Η αξία του πράσινου μάρκετινγκ στη σημερινή αγορά και η επιρροή των καταναλωτών
Main Author: | Λορεντζάτου, Ναταλία-Μαρία |
---|---|
Format: | Bachelor Thesis |
Language: | Greek |
Published: |
Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ.
2016
|
Subjects: | |
Online Access: | http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/3024 |
Similar Items
-
Η επιρροή του μάρκετινγκ σκοπού, στις στάσεις και στις αντιλήψεις των καταναλωτών
by: Νίνας, Αινείας
Published: (2017) -
Η επίδραση του μίγματος μάρκετινγκ στη συμπεριφορά των καταναλωτών στα καλλυντικά προϊόντα
by: Βεντούρη, Μαρία
Published: (2018) -
Η επίδραση του e-Μάρκετινγκ στην καταναλωτική συμπεριφορά των e-Καταναλωτών
by: Κρασσάς, Γεράσιμος
Published: (2017) -
Μάρκετινγκ περιλαμβάνει και digital μάρκετινγκ η ελληνική πρακτική προσέγγιση
by: Τζωρτζάκης Κώστας Μ., et al.
Published: (2020) -
Η επίδραση της ηλεκτρονικής διαφήμισης στη συμπεριφορά των ηλεκτρονικών καταναλωτών
by: Αγάθου, Ιωάννα
Published: (2018)