολογιών τη «Swatch», η οποία αντιμετώπισε τη κρίση τη δεκαετία του 1970 , όπου με συνεχής αλλαγές στο εσωτερικό της κατάφερε να ορθοποδήσει και να κατακτήσει σημαντικά τη παγκόσμια αγορά σε κάθε τμήμα αυτής, τόσο στο νεανικό όσο και στο ευρύτερο καταναλωτικό κοινό.
abstracttranslated The current paper referred to as “Leading change management in business and organizations” means to inform the executives as well as the organizations themselves about different ways of managing the alternations and changes that may emerge from the daily operation and function of the company. The “changing” phenomenon is becoming more and more common nowadays among the corporations, which affects the operation of the firms and results in different issues rising inside the daily operation of the production and organization departments of it. As a counteract to these matters, lead executives may proceed in various actions aiming in the increase of the profits and the market share of the firm. The main company we are examining through this paper is the “Swatch Group”, a firm considered to be one of the greatest companies in the field of watchmaking, but had to bypass a huge crisis in 1970s to become the colossal brand name as we know it today.
advisor
author Μπατσιάκος, Γεώργιος
Πιστόγια, Αθανασία
author_facet Μπατσιάκος, Γεώργιος
Πιστόγια, Αθανασία
author_sort Μπατσιάκος, Γεώργιος
collection Okeanis Institutional Repository
facultydepartment Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων
format Πτυχιακή εργασία
id okeanis-123456789-3036
institution University of West Attica Campus II
keyword SWOT Analysis
Pest analysis
Marketing mix
Διοίκηση αλλαγών
Swatch Group Ltd.
Kotter, John P.
language Greek
physical 71 σελ.
publishDate 2016
publisher Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ.
record_format dspace
spelling okeanis-123456789-30362018-12-14T10:44:28Z Διαχείριση αλλαγής σε επιχειρήσεις και οργανισμούς: η ελληνική πραγματικότητα Leading change management in business Μπατσιάκος, Γεώργιος Πιστόγια, Αθανασία Σαλμόν, Ιωάννης Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων TPSH::Διοίκηση και Οργάνωση::Διοίκηση και Οργάνωση Επιχειρήσεων SWOT Analysis Pest analysis Marketing mix Διοίκηση αλλαγών Swatch Group Ltd. Kotter, John P. Η πτυχιακή μας εργασία με τίτλο « Διαχείριση αλλαγής σε επιχειρήσεις και οργανισμούς (Η ελληνική πραγματικότητα)» έχει ως σκοπό να μεταδώσει στα στελέχη που απασχολούνται σε μικρές ή μεγάλες επιχειρήσεις, καθώς και στις ίδιες τις οικονομικές μονάδες το πώς να διαχειρίζονται τους διάφορους μετασχηματισμούς που μπορούν να προκύψουν κατά τη διάρκεια της λειτουργίας τους. Το φαινόμενο αυτό του μετασχηματισμού, στις μέρες μας είναι όλο και πιο σύνηθες φαινόμενο , με αποτέλεσμα οι περισσότερες επιχειρήσεις να έρχονται σε καθημερινή βάση με διάφορες δυσχερείς καταστάσεις ως προς τον τρόπο οργάνωσής αλλά και παραγωγής των προϊόντων τους. Έτσι, προβαίνουν σε διαφορετικού είδους ενέργειες κάθε φορά που αποσκοπούν τόσο στην αύξηση των κερδών τους όσο και στην αύξηση μεριδίου αγοράς. Στη συνέχεια, επιλέξαμε μια από τις πιο ευρύτερες παγκοσμίως επιχειρήσεις στο κλάδο των ρολογιών τη «Swatch», η οποία αντιμετώπισε τη κρίση τη δεκαετία του 1970 , όπου με συνεχής αλλαγές στο εσωτερικό της κατάφερε να ορθοποδήσει και να κατακτήσει σημαντικά τη παγκόσμια αγορά σε κάθε τμήμα αυτής, τόσο στο νεανικό όσο και στο ευρύτερο καταναλωτικό κοινό. The current paper referred to as “Leading change management in business and organizations” means to inform the executives as well as the organizations themselves about different ways of managing the alternations and changes that may emerge from the daily operation and function of the company. The “changing” phenomenon is becoming more and more common nowadays among the corporations, which affects the operation of the firms and results in different issues rising inside the daily operation of the production and organization departments of it. As a counteract to these matters, lead executives may proceed in various actions aiming in the increase of the profits and the market share of the firm. The main company we are examining through this paper is the “Swatch Group”, a firm considered to be one of the greatest companies in the field of watchmaking, but had to bypass a huge crisis in 1970s to become the colossal brand name as we know it today. 2016-10 Πτυχιακή εργασία http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/3036 el http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ. 71 σελ. http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/bitstream/123456789/3036/9/%ce%a0%ce%a4%ce%a5%ce%a7%ce%99%ce%91%ce%9a%ce%97%20%28SWATCH%29.pdf.jpg
spellingShingle TPSH::Διοίκηση και Οργάνωση::Διοίκηση και Οργάνωση Επιχειρήσεων
Μπατσιάκος, Γεώργιος
Πιστόγια, Αθανασία
Διαχείριση αλλαγής σε επιχειρήσεις και οργανισμούς: η ελληνική πραγματικότητα
title Διαχείριση αλλαγής σε επιχειρήσεις και οργανισμούς: η ελληνική πραγματικότητα
title_full Διαχείριση αλλαγής σε επιχειρήσεις και οργανισμούς: η ελληνική πραγματικότητα
title_fullStr Διαχείριση αλλαγής σε επιχειρήσεις και οργανισμούς: η ελληνική πραγματικότητα
title_full_unstemmed Διαχείριση αλλαγής σε επιχειρήσεις και οργανισμούς: η ελληνική πραγματικότητα
title_short Διαχείριση αλλαγής σε επιχειρήσεις και οργανισμούς: η ελληνική πραγματικότητα
title_sort διαχείριση αλλαγής σε επιχειρήσεις και οργανισμούς: η ελληνική πραγματικότητα
title_translated Leading change management in business
topic TPSH::Διοίκηση και Οργάνωση::Διοίκηση και Οργάνωση Επιχειρήσεων
url http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/3036